Thanksquote:
En jij ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Douche ze, Sammz. Huil maar lekker even uit
Pfff, dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaik heb al zo ongezond gegeten deze week dat ik dit maar beter over kan slaan, of juist niet, dit ijsje kan er dan ook nog wel bij
O gelukkig maar. Goed voor je stalen zenuwenquote:
Ik nu ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
En jij ook.
[..]
Pfff, dat kan er dan ook nog wel bij. Tenminste, dat denk ik dan altijd
.
Hey babequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ey mopHoe is het met Baloe? En met MM?
Mo zegt van wel, hij heeft oplosbare hechtingen die van binnen zijn gehecht en hij zei dattie naar cp zou gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Oognip het volgende:
Q, mag Mo nou wel zwemmen? Had je dat nog gevraagd?
Jullie hebben het dus niet nagevraagd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo zegt van wel, hij heeft oplosbare hechtingen die van binnen zijn gehecht en hij zei dattie naar cp zou gaan.
Ik zal maandag nog ff bellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jullie hebben het dus niet nagevraagd?
Naja als hij vindt dat het mag, dan mag het van mij ook
Maar je bent er achter inmiddelsquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoiiiiiiiiiiiiiiiiets te doen hier?
Ik ben een muts, ik dacht dus gister de afrekening van nuon te krijgen maar die was van Liander en ik dacht vandaag toen ik beter keek dat ik nu ipv 17 euro per maand 54 euro per maand moet betalen in 2012, maar dat is per 3 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |