quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
als jij weg bent dan word het leuk
Zit je nou bij die beunhaas in te kopen? Wij hebben een deal, remember?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:04 schreef Sinji het volgende:
Heloef, bedankt voor die pokoe!
Ok, ik ben weer weg
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
De vrouwelijke posters in dit topic konden het niet eens worden over wie van hen het mooiste lichaam heeft, en hebben toen de mannen door middel van naaktfoto's laten kiezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Heb ik nog iets gemist?
Waarom vraag ik dat steeds?
Of teruglezen, of meelullen met het nieuwste hot itemquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Heb ik nog iets gemist?
Waarom vraag ik dat steeds?
Het is hier zo stil dat ik me afvraag of er momenteel wel een hot item isquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of teruglezen, of meelullen met het nieuwste hot item
Dan blijf ik nog even.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een zakenvrouwtje hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat bespreken we natuurlijk via PM maar ik hoopte dat je me gewoon wilde helpen eigenlijk.
Ja, de meet in Leiden bij kaneelstokje die nu gaande isquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is hier zo stil dat ik me afvraag of er momenteel wel een hot item is
Net een half uurtje geleden zeker? Toch? Hè?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
De vrouwelijke posters in dit topic konden het niet eens worden over wie van hen het mooiste lichaam heeft, en hebben toen de mannen door middel van naaktfoto's laten kiezen.
Maar na een kwartiertje zijn ze offline gehaald en iedereen was vergeten screenshots te maken.
Moonwalk heeft overigens gewonnen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
De vrouwelijke posters in dit topic konden het niet eens worden over wie van hen het mooiste lichaam heeft, en hebben toen de mannen door middel van naaktfoto's laten kiezen.
Maar na een kwartiertje zijn ze offline gehaald en iedereen was vergeten screenshots te maken.
Moonwalk heeft overigens gewonnen.
Maar weten we ook wat er ter plaatse gebeurt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, de meet in Leiden bij kaneelstokje die nu gaande is
Even denken, ik denk 35 ofzo, jij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan er nog even van genieten![]()
Hoe oud schat jij hem?
Nee want ze komen dus niet ter plaatsequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar weten we ook wat er ter plaatse gebeurt?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn er wel achter gekomen dat mijn schoolcrush die bekend is geworden lelijk oud word![]()
Dat krijg je ervan als je mij dagelijks treitert door op tv te komen in soaps en reclames
Wie is deze treiteraar?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn er wel achter gekomen dat mijn schoolcrush die bekend is geworden lelijk oud word![]()
Dat krijg je ervan als je mij dagelijks treitert door op tv te komen in soaps en reclames
ja cmon..lees gewoon terug dan het staat er met geuren en kleuren en fotos en filmpjesquote:
Ja de foto's zijn echt nét weg, sorry man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Net een half uurtje geleden zeker? Toch? Hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |