ik had dit 3 weken terug ook, twee dagen met verrotte huid gelopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leueueuk!
Aleen heb ik zo'n faalgevoelige huid dat ik nu een soort van schaafwond op m'n kin heb van zijn stoppels.Blijkbaar vind mijn huid dat we teveel gezoend hebben.
Gelukkig heeft hij het niet zo erg gezien, want 's ochtends viel het nog wel mee. En ik heb m'n oplader daar laten liggen, dus kan nu niks mobiel doen omdat ik m'n accu moet sparen.
Playerquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had dit 3 weken terug ook, twee dagen met verrotte huid gelopenvoorzichtig scrubben helpt wel tegen de velletjes, verder is een gevoelige huid gewoon kut
Ja, heb van Biodermal nog iets wat het natuurlijk herstellend vermogen van de huid ondersteund. Ofzo. Dus dat smeer ik maar braaf! maar het is bij mij echt een beetje open gegaan, dus zit ook soort van korstje op. Hoop dat het bij mij met 2 dagen ook ongeveer weg is!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had dit 3 weken terug ook, twee dagen met verrotte huid gelopenvoorzichtig scrubben helpt wel tegen de velletjes, verder is een gevoelige huid gewoon kut
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
sletjes
Maar de schrale kin, die ken ik nog wel van vroeger!
Schrale kut is erger tho
sletjes
Schrale kut is erger tho
sletjes
Schrale kut is erger tho
*proest*quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
sletjes
Schrale kut is erger tho
zoenen is geen zondequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
True! En ik denk dat mijn moeder me eigenlijk wel door heeft. Maar ik hou stug vol dat ik geen ideeeeee heb hoe het komt.
Ja maar dat ga ik niet aan m'n moeder vertellen.quote:
Zeg je u tegen je ouders?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet aan m'n moeder vertellen.
Eerst maar eens duidelijk hebben wat meneer wil, en als het dan ooit misschien echt iets wordt kom ik wel een keer "weet u nog van die kin? dat kwam dus eigenlijk door...".
Je zegt U tegen je moederquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet aan m'n moeder vertellen.
Eerst maar eens duidelijk hebben wat meneer wil, en als het dan ooit misschien echt iets wordt kom ik wel een keer "weet u nog van die kin? dat kwam dus eigenlijk door...".
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEE SUKKEL, HEB JE MIJN BED AL OPGEMAAKT?!
![]()
Wat een luxe!! en lief!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik het zelf niet al gedaan heb wel ja, en ik vraag er niet eens om
quote:
Ik twijfelde al of ik niet gewoon je zou typen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zegt U tegen je moeder![]()
Zo lekker Ot en Sien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |