En hier verder. Ik heb maar wat in elkaar geflansts met photoshop zoals je kunt zien. Ik heb ook een andere 1024 * 768 versie maar dan wordt een beetje lastig voor de inbellertjes onder ons het het verneukt ook de layout.
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 12-07-2002 23:58]
Weet niet of de mede final gamers mijn laatste post lazen, maar ik heb alle Muziek en Movie cut-scenes gekocht in Lucca....was erg cool alles weer eens te zien !
quote:ja daar had je al mee gepatst inderdaad
Op vrijdag 12 juli 2002 21:06 schreef Chocobo het volgende:
Whoehaha,...prachtig zeg. vindt het een eer om daar op te mogen staan !Weet niet of de mede final gamers mijn laatste post lazen, maar ik heb alle Muziek en Movie cut-scenes gekocht in Lucca....was erg cool alles weer eens te zien !
Cool plaatje trouwens!
quote:*meldt als mede Got'er*
Op vrijdag 12 juli 2002 20:56 schreef MM- het volgende:
Ik heb hier speciaal even voor geregistreerdIk ben ook te vinden op de ffx discussie op tweakers, maar staat wat meer denk ik
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 21:10 schreef Bastard het volgende:
ja daar had je al mee gepatst inderdaad
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 20:50 schreef FredvZ het volgende:
een 4 is IV in het Latijn
niet IX
En denk nu maar niet dat je op de picture mag hoor!!
Kut, kheb flatten layers gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 12-07-2002 22:48]
btw. voor degene die nog de ultime uitdaging willen of gewoon willen weten wat nemesis is.
Das een beestje met 10.000.000 leven en die krijg je in je Monster arena als je alle monsters van ALLE areas 10 van hebt gevangen, en daar nog es bij alle Area Conquests wint en Species Conquests en Originals hebt verslagen
good luck..
quote:Ik kan nu tegen Sin vechten.Ff nog trainen en daarna ga ik hem proberen uit te spelen.Daarna begin ik opnieuw en ga ik alles halen met behulp van de guide.Dus ook die secrets/sidequest's in het begin.
Op zaterdag 13 juli 2002 00:43 schreef Chocobo het volgende:
Anyhow,...hoe staan jullie ervoor ? Waar staan jullie met final en wat zijn de volgende stappen die je gaat doen ? Is iedereen met Monstercatching bezig ?
quote:Geef de link anders door via mail, pas ik het aan voor je
Op vrijdag 12 juli 2002 23:57 schreef The.PhantoM het volgende:
Zo, plaatje heb ik veranderd. Welke was leuker, deze of die vorige? En als jullie er 1 zelf hebben ofzo moet je het maar ff zeggen dan gooi ik hem ff op mijn server en rename ik hem wel, aangezien je naar 24 uur je post niet meer kan editten.
Maar anyways om jullie even op de hoogte te stellen van mijn gaming verloop. Ik ben nog steeds bezig met het vangen van alle monsters op Spira. Ik moet alleen zeggen dat ik het niet zo'n leuke sidequest vind en daardoor schiet het ook niet echt op. Ik wil wel heel graag tegen Nemesis vechten, maar dan moet je gewoon 10 van alle monsters vangen. Nou er zijn dus een aantal monsters die redelijk lastig te vinden zijn en waar je er vaak maar 1 per uur tegen komt maw 10 uur
vechten voor 1 monster. Dat vind ik persoonlijk het toppunt van langdradigheid. Neem bijvorbeeld de Tonberry die je moet vangen in de 'Cavern of the Stolen Fayth' die kom je gewoon amper tegen
.
Maar goed, ik heb dus nog niet alle beesten, maar ik ben al wel druk bezig om mijn spheregrid vol te planten. Ik ben de sphere grid rond geweest met Tidus, Yuna, Wakka en Auron . Tidus is nu allemaal defence spheres aan het planten, Yuna is bezig met de agility, wakka met de magic spheres en auron met nog niets eigenlijk.
Dit gedeelte vind ik dan wel weer leuk om te doen aangezien je er sterker en beter en sneller en dus onverslaanbaarder door wordt . Ik ging laatst tegen Dark Ifrit vechten en die heb ik zonder problemen dood gemaakt en zonder Yojimbo te gebruiken. Wat ook gewoon leuk is, is dat Yuna nu ook gewoon klappen uitdeelt die 99.999 schade aanrichten(Leuk om de eindbaas met haar dood te maken, wat een afgang
!!).
Maar goed heb het spel eigenlijk tijdelijk aan de kant gelegd nu want ik ben bezig met Silent Hill 2, ja ik heb m al!!!
quote:maar ponem hoe doe je dat dan? ik bedoel er komt elke keer maar zo weinig AP bij stuk of 4 a 7 duizend maar dan duurt het nog een eeuw voordat ik met iedereen de sphere grid ben rond geweest, en die strenghtspheres halen.. ja juggernaught is een beetje te sterk nog voor mij om die te verslaan voor strenghtspheres..
Op zaterdag 13 juli 2002 06:01 schreef Ponem het volgende:Maar goed, ik heb dus nog niet alle beesten, maar ik ben al wel druk bezig om mijn spheregrid vol te planten. Ik ben de sphere grid rond geweest met Tidus, Yuna, Wakka en Auron
. Tidus is nu allemaal defence spheres aan het planten, Yuna is bezig met de agility, wakka met de magic spheres en auron met nog niets eigenlijk.
quote:Ja een grotere verneukt de layout. Maar welke grote moet je hebben dan? en met de tekst erbij of zonder? Ik heb wel de 1024 * 768 versie van tidus.
Op zaterdag 13 juli 2002 03:14 schreef Bastard het volgende:
Cool plaatje, echter zie ik hem niet vergroot* Bastard wil op desktop hebben
quote:Ik ben ook fiends in spira aan het vangen. Ik moet ff die juggernaut hebben zodat ik allemaal strenght sphere's kan verzamelen om sterker te worden.
Op zaterdag 13 juli 2002 00:43 schreef Chocobo het volgende:
Anyhow,...hoe staan jullie ervoor ? Waar staan jullie met final en wat zijn de volgende stappen die je gaat doen ? Is iedereen met Monstercatching bezig ?
quote:Ik wil er wel eentje zonder text en in de 1280*1024 versie
Op zaterdag 13 juli 2002 13:08 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ja een grotere verneukt de layout. Maar welke grote moet je hebben dan? en met de tekst erbij of zonder? Ik heb wel de 1024 * 768 versie van tidus.
quote:Ja op got zijn er iets van 24 pagina's . maar ik vind het een beetje onoverzichtelijk daar en vooral 24 pagina's . En fok! is veel gezelliger
Op zaterdag 13 juli 2002 06:01 schreef Ponem het volgende:
Woeha ik sta er ook bij![]()
![]()
, maar even een offtopic vraagje tussendoor: Waarom beginnen jullie steeds een nieuw Final Fantasy topic? Op een ander forum is het ffx topic gewoon 15 pagina's lang ofzo.
Maar anyways om jullie even op de hoogte te stellen van mijn gaming verloop. Ik ben nog steeds bezig met het vangen van alle monsters op Spira. Ik moet alleen zeggen dat ik het niet zo'n leuke sidequest vind en daardoor schiet het ook niet echt op. Ik wil wel heel graag tegen Nemesis vechten, maar dan moet je gewoon 10 van alle monsters vangen. Nou er zijn dus een aantal monsters die redelijk lastig te vinden zijn en waar je er vaak maar 1 per uur tegen komt maw
10 uur
vechten voor 1 monster. Dat vind ik persoonlijk het toppunt van langdradigheid. Neem bijvorbeeld de Tonberry die je moet vangen in de 'Cavern of the Stolen Fayth' die kom je gewoon amper tegen
.
Maar goed, ik heb dus nog niet alle beesten, maar ik ben al wel druk bezig om mijn spheregrid vol te planten. Ik ben de sphere grid rond geweest met Tidus, Yuna, Wakka en Auron
. Tidus is nu allemaal defence spheres aan het planten, Yuna is bezig met de agility, wakka met de magic spheres en auron met nog niets eigenlijk.
Dit gedeelte vind ik dan wel weer leuk om te doen aangezien je er sterker en beter en sneller en dus onverslaanbaarder door wordt
. Ik ging laatst tegen Dark Ifrit vechten en die heb ik zonder problemen dood gemaakt en zonder Yojimbo te gebruiken. Wat ook gewoon leuk is, is dat Yuna nu ook gewoon klappen uitdeelt die 99.999 schade aanrichten(Leuk om de eindbaas met haar dood te maken, wat een afgang
!!).
Maar goed heb het spel eigenlijk tijdelijk aan de kant gelegd nu want ik ben bezig met Silent Hill 2, ja ik heb m al!!!
![]()
Ja ik kwam ook opeens een tonberry tegen in de sunken cave. Maar volgens mij heeft dat iets te maken met waar je al bent geweest. Als je eerst naar de omega ruins gaat en dan naar de sunken cave dan zul je misschien sneller andere fiends tegen komen. Tenminste was bij mij zo. Ik was een uur aan het zoeken naar een ghost terwijl ik die eerst veel vaker tegen kwam.
en ik zie het al voor me, yuna die met haar stafje een klap van 99 999 uitdeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |