quote:
whooquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn ketting is verkocht via Ebay en ik ben weer wat rijker![]()
![]()
quote:
Ja he, dat bedoelde ik met gladjanus. Dat haar was gewoon teveel met die prodentsmilequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk trouwens dat afscheid nemen van dat ballenkapsel de beste zet is die hij ooit gemaakt heeft. (Winston)
Nee hij was een eikelquote:
Echt? Een jongen waar ik mn eerste bijbaantje mee had deed dat ook. Ik was ook verliefd op hem en hij vond mij ook leuk ( ik was 15 ofzo ), maar opeens was hij weg en sprak ik hem nog maar heel somsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn schoolcrush is later acteur geworden en heeft trouwens toen hij met goudkust stopte zijn rol overgenomen . Is trouwens een rare ervaring als iemand waar je als meisje verliefd op was ineens op tv ziet .
Een mooie sexy eikelquote:
Je moeder blijft thuis op vrijdagquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
Volgende week vrijdag zit ik eindelijk een keer niet alleen thuis.
Woehoe.
oh, burn !quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moeder blijft thuis op vrijdag
als jij daar voor gaatquote:
Dat bedoel ik met alleen thuis, samen met mijn moeder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moeder blijft thuis op vrijdag
Om mn ogen de kost te geven? waarom nietquote:
Jullie zijn getrouwd tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oh, burn !
ik val even in voor kaneel
Ja ik vond het trouwens niet leuk dat die dus dagelijks op tv kwam dus , hij heeft in hamelen dus gespeeld in onderweg naar morgen en is die pater in de vencoreclame even wat filmpjes opzoeken van hem op youtube.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Echt? Een jongen waar ik mn eerste bijbaantje mee had deed dat ook. Ik was ook verliefd op hem en hij vond mij ook leuk ( ik was 15 ofzo ), maar opeens was hij weg en sprak ik hem nog maar heel somswas ik toch niet zo leuk blijkbaar
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens.
Over lekkere mannen gesproken: check Clive Owen op rtl5 nu
Vaag zeg. Ik geloof niet dat 1 van mijn school crushes zo prominent geëindigd zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik vond het trouwens niet leuk dat die dus dagelijks op tv kwam dus , hij heeft in hamelen dus gespeeld in onderweg naar morgen en is die pater in de vencoreclame even wat filmpjes opzoeken van hem op youtube.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie zijn getrouwd tochhoorde ik
En ik wist van nietsquote:
Het was heel spontaanquote:
Hij is nog lekkerder in beweging. Hij kan zo leuk verontrust/opgejaagd/boos in 1 kijken in deze film....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |