En dan vooral op sarcastische toon.....da's m'n specialiteitquote:"nou ja, als je liever 2 dagen doorbrengt met de andere kinderen, dan doe je dat toch lekker?"
Nee dat vond ie juist geen probleem, was nog goeie smoes geweestquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
Raar verhaal wel ja, niet erg tactvol. Of zég dan gewoon als je daar niet met de exen wil zitten ofzo lijkt me, dan kan er wellicht nog wat anders worden gepland
Dat lijkt me de enige goede reactie, je kan wel omwille van de goede vrede er niks van zeggen, maar dit is wel nogal duidelijk gewoon niet eerlijk (en netjes)quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou echt iets zeggen in de trant van
[..]
En dan vooral op sarcastische toon.....da's m'n specialiteit
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou echt iets zeggen in de trant van
[..]
En dan vooral op sarcastische toon.....da's m'n specialiteit
Ooooh, no fakking weej dat ik met J. nog langsging....hij had de kans om de 2e kerstdag z'n enige kleinkind te zien en dan heeft ie andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookMaar ze heeft het wel gezegd iig, (en ze komt eindelijk voor zichzelf op das dan wel weer fijn
) en ze zei ook dat hij het niet hoeft terug te draaien want leuk wordt het toch niet echt meer maar goed, we zien wel. Ik zou 1e kerstdag nog ff langs met J. en daar heb ik ook geen zin meer in zo
Hopen dat het vriest
Ik vind het ook rot voor haar vooral, ik vind het zelfs eigenlijk al vervelend, en ik heb niet zo'n goede band als zijquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou z'n nieuwe vrouw er wat mee te maken hebben of is dit puur vanuit hem zelf?
Maakt uit niet uit; ik kan me helemaal voorstellen hoe lullig ze zich moet voelen....ouders zijn toch de mensen waarvan je verwacht dat ze graag bij je willen zijn, zelfs als je daar zelf iets minder behoefte aan hebt....
Ja nou ik heb al toegezegd en zusje vindt het prima dus ik hoop op 8 meter sneeuwquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh, no fakking weej dat ik met J. nog langsging....hij had de kans om de 2e kerstdag z'n enige kleinkind te zien en dan heeft ie andere prioriteiten.
Ik zou gewoon zeggen dat je de 1ste liever ff langs je moeder/buurvrouw/achterachternicht langsgaat, want anders kun je daar niet mee koffiedrinken
Hoe kun je andermans kinderen leuker vinden dan je eigen vlees en bloed?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook rot voor haar vooral, ik vind het zelfs eigenlijk al vervelend, en ik heb niet zo'n goede band als zij![]()
Wij hebben ons altijd in 388 bochten gewrongen om elke kerst iedereen te zien (zij helemaal met alle ouders van partners enzo) en nu is het zo makkelijk...
En het is vanuit hemzelf denk ik, heb al vaker het idee dat ie hen leuker vindt...
Hij had toch ook toegezegd naar je Zusje te gaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik heb al toegezegd en zusje vindt het prima dus ik hoop op 8 meter sneeuw
Nee hij had niet toegezegd hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had toch ook toegezegd naar je Zusje te gaan?
Echt, ik ging niet....zak er lekker in ofzo![]()
Maar goed, da's heul persoonlijk natuurlijk
Met je jas aan op de bank blijven zittenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hij had niet toegezegd hoorIk ga waarschijnlijk gewoon ja, ben watje
Maar ik ga kort, want J.
Jou nou ditquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, kan me ook wel voorstellen als je je er wellicht juist een beetje buiten wil houden
J.kan nog niet zo goed alleen thuis blijvenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik zou J thuis laten, en ik denk als ik zusje was dat ik 'm ook echt niet mee zou geven dan hoor
Ja maar ik ben dan de oppas dus thuis laten is beetje eng!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik zou J thuis laten, en ik denk als ik zusje was dat ik 'm ook echt niet mee zou geven dan hoor
Ah joh, potje bier erbij, de Rambo trilogie op, die vermaakt zich welquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan de oppas dus thuis laten is beetje eng!
Arm kindquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, potje bier erbij, de Rambo trilogie op, die vermaakt zich wel
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, potje bier erbij, de Rambo trilogie op, die vermaakt zich wel
toastje erbij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeee
Moet ik teruglezen of kan ik gewoon aanschuiven?
Lijkt me lekkerquote:
Dat roep ik ook al jaaaaarenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
Maar stiekem vind ik het best lekker dit jaar, geen gedoe met Kerst, niks geen geregel. Anders zit je rond deze periode volop in het geplan en gedoe, en mijn broer is meestal zo flexibel als een stuk hout, dus OF hij kan alleen een bepaalde paar uur komen, of mijn ouders kunnen daar maar op 1 moment terecht. Dus dan passen wij ons altijd maar aan om de lieve vrede nog wat te bewaren, en dan is de keuze voor de schoonouders ook weer meteen beperkt![]()
Maar dit jaar gewoon lekker pleite, ze kijken maar
Doet ze goed danquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al jaaaaaren![]()
Mijn Zusje is gisteren naar Calgary gevlogen en viert kerst dit jaar met vrienden in een knus huisje in de The Rocky Mountains, terwijl wij het gezapigde ouders/schoonoudersriedeltje weer volgen
YOU WERE ON A BREAK!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Vrijdagochtendquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer gaan jullie weg Ll?![]()
Wij zitten altijd vast aan de zus van meneer I.; die komt uit Oh Oh Chersoland en werkt in een ziekenhuis met onhandige diensten....dus het is altijd eerst vragen wanneer Zus I.komt en wij dienen ons daaraan te schikken.
En doen we dat niet, zitten we de hele dag met S. z'n ouders te koekeloeren....erg gezellig![]()
Wat een boefquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet ze goed dan![]()
Ach het is meteen ook duidelijk. Als je roept dat je gewoon thuis blijft dan wordt je meteen raar aangekeken. Mijn broer had dit jaar dus gezegd dat ze op kerstavond moesten komen of op 1e kerstdag en z'n schoonouders op kerstavond ofzo, want ze wilden 2e kerstdag samen zijn. Nou dat was natuurlijk ook al heel raar hoor, dat deed je eigenlijk ook niet, op kerstavond familie laten komen en dan op 2e kerstdag alleen met je vriendin thuis gaan zitten
Hilarische afleveringquote:
Lekkerrrrrr. Briequote:
Dat zou ik zeker niet doen nee, voor je het weet heb jij het nog allemaal gedaan ook...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jou nou ditIk ga geen ruzie zoeken als zij het wel kut vindt maar wel gewoon met mn vader om blijft gaan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hilarische aflevering![]()
I, take you, Rachel....![]()
![]()
Hebben wij dezelfde moeder?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Loveless85 het volgende:
En mijn moeder probeert altijd nog zo nonchalant te doen zo van 'weten jullie al wanneer je komt met kerst, of heb je andere plannen, geeft niet hoorrrr'. Maar het was dit jaar toch wel even zo vissen van 'zo... wat dachten jullie, eens niet al dat gedoe en eerste kerstdag bij de ene familie en tweede bij de ander?'
Ll kan mn rug opquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr. Brie
Maar mag dat wel van Ll?
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
A Meezing klinkt wel leuk MM
[..]
Lekkerrrrrr. Brie
Maar mag dat wel van Ll?
ik heb brie en kruidenboter en valfraisquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van mij mag het![]()
Ik heb alleen nog boursin en pittige kipsalade....en sellery.
De brie heb ik al op
Zeg, denk eens niet meteen zo ranzigquote:
*Steil achterover klettert*quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb brie en kruidenboter en valfrais
Aioli is op
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *blaast adem*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |