Daar heeft ie jou voorquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Werken op vrijdag middag moeten ze verbieden. Maar ik zie dat je het onwijs druk hebt idd, ik bedoel, bier drinken is een tyfus zwaar beroep. Hoop dat je vroeg met pensioen kan!
Hey oognip? Post je tieten ff voor Baaf, wil je?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
En weer thuis echt begrafenis weer
Die van Q. ken ik al, ik wil Versche Jetsersquote:
Die van mij zijn ook alweer 22 jaar oud dus ik denk dat je verder moet zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die van Q. ken ik al, ik wil Versche Jetsers
Nietus, jij had vast niet al tieten bij je geboortequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook alweer 22 jaar oud dus ik denk dat je verder moet zoeken
Tepels had ik wel al bij de geboorte en het was maar een grapjequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nietus, jij had vast niet al tieten bij je geboorte. En met Versch bedoel ik natuurlijk 'nog niet gezien/besabbeld/gekneed door mij'. De c-14 datering doet er minder toe.
Hi, how you're doing?quote:
moe, en volgende week moeten we nog meer overwerkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hi, how you're doing? [ afbeelding ]
dan hoop ik dat je van het weekend aan ontspannen toekomtquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
moe, en volgende week moeten we nog meer overwerken
Zeg, wil jij een van mijn lievelingsliedjes eens niet met begrafenissen associėrenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En met Versch bedoel ik natuurlijk 'nog niet gezien/besabbeld/gekneed door mij'. De c-14 datering doet er minder toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |