Niet iets om trots of blij mee te zijn iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:16 schreef Sinosappel het volgende:
Je zou maar een lul van 25 cm hebben
iemand moet dat eens doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:16 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het wel tof dat iemand getracht heeft Loka te hosselen
Hij was niet de eerste hoor. En ook niet de tweede.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:16 schreef Cactus1 het volgende:
28, nog erger.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:16 schreef Sinosappel het volgende:
Je zou maar een lul van 25 cm hebben
jij bent jaloersquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet iets om trots of blij mee te zijn idd
Komt beetje denigrerend over...quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:16 schreef Cactus1 het volgende:
Ik was de tweede.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was niet de eerste hoor. En ook niet de tweede.
Cactus is lief hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Komt beetje denigrerend over...
We weten allemaal dat je daar naar verlangt lieve Cactus.quote:
Als je echt 25 cm hebt danneh...wens ik je veel succes bij je ontmaagding over 3 jaar.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:18 schreef heloef het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je daar naar verlangt lieve Cactus.
Ik was wel te laat.quote:
Gelukkig, ik was al in paniek door het huis aan het rennen, daarom postte ik even niksquote:
Heldquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, ja. En m'n vrouw. Ik dacht ik zeg het even
Ja, maar ik weet niet waar ik meer naar verlang. Om er zelf 1 te hebben of om er 1 in me te hebben. Dilemmaquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:18 schreef heloef het volgende:
We weten allemaal dat je daar naar verlangt lieve Cactus.
Wordt het daar moeilijker van om ontmaagd te worden?quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je echt 25 cm hebt danneh...wens ik je veel succes bij je ontmaagding over 3 jaar.
Ja. Pastniequote:Op zaterdag 17 december 2011 03:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wordt het daar moeilijker van om ontmaagd te worden?
Een in je natuurlijk. Al kan dat als man ook wel, maar het lijkt me niet prettig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waar ik meer naar verlang. Om er zelf 1 te hebben of om er 1 in me te hebben. Dilemma
Quote voor newb. ik wil een relquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:15 schreef VladPoetin het volgende:
mensen, lokasenna mijn schatje, ik ga genieten van deze avond en mijn nest opzoeken.
geniet nog van deze avond. Hou het rustig en we spreken mekaar![]()
![]()
![]()
latorz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |