daarom, ik vond het al belachelijk toen ik het op de kaart zag staanquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ja maar, aardappel op pizza? Da's net zoiets als ontbijtkoek op je brood
Ik kan het je niet uitleggen, ik word niet betaald door de pizzalobby, maar hier is het verhaal: http://www.stuff.co.nz/li(...)e-says-US-Governmentquote:
Het groeit aan planten toch? Anders valt de droom van die calzoneplantage die ik in gedachten had in duigenquote:
Misschien moet ik je teleurstellen, het groeit in ieder geval niet kant en klaar aan planten, er moet nog het een en ander mee gebeuren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het groeit aan planten toch? Anders valt de droom van die calzoneplantage die ik in gedachten had in duigen
Ik heb pas problemen ja?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef Qwea het volgende:
boooh, boodschappen gedaan. Ook grotendeels voor kerst en tussen kerst en oud en nieuw. Takke tyfus
nou, dit is kut, maar je waterrekenig straks veel kutterquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Kom ik thuis, staat de garage onder water. Oeps, blijkbaar vanmorgen tijdens het weggaan tegen een kraantje aangeduwd wat daardoor een beetje open stond.![]()
Baal baal, garage gedeeltelijk leeggeruimd en het water naar buiten geveegd.
En toen kwam ik in de gang..... daar stond ook water.En niet alleen op, maar ook onder het zeil.
![]()
![]()
Ik ben anderhalf uur aan het dweilen geweest en heb er volgens mij wel 70 liter water uitgehaald.
Nu ligt het zeil nog half open, raam open en verwarming aan. En dan hoop ik maar dat op die manier al het water onder het nog liggende zeil verdampt en ik er niet de schimmel in krijg.
![]()
Oi, mijn arme rug.En de enige die ik de schuld kan geven is mezelf. Domme Cat!
Dat was ik nu net even vergeten, en bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, dit is kut, maar je waterrekenig straks veel kutter
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was ik nu net even vergeten, en bedankt.Had ik me onder het dweilen ook al bedacht.
IK WIL NIET POMPEN!quote:
A bah wat vervelendquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Kom ik thuis, staat de garage onder water. Oeps, blijkbaar vanmorgen tijdens het weggaan tegen een kraantje aangeduwd wat daardoor een beetje open stond.![]()
Baal baal, garage gedeeltelijk leeggeruimd en het water naar buiten geveegd.
En toen kwam ik in de gang..... daar stond ook water.En niet alleen op, maar ook onder het zeil.
![]()
![]()
Ik ben anderhalf uur aan het dweilen geweest en heb er volgens mij wel 70 liter water uitgehaald.
Nu ligt het zeil nog half open, raam open en verwarming aan. En dan hoop ik maar dat op die manier al het water onder het nog liggende zeil verdampt en ik er niet de schimmel in krijg.
![]()
Oi, mijn arme rug.En de enige die ik de schuld kan geven is mezelf. Domme Cat!
Thanks, gelukkig heb ik daar verwarming, dan droogt het hopelijk allemaal mooi op. En trekken de bobbels in mijn behang ook weg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:42 schreef indaha het volgende:
[..]
A bah wat vervelenden buiten bebben we ook al water genoeg laat staan in huis, sterkte ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |