ik had dit 3 weken terug ook, twee dagen met verrotte huid gelopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leueueuk!
Aleen heb ik zo'n faalgevoelige huid dat ik nu een soort van schaafwond op m'n kin heb van zijn stoppels.Blijkbaar vind mijn huid dat we teveel gezoend hebben.
Gelukkig heeft hij het niet zo erg gezien, want 's ochtends viel het nog wel mee. En ik heb m'n oplader daar laten liggen, dus kan nu niks mobiel doen omdat ik m'n accu moet sparen.
Playerquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had dit 3 weken terug ook, twee dagen met verrotte huid gelopenvoorzichtig scrubben helpt wel tegen de velletjes, verder is een gevoelige huid gewoon kut
Ja, heb van Biodermal nog iets wat het natuurlijk herstellend vermogen van de huid ondersteund. Ofzo. Dus dat smeer ik maar braaf! maar het is bij mij echt een beetje open gegaan, dus zit ook soort van korstje op. Hoop dat het bij mij met 2 dagen ook ongeveer weg is!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had dit 3 weken terug ook, twee dagen met verrotte huid gelopenvoorzichtig scrubben helpt wel tegen de velletjes, verder is een gevoelige huid gewoon kut
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
sletjes
Maar de schrale kin, die ken ik nog wel van vroeger!
Schrale kut is erger tho
sletjes
Schrale kut is erger tho
sletjes
Schrale kut is erger tho
*proest*quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
sletjes
Schrale kut is erger tho
zoenen is geen zondequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
True! En ik denk dat mijn moeder me eigenlijk wel door heeft. Maar ik hou stug vol dat ik geen ideeeeee heb hoe het komt.
Ja maar dat ga ik niet aan m'n moeder vertellen.quote:
Zeg je u tegen je ouders?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet aan m'n moeder vertellen.
Eerst maar eens duidelijk hebben wat meneer wil, en als het dan ooit misschien echt iets wordt kom ik wel een keer "weet u nog van die kin? dat kwam dus eigenlijk door...".
Je zegt U tegen je moederquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet aan m'n moeder vertellen.
Eerst maar eens duidelijk hebben wat meneer wil, en als het dan ooit misschien echt iets wordt kom ik wel een keer "weet u nog van die kin? dat kwam dus eigenlijk door...".
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEE SUKKEL, HEB JE MIJN BED AL OPGEMAAKT?!
![]()
Wat een luxe!! en lief!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik het zelf niet al gedaan heb wel ja, en ik vraag er niet eens om
quote:
Ik twijfelde al of ik niet gewoon je zou typen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zegt U tegen je moeder![]()
Zo lekker Ot en Sien
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
als space heeft gepoept roept ze ook "MAMA! Ik ben KLAAR!"
Nee dat roept mijn mama naar mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
als space heeft gepoept roept ze ook "MAMA! Ik ben KLAAR!"
Oh, maar het is ook geen taboe! Het is gewoon iets wat ik liever niet aan m'n moeder vertel. Maar denk echt niet dat ze het raar zou vinden of boos zou worden, ze is ook niet dom. Dus die bedenkt echt zelf wel dat er waarschijnlijk wel iets gebeurd is, als ik blijf slapen bij een jongen die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik soms ook
Maar ik vind het wel gek, je blijft wel slapen bij een man en dat mag wel, maar zoenen is dan een taboe. Dat is gek
vindt je moeder dat zelf ook prettiger?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfelde al of ik niet gewoon je zou typen.Maar ja, ik zeg u tegen m'n moeder. Zo ben ik het gewend van vroeger, en dat is er in gebleven. Voor de rest is dan echt weer bijna iedereen je, waar soms een u wel gepast zou zijn, maar moederlief is altijd u gebleven.
oh, op die manierquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, maar het is ook geen taboe! Het is gewoon iets wat ik liever niet aan m'n moeder vertel. Maar denk echt niet dat ze het raar zou vinden of boos zou worden, ze is ook niet dom. Dus die bedenkt echt zelf wel dat er waarschijnlijk wel iets gebeurd is, als ik blijf slapen bij een jongen die ik leuk vind.
En het is iemand die al heel lang vrienden is met mijn broer, dus ze kent en vertrouwt hem. Dat scheelt ook nogal.
Goeden duren snack.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verse parmaham zo uit het pakje eten, omnomnom
Wat. Het u-zeggen tegen mensen? Nee die arrogante rotjeung van tegenwoordig zijn veel beterquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ken serieus mensen waarvan die kinderen 7-9 zijn ofzo en die dat nog steeds roepen. Dat leer je je kinderen toch af als ze ouder worden?![]()
Nee, op de wc roepen dat je klaar bentquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat. Het u-zeggen tegen mensen? Nee die arrogante rotjeung van tegenwoordig zijn veel beter
Doe mij dan maar die u-zeg-kinders
En ik zeg ook vaak u tegen onbekenden; nieuwe klanten; etc... Vind ik niet meer dan normaal en ook zo mee opgegroeid.
Nooit tegen mijn ouders gezegd thought; dat hoefde dan weer niet
ik denk dat ze doelt op de "ik ben klaar" kreet na het poepenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat. Het u-zeggen tegen mensen? Nee die arrogante rotjeung van tegenwoordig zijn veel beter
Doe mij dan maar die u-zeg-kinders
En ik zeg ook vaak u tegen onbekenden; nieuwe klanten; etc... Vind ik niet meer dan normaal en ook zo mee opgegroeid.
Nooit tegen mijn ouders gezegd thought; dat hoefde dan weer niet
lolquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, op de wc roepen dat je klaar bent
hoe oud is het kind?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bel ik mijn stiefmoeder op om te vragen wat die kleine voor der verjaardag wilt. Zegt ze: 'Oh ja, ze wil dit jaar geen speelgoed. Alleen maar make up'
![]()
![]()
Dat wordt er nog 1 hoor.
Herpes en Aldiknakkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:10 schreef milka82 het volgende:
Hier ben ik Zus, mijn oudste broer heet Svino (spreek uit Swieno, naar het gedrag van hem 6 jaar geleden... Player was het), middelste het Herpes (stamt ook van een aantal jaar terug, toen ie steeds een ontsteking aan zijn oog had) en de jongste heet Aldiknakker (naar... je raadt het wel...).
Vader is alde (op zijn fries owlduh), moeder is Luts (en ze heet niet zo). Allemaal bijnamen hier dus.
Ennnn, 'does the happy dance' , mijn Naked is der!
en wij noemen je Sjaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn familie noemt mij altijd gewoon demelza en vrienden meestal mels
Bwhehehe door die panterprint opmerking moet ik weer aan een mooie denkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die ga je toch geen make up geven mag ik hopen?![]()
Geef dr dan meteen een breezer en een jas met bontkraag en nep louis vuitton tas. Vergeet de zwarte lipliner niet
HHAHAHAHAHHAHAHquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe door die panterprint opmerking moet ik weer aan een mooie denken![]()
Mijn broertje moest afzwemmen. En dan mogen al die ouders kijken. Zij ook mee. Was er dus een vrouw met een luipaardenprint legging. Loopt ze naar die vrouw toe, zegt ze, 'Wat moooooi!Wat mooi! Nu ben je net een giraf!'
![]()
Maar ik heb een princessen jurk en iets van zo'n opwindbare hamster voor der gekocht.En clipjes voor in der haar!
quote:
Late reactie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vindt je moeder dat zelf ook prettiger?
kinderenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje moest afzwemmen. En dan mogen al die ouders kijken. Zij ook mee. Was er dus een vrouw met een luipaardenprint legging. Loopt ze naar die vrouw toe, zegt ze, 'Wat moooooi!Wat mooi! Nu ben je net een giraf!'
![]()
Maar ik heb een princessen jurk en iets van zo'n opwindbare hamster voor der gekocht.En clipjes voor in der haar!
Ik zou het zelf namelijk niet willen, dat mijn kinderen U zeiden. Het creeert zo'n afstand voor mijn gevoel! Maar als iedereen er zich lekker bij voelt, prima tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Late reactie.
Weet ik niet zo, het is gewoon normaal dus daar hebebn we het nooti over. Ze zei zelf wel nog steeds u tegen haar moeder, ookal was die dement en voerde ze haar hapjes koffie (want verdikkingsmiddel).
Verder noem ik haar meestal mam of mama, soms moeders. Broers en zus noem ik meestal gewoon bij de naam. Soms broederlief oid.
Hihi geweldig! En klinkt als goeden cadeau's!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
Oh die discussie heb ik wel eens gevoerd ja. Ben zelf heel close met m'n moeder, en daar doet u zeggen helemaal niks aan af. Ervaar het zelf als een vorm van respect die ik juist wel mooi vind.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het zelf namelijk niet willen, dat mijn kinderen U zeiden. Het creeert zo'n afstand voor mijn gevoel! Maar als iedereen er zich lekker bij voelt, prima toch
Zoet in je etenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
broccoli camembert
zalm roomkaas ananas
same here, dat was zelfs een ruziepunt tussen mij en mijn exquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het zelf namelijk niet willen, dat mijn kinderen U zeiden. Het creeert zo'n afstand voor mijn gevoel! Maar als iedereen er zich lekker bij voelt, prima toch
Dat!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoet in je eten
camembert vind ik niet zo lekker
De voornaam zal ik ook nooooooit doen, zo vreemdquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef milka82 het volgende:
geen U, wel mem (en niet bij mijn voornaam, ben hun vriendinnetje niet).
Voornaam mocht ook niet van mijn moederquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef milka82 het volgende:
ohnee, dat heb ik altijd gek gevonden, kinderen die hun ouders bij de voornaam noemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef milka82 het volgende:
En dat is dan 'Us Mem'....quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:21 schreef milka82 het volgende:
heb ze verdorie gedragen en uitgepoept, dan verdien ik een eretitel....
officieel wel jaquote:
Ik zeg altijd mam, en maaamaaaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef milka82 het volgende:
oudste zegt mama.. of maham *insert rolling eyes*
Ik vergeet telkens dat ik straks naarquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omdat ik vanmorgen zo vroeg ben opgestaan heb ik het gevoel dat het nu al 4 uur is
Bwhehehe wekkertje zetten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens dat ik straks naarga
Morgen hotelovernachting
ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe wekkertje zetten?![]()
Waar ga je overnachten?
Haha nou het wordt vast heel gezelligquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
Hotel in EindhovenWe hadden geen zin om ver te reizen
Had nog een gratis hotelbon liggen.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha nou het wordt vast heel gezelligIs toch altijd speciaal, even met z'n tweetjes weg
goeden spam, wil iemand mijn unieke code?quote:Het Europees Programma voor Ontwikkeling van Individueel Toerisme-------------------------------------------------------------Referentienr. 122/A/3F787Editie 2011 (III)
Geachte Begunstigde,met plezier delen we u mede dat u een toewijzing voor 2 personen heeftgekregen voor accommodatie in de IV. Editie van het Europees Programma voor Ontwikkeling van Individueel Toerisme (EPOIT) - “Mijn Europazonder grenzen 2011”.
Het doel van het programma is het ondersteunen van de ontwikkeling van detoeristische branche, met name van kleine en middelgrote objecten, d.w.z.pensions en kleine hotels in heel Europa. 1000 hotels uit 14 Europeselanden die deel nemen deel aan de IV. Editie van het EPOIT.
U heeft een toewijzing gekregen voor 3 dagen REEDS BETAALDE accommodatievoor 2 personen, die gebruikt mag worden in een van hotels die deel nemen aan het programma. Log nu naar de service van het programma, bevestig uw deelname en geef het adres voor de levering van uw Certificaat op:http://www.epoit.eu/login,13511455,G1U2G-1TB97,12245.html
=========================================UW TOEWIJZINGSCODE: G1U2G-1TB97
Toewijzing geldig tot: 2011-12-23 23:59:00Log in naar de service en geef het leveringsadres op voor het Certificaat dat uw toewijzing bevestigt. ----------------------------------------
Hoe kan ik gebruik maken van mijn toewijzing?- - - - - - - - - - - - - - Uw toewijzing is geldig tot 2011-12-23 23:59:00en moet bevestigd worden voor afloop van die datum. Om deze te bevestigen,klik op de onderstaande link, log in naar de service van het EPOIT, vul deenquête in en geef het adres op voor de levering van uw Certificaatvoor gratis accommodatie.http://www.epoit.eu/login,13511455,G1U2G-1TB97,12245.html
Het Certificaat krijgt u per post toegestuurd. U kiest dan het hotel en opde dag van aankomst toont u het Certificaat om niet voor de overnachtingte hoeven betalen. U heeft 6 maanden om het Certificaat in te wisselen.
Waarom loopt de geldigheid van uw toewijzing af?- - - - - - - - - - - - - - Het EPOIT beschikt over genoeg middelen voor 100.000 Begunstigden. De toewijzingen zijn kort geldig zodat, als er geen antwoord van de Begunstigde komt, EPOIT ze aan andere personen kan toewijzen. Wij vragen u om ons te informeren als u ervan wilt afzien !- - - - - - - - - - - - - -
Heeft u nu al besloten om uw toewijzing niet de bevestigen en ervanaf te zien, klik dan op de onderstaande link om uw toewijzing aaniemand anders door te geven. U hoeft dan niet wachten tot degeldigheid ervan afgelopen is.http://www.epoit.eu/resign.html Wilt u gebruik maken van uw toewijzing, klik dan hier:http://www.epoit.eu/login,13511455,G1U2G-1TB97,12245.html Algemene Voorwaarde zijn te vinden onder:http://www.epoit.eu/login,13511455,G1U2G-1TB97,12245.html
Aan het programma nemen verblijfsaangelegenheden deel met standaard van pension of hotel, gelokaliseerd in Polen, Tsjechië,Oostenrijk, Duitsland, Spanje, Portugal, Kroatië, Bulgarije, Roemenie,Slovenië, Frankrijk, Italië, Slowakije en Hongarije. --------------------------------------------------------------------Wilt u geen e-mailberichten van het EPOIT ontvangen,klik op de onderstaande link:http://epoit.eu/unsubscri(...)-----------------Het bericht is verstuurd door TLG Travel Group LLC. Het adres van de afzender:19801 Wilmington, DE108 West 13th StreetUnited States
quote:
thefuckquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef Mirjam het volgende:
http://www.topito.com/top-pires-photos-famille-noel
Omg!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef Mirjam het volgende:
Dafuq.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whehehe achter mijn flatje loopt een fietspad. Maar daar die zijn ze aan het vernieuwen omdat de wortels van de bomen het kapot gemaakt hadden. Staan er 2 mannetjes van mijn werk hem nu opnieuw te asfalterenDus ik hang al met mn kop uit het raam: 'Hee! Henk! Ken dat niet wat zachter joh?! En het stinkt!' Hij: 'Ja dan hoef jij niet meer met je luie reet met de auto naar het werk, ken je gewoon fietsen!'
![]()
Bij mijn moeder met mijn vriendquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
uft, woon jij samen of alleen of bij je ouders?
ja, die optie had ik niet bedachtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mijn moeder met mijn vriend
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die optie had ik niet bedacht
WTF man... een 13-jarige even een vuurwapen tegen zijn hoofd zetten voor een fiets en een telefoonquote:Opsporingsbericht: Politie geeft foto dader vrij in zaak beroving 13-jarige jongen
De politie geeft een foto van de vermoedelijke dader van de beroving van een 13-jarige jongen vrij.
Zondag 20 november rond 15:15 uur vond er een straatroof plaats op de rotonde van de Klapwijkseweg met de Duikersloot in Pijnacker. De 13-jarige jongen werd door een getinte man beroofd van zijn fiets. De verdachte zei dat hij een vuurwapen in zijn tas had een opende zijn tas. De aangever zag de kolf van een vuurwapen. De verdachte dreigde te gaan schieten als hij zijn fiets en telefoon niet af zou geven. Hierbij werd de aangever ook geslagen door de verdachte. De verdachte ging er vervolgens op de fiets vandoor. Op beeld De verdachte heeft voor de overval nog iets gekocht bij het tankstation aan de Klapwijkseweg en stond goed op beeld.
Dat is net zo krom als iemand een mes in zijn been steken voor zijn blackberry.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WTF man... een 13-jarige even een vuurwapen tegen zijn hoofd zetten voor een fiets en een telefoon
Ik ben zo blij dat ik van mijn iPhone af ben en nu die Nexus S hebquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu telefoon.
Nog 15 dagen tot iPhone. Balen dat ze hem niet eerder geven dan 3 maanden voor je abonnement afloopt
Precies...quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is net zo krom als iemand een mes in zijn been steken voor zijn blackberry.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu telefoon.
Nog 15 dagen tot iPhone. Balen dat ze hem niet eerder geven dan 3 maanden voor je abonnement afloopt
Ik heb al vanaf september een kapotte telefoon dus ben inmiddels ook wel een beetje ongeduldigquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik moet ook nog tot februari wachten.
Mooie ogen hequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
Die kale vader op het spijt me is best een leuke man
Ik kom thuis, zet de TV aan....het spijt mequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Puckzzz, seriously..... HET SPIJT ME????????????
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf september een kapotte telefoon dus ben inmiddels ook wel een beetje ongeduldig
En terecht dat het je spijt!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom thuis, zet de TV aan....het spijt me
Seriously?quote:
2.. kon de plakband toen niet vinden, en toen opeens zag ik de tape liggenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef Puckzzz het volgende:
Met nietjes![]()
Is dat batch 1 of batch 2?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
Die jankende hond is logen bij de bovenbuurvrouw (ja die ja) die belt dus net aan, excuses voor de overlast enzo. De hond heeft haar buitemgesloten!!!Ze was ff weg en hij heeft tijdens het springen tegen de deur de knip op de deur gedaan
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:46 schreef Lindytje het volgende:
I did it
[ afbeelding ]
Dit is van mijn kladpapier (wel hetzelfde nagetekend en zelfde tekst er bij), van de originele kon ik helaas geen foto maken tijdens het tentamen..
Als ik het tentamen mag inzien, zal ik een peekshur maken
I did it
[ afbeelding ]
Dit is van mijn kladpapier (wel hetzelfde nagetekend en zelfde tekst er bij), van de originele kon ik helaas geen foto maken tijdens het tentamen..
Why notquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Juliëtte het zal waarderen
Mwehehe ik zie je al helemaal zittenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:50 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik zat te lolleren, toen ik m op mijn ekten vel zat te tekenen![]()
Ik schudde zelfs een beetje
I did it
[ afbeelding ]
Kom op, het is Juliëttequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Why not
[..]
Mwehehe ik zie je al helemaal zitten
HURR DURR DERP GIRAFFE EINZZZ!@!! GOEDEN MATIGEN GARP! GOEDEN IDEE HURR
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN AL 0.3KG AFGEVALLEN IN TWEE DAGEN EINZZ!!!1
Juliëtte is best aardig hurrquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom op, het is Juliëtte
En ja... zo ging het ongeveer wel ja!!![]()
ja, vind je?? Vorig jaar was ze heul niet aardigquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Juliëtte is best aardig hurr
Naja als mensen praten enzo niet, maar ik kon aan het begin van het jaar niet op blackboard enrollen en zij helemaal uitleggen hoe het moest enzo, nu zegt ze elke keer als ik haar tegen kom hoiquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, vind je?? Vorig jaar was ze heul niet aardig![]()
Je mag niet eens je laptop mee naar haar college
Dan verdien je mijn groten respect! Wel als je echt 18,25 kilo weegt he, anders nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
365/2*0.3 = 54.75 kg afvallen in een jaar![]()
Dan weeg ik volgend jaar -2 dagen nog maar 18.25 kg. Eckten anorexiabaas
je hebt gepoept?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN AL 0.3KG AFGEVALLEN IN TWEE DAGEN EINZZ!!!1
me no likey juliëttequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als mensen praten enzo niet, maar ik kon aan het begin van het jaar niet op blackboard enrollen en zij helemaal uitleggen hoe het moest enzo, nu zegt ze elke keer als ik haar tegen kom hoi
En ze haat kinderen, dus ik vind haar aardig
Stinkruften laten, is ie zo wegquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
als m'n collega nou es naar huis gaat, dan kan ik hier ook weg
Omnomnomnom, shoarma!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zo maar eens de shoarma bakken
Ik maak shoarma prei quiche, like an endbossquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnom, shoarma!!
Hier vanavond wraps denk ik, of, of, of, burrito's
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik maak shoarma prei quiche, like an endboss
Kun je extragratis hamburgers op je werk etenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Morgen en overmorgen friet denk ik...
Werken van 5 tot half 1...
Jaaaa baas !!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:46 schreef Lindytje het volgende:
I did it
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je extragratis hamburgers op je werk eten
Ik hoop dat ie dat denkt, dat extra punt kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa baas !!!!+1 punt voor Lin
Eerstequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma, 1 pan afwassen die ik nodig heb of de vaatwasser half vol laten draaien?![]()
I did it
[ afbeelding ]
This post is worthless without picsquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Like a boss!!
Ik heb mijn Moddols opgehaald en en passant een nieuwe broek en t-shirt gekocht omdat ik graag wat nieuws aantrek bij iets speciaals. Een knalblauwe skinny en een tof lederlook offshoulder topje
Maximaal 1 eerlijk iddquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en even he... dit was een vraag (over logica)
Er zijn 150 politici en daarvoor geldt:
1. At least one politician is honest
2. Given any two of the politicians, at least one is croocked.
Hoeveel zijn er max eerlijk en hoeveel minimaal oneerlijk?
Da's dan toch 1 tegen 149? Als je twee eerlijke hebt en die pik je er heeeeeel toevallig allebei uit in een steekproef, dan geldt regel 2 niet meer...
Of denk ik nu te simpel??
en ditquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
Ja, helen stomen vraag...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maximaal 1 eerlijk idd![]()
Stommen vraag
Minimaal 1 is eerlijk...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en even he... dit was een vraag (over logica)
Er zijn 150 politici en daarvoor geldt:
1. At least one politician is honest
2. Given any two of the politicians, at least one is croocked.
Hoeveel zijn er max eerlijk en hoeveel minimaal oneerlijk?
Da's dan toch 1 tegen 149? Als je twee eerlijke hebt en die pik je er heeeeeel toevallig allebei uit in een steekproef, dan geldt regel 2 niet meer...
Of denk ik nu te simpel??
je leest niet goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Minimaal 1 is eerlijk...
1 op 2 is non-eerlijk.
Dus max 75 mensen zijn eerlijk ?
Euh....![]()
Huh?? Maar dan geldt regel twee toch niet meer in de overgrote meerderheid van de gevallen??quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Minimaal 1 is eerlijk...
1 op 2 is non-eerlijk.
Dus max 75 mensen zijn eerlijk ?
Euh....![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:20 schreef princess-a het volgende:
Ik moet straks het opperhoofd van ons bedrijf opmaken en de nagels lakken van collega.. "want we vinden jou er altijd mooi uit zien"
Ja maar het gaat toch om over hoeveel er MAX eerlijk zijn... Er is minimaal 1 eerlijk. Maar er kunnen er toch meer zijn dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maximaal 1 eerlijk idd![]()
Stommen vraag
kijk maar uit, straks word je de afdelings staailist!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:20 schreef princess-a het volgende:
Ik moet straks het opperhoofd van ons bedrijf opmaken en de nagels lakken van collega.. "want we vinden jou er altijd mooi uit zien"
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:20 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en de giraffe had ik getekend bij een vraag of ik even een programma voor een Turing-machine kon schrijven... Tuurlijk niet man!!![]()
nee, want je kan ANY TWO politicians nemen, en dan is er altijd minimaal 1 crooked.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar het gaat toch om over hoeveel er MAX eerlijk zijn... Er is minimaal 1 eerlijk. Maar er kunnen er toch meer zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Die wil ik ook kiezenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
games and artificial intelligence...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jonge... Zet het ook niet in engelslands neer als het een NL examen is
Was een EN examenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je mocht in het NL antwoorden![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ik dus zo peekshurs maken...broek is leuk maar het topje staat echt totaaaal niet. Ik ben dus ff terug naar de winkelquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was een EN examen
Maar je mocht in het NL antwoorden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goed voor menschen als ik die Engels moeiteloos kunnen volgen en lezen, maar traag zijn in Engels schrijven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik ga dan altijd te veel twijfelen)
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik bedoel... Ik wist het wel.. Ik was jullie gewoon aan het testen.
dat weten wij togquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik bedoel... Ik wist het wel.. Ik was jullie gewoon aan het testen.
Welluk???quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
En nu over iets geheel ander *kuch lult over faalactie heen*
Waar kan ik timbaalvormpjes halen !Die me geen 11euro per stuk kosten
stukkie regenpijp bij de praxis in plakjes zagen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
En nu over iets geheel ander *kuch lult over faalactie heen*
Waar kan ik timbaalvormpjes halen !Die me geen 11euro per stuk kosten
Ik faal er gewoon best wel in... helaasch..quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
bij mijn huidigen werggever tik ik zelfs mails naar Nederlandse collega's in het Engels
Oeh!!! Dat ziet er wel heel gaaf uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.heefthetgesmaa(...)alm-heilbot-en-kaas/
Ik wil dit maken... En heb dus vormpjes nodig...
ik wil niet heel lullig doen, maar dat kan gewoon met een koffiekopjequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.heefthetgesmaa(...)alm-heilbot-en-kaas/
Ik wil dit maken... En heb dus vormpjes nodig...
WTFquote:Keer de timbaaltjes om op de borden en kleef er een takje op. Garneren met takjes citroen en takjes verse dille.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF![]()
Zaag een tak van een citroenboom en knal dat erop
Dat zou ik zelf dus ook echt niet bedenken he...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil niet heel lullig doen, maar dat kan gewoon met een koffiekopje![]()
Oeh goeden idee !!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil niet heel lullig doen, maar dat kan gewoon met een koffiekopje![]()
Wij zijn dan ook niet gemaakt voor in de keuken te staanquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf dus ook echt niet bedenken he...
Ik moet dan per se vormpjes hebben want dat vind ik leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True storyquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh goeden idee !!
[..]
Wij zijn dan ook niet gemaakt voor in de keuken te staan
Maar ik vind het toch een prima voorgerechtje voor oud en nieuwSimpel en lijkt me toch lekker.. En kan er hardly iets fout aan doen
Nee. Ik moet ze hebben omdat het er in staat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet dan per se vormpjes hebben want dat vind ik leuk
of met een waxinelichthoudertje, een plastic wegwerpbekertje, etc.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mwehhequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik moet ze hebben omdat het er in staat.
Als ik een recept voor mijn neus heb en er staat niet precies in hoeveel ik van iets nodig heb; gooi ik het boek al weg![]()
BRILJANTERDERDERquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of met een waxinelichthoudertje, een plastic wegwerpbekertje, etc.
Tip voor priem: zeer belangrijkdoe eerst plasticfolie in het kopje en maak dan pas het timbaaltje. Je krijgt ze er namelijk nauwelijks uit anders
Carrot cake, extralekker nom met glazuurquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:40 schreef Lindytje het volgende:
Wat zal ik dit weekend eens voor cake bakken?
Ik ga nu het laatste stukje van vorige week opeten
Ook al zoiets waar ik niet aan zou denkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of met een waxinelichthoudertje, een plastic wegwerpbekertje, etc.
Tip voor priem: zeer belangrijkdoe eerst plasticfolie in het kopje en maak dan pas het timbaaltje. Je krijgt ze er namelijk nauwelijks uit anders
Ik ga t eens opzoekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Carrot cake, extralekker nom met glazuur
Exactly !!! Wie bedenkt zoiets dat dat dan makkelijker gaat. Ok toegegeven; het klinkt verrekte logisch; maar ik zou dan zoiets hebben GOFFERDEGOFFER DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK HET MAAKquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook al zoiets waar ik niet aan zou denken
En dan heel hard vloeken, uiteraard
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly !!! Wie bedenkt zoiets dat dat dan makkelijker gaat. Ok toegegeven; het klinkt verrekte logisch; maar ik zou dan zoiets hebben GOFFERDEGOFFER DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK HET MAAK
mijn moeder bedenkt dat. Ik hou er vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly !!! Wie bedenkt zoiets dat dat dan makkelijker gaat. Ok toegegeven; het klinkt verrekte logisch; maar ik zou dan zoiets hebben GOFFERDEGOFFER DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK HET MAAK
NY cheesecake?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef Mirjam het volgende:
ik heb echt net een cheesecake in de oven geschoven
nomnomnom
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=179268
Ik heb die gemaakt, zonder de rozijnen
yupquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NY cheesecake?![]()
![]()
![]()
Wil je mij jouw recept van de meetquiche pm-en?
Je kunt best de helft vd glazuur maken als je neit een hele hap in je mond wil, ik vind het namelijk een beetje teveelquote:
Hoeveel monchou heb je gebruikt? Ik vond laatst een recept met 1.2kg monchou. Gelukkig staat in mijn cheesecakeboek eentje met 750 gramquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup
en die quiche, oh my, ik kook altijd uit de losse pols
ff kiek'n
quote:Bouillabaisse (Kerst)
Bereidingstijd: 10 min
4 personen
Voedingswaarde
345 kCal
26 g eiwit
16 g vet
24 g koolhydraten
Voeg toe aan Mijn receptenGeef uw reactieE-mailPrint
Ingrediënten
2 beker(tje) PLUS appétit Bouillabaisse (550 g)
1 el Peterselie
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt best de helft vd glazuur maken als je neit een hele hap in je mond wil, ik vind het namelijk een beetje teveel
Bwhehehhehehequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
Lol briljant.. Ik zit op de plus site te kijken voor recepten.. Daar kun je klikken op 'tussen 0 en 15min' (om het klaar te maken want duh ik sta geen uur in een keuken).
Bij recept staat:
[..]
Ofwel: pleur een doos in de pan. Klaar
wait, whut?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel monchou heb je gebruikt? Ik vond laatst een recept met 1.2kg monchou. Gelukkig staat in mijn cheesecakeboek eentje met 750 gram
Nee voor die NY cheesecakequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wait, whut?
roomkaas in een quiche?
ff luchten, boel tegen elkaar open zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee voor die NY cheesecake
MAAR HALP MET GASPROBLEEM
KABOOM!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
gaslucht is weg maar ik durf niet fornuis aan te steken
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat dus, wacht wel tot mama thuis is. Ga ik tenminste niet alleen dood
Kan gerust, dat is allang niet plofbaar meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
gaslucht is weg maar ik durf niet fornuis aan te steken
Dat is inmiddels echt wel uit je keukenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij stond 20 minuten op alleen gas
Jij wil mij dood hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan gerust, dat is allang niet plofbaar meer![]()
Ik heb een t-shirt van 25 euro omgeruild om er eentje van 40 te kopen....faal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |