quote:
Ik ook niet. Deprimerende gedachte.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal begrepen
Ja die ogen zijn epicquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deprimerende gedachte.
Ik ga maar extra intens genieten van zijn geile kop (en GROENE?! ogen zie ik nu)![]()
![]()
Haha. Wat ben je allemaal voor geks aan het doen danquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
En mijn kat kijkt me aan alsof ik gek geworden ben
Ga je me even inwerken dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef Strani het volgende:
Moonwalk wil jij mijn werk niet doen? Ik heb geen zin vanavond.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik hoop dat je veel van voetbal weet.
quote:
Hmm..of anders heb ik wel een Spaans artikel met een interview dat ik een beetje in het Engels moet herschrijven. Dat dan wellicht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]no, solo un poquito de el wk y el ek. Meer niet
Klinkt leuk, wat schuift het?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm..of anders heb ik wel een Spaans artikel met een interview dat ik een beetje in het Engels moet herschrijven. Dat dan wellicht?
Ik kan er nog even van genietenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
Hey die film is afgelopen, ik heb niet eens gemerkt dat het afgelopen was
Vanavond niet meer in elk geval. Probeer het na het weekend anders nog eens?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wanneer wordt het nou leuk hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |