Is primaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga eerst even douchen, even wat wegspoelen. Dan stuur ik je een PM. Ik wil het liever niet open en bloot op het forum hebben...
Dat topic gaat vet snel, kan ik nooit bijhoudenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kletst niet mee in TAL he? Leuk topic hoor
Ja het gaat wel hard, maar 't is best tof en dat soort topics zijn de reden dat ik dit soort dingen niet in gezelschap kijk, vind fok!ken veel leukerquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat topic gaat vet snel, kan ik nooit bijhouden
Ey mopquote:
beterschap. thee of melk met honing helpt ook wel ietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja het gaat wel hard, maar 't is best tof en dat soort topics zijn de reden dat ik dit soort dingen niet in gezelschap kijk, vind fok!ken veel leuker
Ik zit bij de kachel met een waterijsje. Keelpijn, bluh
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef Oognip het volgende:
Senes, hoe is het met Samara afgelopen? Met een sisser dus?
Thnx! Thee met honing heb ik ook al een paar keer op vandaag, melk niet, want heb last van slijm....quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
beterschap. thee of melk met honing helpt ook wel iets
Oh, gelukkigquote:
Dat je daarover twijfelt johquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn Ben & Jerry's cookie dough ijsje op ga eten. Ik denk het wel
Hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Nooit meer dergelijke speeltjes dus
?
[..]
Dat je daarover twijfelt joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |