Hoe denk je dat hij dan aan die awards komt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, komen we er nu eindelijk openlijk voor uit dat we Mainport een arrogante eikel met (te)veel filmkennis vinden?
Hoezo niet stoer om toe te geven? Mijn favoriete artiesten zijn George Michael, Simply Red, Lionel Richie en Michael Jackson. En ik schaam me er totaal niet voorquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij dan aan die awards komt?![]()
Hold the Line ken ik, nooit geweten dat het Toto was. Dat heb ik met heel veel muziek. Ik vind Africa trouwens gewoon heel mooi, maar het schijnt niet stoer te zijn om toe te geven.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo niet stoer om toe te geven? Mijn favoriete artiesten zijn George Michael, Simply Red, Lionel Richie en Michael Jackson. En ik schaam me er totaal niet voor
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo niet stoer om toe te geven? Mijn favoriete artiesten zijn George Michael, Simply Red, Lionel Richie en Michael Jackson. En ik schaam me er totaal niet voor
Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
En ik schaam me er totaal niet voor
Pet Shop Boys. Frankie Goes to Hollywood, Communards.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik kan ook gewoon genieten van die cheesy muziek van bijv. Spandau Ballet en Erasure. De jaren '80 hitjes. Jeanny van Falco is trouwens ook wel een favoriet.
Wij helpen graag een medestander die het sociaal niet makkelijk heeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef Mainport het volgende:
Jullie reageren zo makkelijk dat de lol er bijna af is
Ik heb de jaren '80 (en bijhorende muziek) wel voor een deel bewust meegemaakt en ik moet toch wel toegeven dat grunge van harte welkom wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
Misschien is dat juist omdat ik het net niet helemaal bewust heb meegemaakt. Ik loop gewoon achter.
Niet klikken hoor!!quote:Op zondag 18 december 2011 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb de jaren '80 (en bijhorende muziek) wel voor een deel bewust meegemaakt en ik moet toch wel toegeven dat grunge van harte welkom was. Het was eens wat anders dan Rick Astley, Nick Kamen en Glenn Medeiros.
Waarschijnlijk zou ik er nu ook een gruwelijke hekel aan hebben als ik er toen mee doodgegooid werd.quote:Op zondag 18 december 2011 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb de jaren '80 (en bijhorende muziek) wel voor een deel bewust meegemaakt en ik moet toch wel toegeven dat grunge van harte welkom was. Het was eens wat anders dan Rick Astley, Nick Kamen en Glenn Medeiros.
Ik kliktequote:
Hekel is wat sterk uitgedrukt, ik heb nog altijd een zwakke plek voor Total Eclipse of the Heartquote:Op zondag 18 december 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik er nu ook een gruwelijke hekel aan hebben als ik er toen mee doodgegooid werd.
Ik kreeg als klein jochie een hekel aan Prince omdat mijn vader non-stop Diamonds & Pearls in de auto draaidequote:Op zondag 18 december 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik er nu ook een gruwelijke hekel aan hebben als ik er toen mee doodgegooid werd.
Niks mis met Rickquote:Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om gerickrolled te worden.
Idd, ik vond 'm 100% meevallen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef Robby87 het volgende:
Best nog een leuke film Sint. Moest ook lachen om die tv waarop flodder was te zien
We hebben zowaar een exacte overeenkomst met nummertje 6quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is mijn top 10:
[..]
Meer commercieel dus
Hmm, een top 10 nummers wordt erg lastig voor mij. Even grof uit mijn hoofd:quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet dezelfde trailer die ik heb gezien, maar het liedje doet me weinig. Net als de liedjes die je verder gepost heb.
Dit is mijn top 10:
[..]
Meer commercieel dus
Idd, verder naar beneden komt er muziek als Janis Joplin, Frank Zappa en Radiohead enzo maar mijn top 5 (ook qua albums geloof ik) blijft toch behoorlijk rock/metalquote:Op zondag 18 december 2011 01:17 schreef wyccie het volgende:
Modest Mouse is een beetje de vreemde eend in de bijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |