abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2011 @ 03:33:04 #1
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_105683995
Wat een vreemde en vieze gewoonte is dat, zeg. Wat is dat nou voor gekte? Waar doen ze het voor? Wat is die grote thrill die ze krijgen door hun longen als een soort schoorsteen vol zwarte rookdeeltjes te laten vullen? Yuck....

Voelen ze zich prettig door hun hersens vol koolstofmonoxide, lood, en honderden andere soorten chemicalien in te spuiten? Terwijl ze alleen maar hier dommer van worden door zuurstofgebrek? :{

En daarnaast stinken hun kleren en adem voor enkele uren daarna. En de ruimte waarin ze dat doen is verpest tot aan de sloop toe. Ze moeten het ook altijd 'binnen' doen want buiten is het toch te gezond of zo :') En iedereen mee lastigvallen met hun vuile gewoonte.

De tabakroker is naar schijnt een zwakkeling en heeft minder controle over zijn verslaving, want dat is het juist, dan zelfs een heroine gebruiker. Want die hoeven toch niet zich om het uur 'high' te maken, anderen te laten delen in die neppe kunstmatige bedwelming, en het zonodig op een manier te doen waarbij ze de grootst mogelijke dosis van hun drug binnenkrijgen (zoals de roker dat doet door binnen te roken).

Vreemde lui die zich opzettelijk naar het graf werkt en hun levenskwaliteit verneukt :{

Klacht: rokers :N :r
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_105684008
Terechte klacht vrij kanloze bezigheid
Ik ben terug.
pi_105684020
HET IS STOER
  zaterdag 17 december 2011 @ 03:36:19 #4
354945 dikkebroekzak
pi_105684027
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 december 2011 03:34 schreef Zweetteef het volgende:
Terechte klacht vrij kanloze bezigheid
Dank je schat. Ik wist toch dat je redelijk was :)
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 03:36:32 #5
35723 crew  GGMM
pi_105684029
-->ROO.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105684046
Nu zit je in het hol van de leeuw TS.

DRUK ALLEMAAL JULLIE PEUKEN OP HEM UIT
  zaterdag 17 december 2011 @ 03:39:46 #7
354945 dikkebroekzak
pi_105684060
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 december 2011 03:36 schreef GGMM het volgende:
-->ROO.
uhh nee want dit is een klacht en dit forum is juist voor tabakliefhebbers :{

Verkeerde verplaatsing
― Albert Einstein
  zaterdag 17 december 2011 @ 03:44:24 #8
354945 dikkebroekzak
pi_105684112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 03:38 schreef DrDentz het volgende:
Nu zit je in het hol van de leeuw TS.

DRUK ALLEMAAL JULLIE PEUKEN OP HEM UIT
daar ga je weer, zwakke verslaafde :W
― Albert Einstein
pi_105684465
Topic #12309812309812
Waar andere mensen zich niet druk om maken :')
Er zullen vast dingen zijn die jij lekker vind wat anderen vies vinden.
Denk aan alcohol, ik persoonlijk "drink" niet.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_105685397
Mensen die op rokers zeiken :')
pi_105685462
Ik vind het ook niks. Telkens naar een andere plek moeten vluchten omdat er iemand een sigaret op steekt omdat je niet op je 50ste met longkanker op de intensive care wil liggen. Terwijl sommige mensen best gezellig kunnen zijn, ware het niet er altijd wordt gezeken 'oh ik heb zo'n zin in een peuk'. :r
Google is your friend, abuse your friends
pi_105687719
En wat gaat het jou dan precies aan?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:24:51 #13
354945 dikkebroekzak
pi_105693790
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
En wat gaat het jou dan precies aan?
Omdat ik het recht heb om te bepalen wat ik inadem. Als je het puur vanuit het drugsperspectief bekijkt, het is niet anders dan wanneer iemand een crack-joint opsteekt. Dat wil ik dus ook niet mee roken.
― Albert Einstein
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:36:46 #14
354945 dikkebroekzak
pi_105694086
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 08:51 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind het ook niks. Telkens naar een andere plek moeten vluchten omdat er iemand een sigaret op steekt omdat je niet op je 50ste met longkanker op de intensive care wil liggen. Terwijl sommige mensen best gezellig kunnen zijn, ware het niet er altijd wordt gezeken 'oh ik heb zo'n zin in een peuk'. :r
Exact. Mijn gedachten precies.

Toeval wil dat ik zelf een zware astma/bronchitis patiënt ben, zelfs één pofje rook kan ervoor zorgen dat ik in het ziekenhuis beland. Gelukkig is het de laatste tijd alleen bij een nooddosis albuterol gebleven. Vaak krijg ik ook verkoudheden hierdoor omdat mijn ademhaling is verzwakt. Als ik een roker dit vertel, op bijvoorbeeld een station of bij de ingang van een winkel dan denken ze dat ik een aansteller ben :') of ze onderschatten de ernst van mijn aandoening. :{

Dit heb ik expres niet in de OP gezet want ik wilde zien waar de discussie op uit zou lopen.

En ik woon in een gebouw waar roken is verboden maar er wonen hier rokers en de doorgangen zijn altijd vol van de sigaretrook. :N :{ Daarom moet ik letterlijk met een doekje voor mijn neus en mond de woning uit. :N Daarom constateer ik dat rokers geen controle hebben over hun verslaving daar ze duidelijke regels niet kunnen volgen.
― Albert Einstein
pi_105697652
Ik denk dat rokers die zich niet aan de regels kunnen houden zich nogal aanstellen, een beetje rekening houden met een ander kan absoluut geen kwaad. Vooral niet als mensen, zoals TS, er ontzettend veel last aan ondervinden.
pi_105704226
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:24 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Omdat ik het recht heb om te bepalen wat ik inadem. Als je het puur vanuit het drugsperspectief bekijkt, het is niet anders dan wanneer iemand een crack-joint opsteekt. Dat wil ik dus ook niet mee roken.
Maar het recht om te ademen wat ze willen hebben rokers ook. Ik rook nooit naast iemand die dat niet wil. Ligt eraan hoe asociaal iemand is.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')