CL, jij moet gewoon méér rijden, dan glijden al die "issues" 1 voor 1 van je rug af.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de hellingproef nog niet zo goed
Had je maar antwoord moeten gevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Dit vind ik een gemeen kuttopic Cue, en jij bent ook even niet tof
Zegt meer over de auto's waar je in hebt gereden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb nog niet in een auto met automaat gereden die me heeft overtuigd om over te stappen.
Tja, ik vind een automaat maar 'vreemd' rijden. Ik hou wel van aktief autorijden, dus inclusief schakelen. En ik kan alles tegelijk in m'n wagen, sturen, gassen, remmen, koppelen en schakelen, sigaret roken, temperatuur instellen, met de radio kloten, mezelf scheren, eten, drinken, m'n wenkbrauwen epileren... het is voor mij een 2e natuur geworden. Maar ik heb 'vroegah' dan ook redelijk wat kilometers gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn zuiniger, je wordt niet 'afgeleid', ze zijn sneller.
Afgezien van sentimentele waarde is er niks beters aan een handbak.
Kwestie van gewenning. Ze zijn gewoon gevoeliger. That's all.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Het kutte aan een automaat vind ik dat je regelmatig bij 100+ de rem volledig intrapt, en dat je neus dan zeer doet
Wat een opoffering zeg!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
CL kan ws. best pijpen. Zal ik dat even testen?
Ik denk dan de koppeling in te trappen, en dat gaat altijd direct tot aan de vloer. Blijkt er geen koppeling te zitten daar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning. Ze zijn gewoon gevoeliger. That's all.
Kijk, toch een beetje liefde voor de planeet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
doe ik gewoon even voor CL en het topic
Ik ga je aandragen voor een medaille!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
doe ik gewoon even voor CL en het topic
Ik kan het ook maar het is onzin om het nog als standaard te houden en het heeft ook geen fuck met actief te maken behalve wederom (de kromme) gewoonte argumenten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja, ik vind een automaat maar 'vreemd' rijden. Ik hou wel van aktief autorijden, dus inclusief schakelen. En ik kan alles tegelijk in m'n wagen, sturen, gassen, remmen, koppelen en schakelen, sigaret roken, temperatuur instellen, met de radio kloten, mezelf scheren, eten, drinken, m'n wenkbrauwen epileren... het is voor mij een 2e natuur geworden. Maar ik heb 'vroegah' dan ook redelijk wat kilometers gemaakt.
http://frontpage.fok.nl/reviewquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
CL kan ws. best pijpen. Zal ik dat even testen?
Onzin. Het pedaal is alleen groter de remmen niet anders.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Het kutte aan een automaat vind ik dat je regelmatig bij 100+ de rem volledig intrapt, en dat je neus dan zeer doet
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dan de koppeling in te trappen, en dat gaat altijd direct tot aan de vloer. Blijkt er geen koppeling te zitten daar.
Kolere heeft die maat van mij zitten vloeken vorig jaar in Amerika
Je kunt ook lessen (en dus afrijden) in een automaat. Maar de meeste auto's hebben nog een handbak en dus wordt die meestal gebruikt, ook omdat je dan makkelijker kunt switchen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan het ook maar het is onzin om het nog als standaard te houden en het heeft ook geen fuck met actief te maken behalve wederom (de kromme) gewoonte argumenten.
Meetbaar zijn ze gewoon beter tegenwoordig en zuiniger. Dat de standaard dus handbak is is echt achterhaald. Dat weten de autofabrikanten al lang natuurlijk. Nu het CBR nog.
zucccchtquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook lessen (en dus afrijden) in een automaat. Maar de meeste auto's hebben nog een handbak en dus wordt die meestal gebruikt, ook omdat je dan makkelijker kunt switchen.
Het verschil zit in de rem aanzien voor koppeling...quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Het pedaal is alleen groter de remmen niet anders.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
zuccccht
Dat is mijn hele punt. Het zou omgekeerd moeten worden wat mij betreft. Europese regels dat automaten de standaard worden en dat je optioneel les kan krijgen in handbak. Maar examen standaard in automaat.
Volgens mij verschuift het al langzaam hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
zuccccht
Dat is mijn hele punt. Het zou omgekeerd moeten worden wat mij betreft. Europese regels dat automaten de standaard worden en dat je optioneel les kan krijgen in handbak. Maar examen standaard in automaat.
Dan rij je dus verkeerd. In een automaat doet je linkervoet niks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschil zit in de rem aanzien voor koppeling...
Zijn minionsquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar ja, wie luistert er dan ook naar jou?
Jijquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar ja, wie luistert er dan ook naar jou?
Dat kan haast niet. Koppeling bedien je met links en de rem en het gas met rechts. Je moet wel een malafiede idioot zijn (sorry for your friend) om de rem voor de koppeling aan te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschil zit in de rem aanzien voor koppeling...
Dat weet ik wel, maar in de praktijk ben ik dat nog wel eens vergeten. Zeker op lange stukken weg waar je in een schakelbak ook gewoon de hele tijd in zijn 5 rijdt. Na een uur rijden (met de rijervaring in een schakkelbak die ik heb), wil ik nog wel eens vergeten dat het een automaat is en wil ik nog wel eens de koppeling indrukken om af te remmen op de moter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan rij je dus verkeerd. In een automaat doet je linkervoet niks.
Bewijs 1 dat er automaten les moet komen.
De eerste keer dat je in een automaat rijd heb je dat wel hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan haast niet. Koppeling bedien je met links en de rem en het gas met rechts. Je moet wel een malafiede idioot zijn (sorry for your friend) om de rem voor de koppeling aan te zien.
Als je de koppeling wil indrukken, en die zit er niet, zit je op de rem schatquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan haast niet. Koppeling bedien je met links en de rem en het gas met rechts. Je moet wel een malafiede idioot zijn (sorry for your friend) om de rem voor de koppeling aan te zien.
Ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in een automaat rijd heb je dat wel hoor.
Had ik tenminste wel.
Niet waar want daar is een lege plek. De rem is marginaal groter maar zit niet op de plek van de koppeling.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je de koppeling wil indrukken, en die zit er niet, zit je op de rem schat
Nee, tuurlijk niet! Het is toch niet zo dat de rem spontaan naar links verschuift of de linkervoet opeens spontaan naar rechts?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trap je niet gewoon in de lucht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik maakte de fout, hij niet, hij vloekte op mij omdat ik dat deed
Natuurlijk heeft het wel met actief te maken, ik doe toch een handeling die je met een automaat niet hoeft te doen? Alleen sturen is duf. Maar dat is mijn mening...quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan het ook maar het is onzin om het nog als standaard te houden en het heeft ook geen fuck met actief te maken behalve wederom (de kromme) gewoonte argumenten.
Meetbaar zijn ze gewoon beter tegenwoordig en zuiniger. Dat de standaard dus handbak is is echt achterhaald. Dat weten de autofabrikanten al lang natuurlijk. Nu het CBR nog.
Bij mij wel dus. Ik ga wel op zoek naar de koppeling in een vreemde auto als ik niet meteen raak heb.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet! Het is toch niet zo dat de rem spontaan naar links verschuift of de linkervoet opeens spontaan naar rechts?
Wie rijdt er dan ook een versnellingsbak aan gort.. ik niet hoor... ook niet twee keer in een Mercedes Vito... echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het wel met actief te maken, ik doe toch een handeling die je met een automaat niet hoeft te doen? Alleen sturen is duf. Maar dat is mijn mening...
Besides, een automaat is veel duurder dan een handbak. Zowel in de aanschaf bij een nieuwe auto of als je versnellingsbak aan gort ligt en je hem moet vervangen.
Okquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij wel dus. Ik ga wel op zoek naar de koppeling in een vreemde auto als ik niet meteen raak heb.
Of wel. Of toch niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik toch dat ene autootje koop. Of niet. of wel. Of niet.
Alleen sturen? Jij snapt het kennelijk ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het wel met actief te maken, ik doe toch een handeling die je met een automaat niet hoeft te doen? Alleen sturen is duf. Maar dat is mijn mening...
Besides, een automaat is veel duurder dan een handbak. Zowel in de aanschaf bij een nieuwe auto of als je versnellingsbak aan gort ligt en je hem moet vervangen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie rijdt er dan ook een versnellingsbak aan gort.. ik niet hoor... ook niet twee keer in een Mercedes Vito... echt niet.
Ja dat dusquote:
Uiteraard, dat zijn dan ook wagens voor rijke babyboomers die niet willen schakelen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
Luxere modellen kan je niet eens meer krijgen in handbak. Zoals Mercedes S klasse, BMW 7 & 5
5000 gulden p/s Oh wat was de baas blij. Maar lag aan Mercedes, 108 en 110 hadden er allemaal last van.quote:
Ja, Opel manta's voor poolse tukkers dat klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zijn dan ook wagens voor rijke babyboomers die niet willen schakelen...
Ik rij anders gewoon in een nette dreier. En als ik een nieuwe zou bestellen bij Smudde, gaat er gewoon een handbak in. Voor die ¤1000 die ik daarmee bespaar bestel ik wel een asbakverlichtingspakket of extra grote rims.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, Opel manta's voor poolse tukkers dat klopt.
Je mag best in de oude afdankertjes blijven rijden dat past het beste bij je.
Anders zouden ze je elke 100 meter aanhouden omdat ze denken dat je hem gejat hebt.
Als dat waar is, is er heel wat leed bij ons op de werkvloer!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Grotere rims geeft aan dat je een kleinere pielemuis hebt he, dat weet je?
Ik heb geen auto, ergo 0" rims, moet je nagaan wat dat over mij zegtquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Als dat waar is, is er heel wat leed bij ons op de werkvloer!
Dat je niet in een automaat kan rijden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, ergo 0" rims, moet je nagaan wat dat over mij zegt![]()
Als je 22" onder een Wagon R+ hangt wel ja. Als ik één maatje groter bestel bij de dealer valt het nog wel mee, toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Grotere rims geeft aan dat je een kleinere pielemuis hebt he, dat weet je?
JoooooeBravo, dit is zo'n momentje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, ergo 0" rims, moet je nagaan wat dat over mij zegt![]()
wie? wat? waar? huh?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef MNR het volgende:
[..]
JoooooeBravo, dit is zo'n momentje.
Ben je erbij om het waar te nemen?
M'n moeder is een keer vol aangereden door zo'n dingquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Godt: "Zo'n scootmobiel is ideaal. Ik hoef niet eens te schakelen en het rijdt überzuinig! Dit is de toekomst mensen!"
Je reeds beperkte hersencellen gaan weer eens aan de loop met je.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Godt: "Zo'n scootmobiel is ideaal. Ik hoef niet eens te schakelen en het rijdt überzuinig! Dit is de toekomst mensen!"
Er zijn scootmobielsimulatorsquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de zwangerschap?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder is een keer vol aangereden door zo'n ding
Nou jezus!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, heb ik geen enorme piemel hoor, dat was de suggestie die ik wilde wekken.
Gewoon, 18cm.
Is oud nieuws hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:24 schreef MNR het volgende:
Nou jezus!
Nou, bedankt voor het verslag, maar het is niet dat we erop zaten te wachten of zo hoor. Tenminste, ik niet.
Dit is FOK!, dus delen door 4. 4,5 cm is heel respectabel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, heb ik geen enorme piemel hoor, dat was de suggestie die ik wilde wekken.
Gewoon, 18cm.
Wat is "ieuw"?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef Cue_ het volgende:
Ben het trouwens wel eens met Godt in deze discussie.. ieuw!
mijn TMI grens ligt blijkbaar een stukje hoger.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou jezus!
Nou, bedankt voor het verslag, maar het is niet dat we erop zaten te wachten of zo hoor. Tenminste, ik niet.
Dat zeg ik normaal, de verwachtingen laag maken, zodat ze schrikken als hij voor ze hangtquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is FOK!, dus delen door 4. 4,5 cm is heel respectabel.
En de omtrek?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon, 18cm.
Als de verwachtingen laag zijn, kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik normaal, de verwachtingen laag maken, zodat ze schrikken als hij voor ze hangt_
Dat krijg je na jaren, maanden, weken , uren in singles postenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn TMI grens ligt blijkbaar een stukje hoger.
Dat is hier gewoon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou jezus!
Preciesquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de verwachtingen laag zijn, kan het alleen maar meevallen.
en niet net uit je hoofd?quote:
+3 ernstig dat juist ik er mee komquote:
En toen? Scootmobiel in de kreukels en je moeder liep vrolijk verder?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jong geleerd, oud gedaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat kind is voorbereid op haar toekomst.
M'n moeder had twee gescheurde enkelbandenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En toen? Scootmobiel in de kreukels en je moeder liep vrolijk verder?
Dat was al bekend.. maar vooral om het feit dat hij in de clip z'n voordeur heeft openstaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Maar jongens, besef je wel dat Rinus op het punt staat INTERnationaal door te breken he!
Dan ben je zometeen op vakantie in de USA en dan kan je trots melden dat je uit het land van Rinus komt. Niet meer het land van zonde, de wallen en legale wiet maar Het Land van Rinus!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Maar jongens, besef je wel dat Rinus op het punt staat INTERnationaal door te breken he!
laatst in de winkel werd iemand van een krukje af gereden waar ie op stond om ergens bij te kunnen. Die vrouw had dat ding niet onder controle...quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu kan oefenen in een simulatorquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laatst in de winkel werd iemand van een krukje af gereden waar ie op stond om ergens bij te kunnen. Die vrouw had dat ding niet onder controle...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was al bekend.. maar vooral om het feit dat hij in de clip z'n voordeur heeft openstaan
Zeg me dat het niet zo is...quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Die had ik nog niet gehoordquote:
hier in de buurt rijdt iemand rond in n brommobiel. Matzwart met rode vlammen en een bulldog erop.quote:
Ik heb vroegah in een supermarkt gewerkt en gebeurde regelmatig dat ouderen een stelling omreden of dat je inderdaad nog net kon wegstappen zodat ze je niet aanreden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laatst in de winkel werd iemand van een krukje af gereden waar ie op stond om ergens bij te kunnen. Die vrouw had dat ding niet onder controle...
Die handjes in dat clipje ook he?quote:
Allemaal afmaken!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb vroegah in een supermarkt gewerkt en gebeurde regelmatig dat ouderen een stelling omreden of dat je inderdaad nog net kon wegstappen zodat ze je niet aanreden.
Levensgevaarlijk die bejaarden
Hey hel-loquote:
Hou es op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Gelukkig heb ik een automaat, dan kan ik beide handen op het stuur houden. Autorijden is al moeilijk genoeg."
half uurtje nog. klinkt als een eeuwigheidquote:
Ik ga vanmiddag maar eens thuiswerken, hier zitten heeft weinig toegevoegde waarde zonder directe collega's.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
half uurtje nog. klinkt als een eeuwigheid
Had je om 4 uur geen bespreking? Dat duurt nog een eeuwigheid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag maar eens thuiswerken, hier zitten heeft weinig toegevoegde waarde zonder directe collega's.
Die ga ik verzetten, ze stikken er maar in.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je om 4 uur geen bespreking? Dat duurt nog een eeuwigheid.
Zakken voor je theorie en dan klagen over het geld dat je eraan uit hebt gegevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:01 schreef CherryLips het volgende:
tweede keer gezakt voor theorie
Dat kan ik! Ik heb m'n theorie en alles in één keer gehaald!
In mijn gedachten was je altijd veel knapperquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik schuif *nu* een panini gemarineerde kip in m'n smoel...
[ afbeelding ]
Nu komt die orgie er niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn gedachten was je altijd veel knapper
Dat verklaart de afwezigheid van een waarheidsgetrouw FoBo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn gedachten was je altijd veel knapper
Wat heeft box dan vaak moeten dweilenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was zo heet dat na elke singles meet er gedweild moest worden.
Ik vond dat redelijk meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was zo heet dat na elke singles meet er gedweild moest worden.
Zeker! Bijna 13e maand. En als kerstpakket mag ik 5 mensen uitzoeken die ik een permban mag geven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sta je bij Danny op de salarisrol?Zelfs nadat je uit de crew bent gekickt?
Eindelijk verlost van Pietverdriet, Rubje iSpy en Maanvisquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker! Bijna 13e maand. En als kerstpakket mag ik 5 mensen uitzoeken die ik een permban mag geven.
Dan heb ik er nog twee over!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eindelijk verlost van Pietverdriet, Rubje iSpy en Maanvis
Leeft die nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft box dan vaak moeten dweilen
Nooit meer wat van gezien of gehoord. Nieuwe kloon gemaakt zeker.quote:
quote:
Dat dus. Besides, ik eet niet bij de Mac.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?Dat hij foto's kan uploaden naar businessinsider.com?
Niet meer of fok. Veels te druk met prive/werkquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gezien of gehoord. Nieuwe kloon gemaakt zeker.
O jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker! Bijna 13e maand. En als kerstpakket mag ik 5 mensen uitzoeken die ik een permban mag geven.
iPad en iPhone!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja13e maand!
Zakgeld voor Australie!
Ik wacht wel op de iPhone 5 en iPad 3 of zo.quote:
Daar geleuf ik niets van. Stiekem rukken onder een andere naam op fokkers! eerder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet meer of fok. Veels te druk met prive/werk
Dat jij dat doet zegt niets over anderenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar geleuf ik niets van. Stiekem rukken onder een andere naam op fokkers! eerder.
Ik heb nog steeds dezelfde nick is het niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij dat doet zegt niets over anderen
Andere UI. Dat is ook vermomming!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nog steeds dezelfde nick is het niet?
Je schaamt je er niet voor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde nick is het niet?
Deze is een van de originele kardinaals-uien. Ik heb ze niet per kilo liggenquote:
Staan die ook op de kaft van het Deetman verslag van vandaag?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deze is een van de originele kardinaals-uien. Ik heb ze niet per kilo liggen
Daar stond niets wereldschokkend in. Geen doofpot-cultuur, landelijk lag het kindermisbruik buiten de kerk hoger dan binnen de kerk, en de mate van misbruik lag binnen rooms-katholieke instellingen niet significant hoger of lager dan bij andere instellingen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan die ook op de kaft van het Deetman verslag van vandaag?
Geen doofpot-cultuurquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar stond niets wereldschokkend in. Geen doofpot-cultuur, landelijk lag het kindermisbruik buiten de kerk hoger dan binnen de kerk, en de mate van misbruik lag binnen rooms-katholieke instellingen niet significant hoger of lager dan bij andere instellingen.
Heb jij het gelezen dan? Ik vermoed van niet. Je lult weer eens gewoon wat je van horen zeggen hebt zoals doorgaans het geval isquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen doofpot-cultuurMisschien eens beter lezen wat er in staat...
Maar box is dus onvindbaar?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij het gelezen dan? Ik vermoed van niet. Je lult weer eens gewoon wat je van horen zeggen hebt zoals doorgaans het geval is
Lijkt me meer dan duidelijk. 'Niet over lullen'quote:Adequaat optreden zou echter zijn uitgebleven. "Om schandaalvorming te voorkomen bleven maatregelen uit, evenals erkenning, hulp, genoegdoening en nazorg voor slachtoffers." Binnen de Katholieke Kerk zou sprake zijn van een "brokkelende structuur en cultuur". Soms zou er bewust onderling contact worden vermeden en het vermogen om problemen op te lossen was gering, aldus de commissie.
Aangifte doen behoorde niet tot het bestuurlijke repertoire, noch van de bisschoppen, noch van religieuze oversten.
Volgens de onderzoekscommissie werd aangifte aan slachtoffers en ouders overgelaten en werd dat vanuit de kerk niet bemoedigd. De commissie is kritisch over die ''aarzelingen, soms onwil'' van kerkelijke en religieuze bestuurders om het Openbaar Ministerie op de hoogte te stellen.
Laten we dat dan ook maar niet meer doen. Ik geloof (geloof!!) dat voor de meeste mensen de laatste jaren wel duidelijk is geworden wat voor instantie de kerk is geworden en vroeger eigenlijk ook altijd al is geweest. Komt nu steeds meer aan het licht plus mensen gaan steeds meer voor zichzelf denken ipv accepteren dat ze dingen worden opgelegd. Het komt goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me meer dan duidelijk. 'Niet over lullen'
quote:[quote]Op vrijdag 16 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me meer dan duidelijk. 'Niet over lullen'
Zie verder rapport van de commissie.quote:Het beeld dat in de media werd geschetst is
dat misbruik voornamelijk voorkwam binnen de Rooms-Katholieke Kerk en
verweven is met de gesloten en hiërarchische cultuur van internaten, kostscholen,
seminaries, opvoedingstehuizen en andere instellingen van de Kerk. In dat beeld
werd nauwelijks onderscheid gemaakt tussen verschillende vormen van misbruik.
Het kwam veelvuldig voor en alle vormen van misbruik waren even ernstig.
Bovendien zou sprake zijn van een doofpotcultuur.
Het beeld dat in de media is ontstaan over dit misbruik, moet Ten eerste moet het beeld dat seksueel misbruik van minderjarigen primair een zaak
is geweest van de Rooms-Katholieke Kerk worden bijgesteld. Seksueel misbruik van
minderjarigen komt breed voor in de Nederlandse samenleving.
Ten tweede heeft het misbruik niet hoofdzakelijk plaatsgevonden in
onderwijsinstellingen. Wel blijkt zich rond onderwijsinstellingen een specifiek
probleem te hebben voorgedaan. Zoals de Onderzoekscommissie eerder
concludeerde is het risico op seksueel misbruik in een instelling groter dan
daarbuiten. Dat geldt voor instellingen in het algemeen en niet specifiek voor louter
rooms-katholieke instellingen.
Oquote:
Na aanleiding van alle onderzoeken is er slechts één persoon gestraft voor zijn daden en dat was een gereformeerde kosterquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we dat dan ook maar niet meer doen. Ik geloof (geloof!!) dat voor de meeste mensen de laatste jaren wel duidelijk is geworden wat voor instantie de kerk is geworden en vroeger eigenlijk ook altijd al is geweest. Komt nu steeds meer aan het licht plus mensen gaan steeds meer voor zichzelf denken ipv accepteren dat ze dingen worden opgelegd. Het komt goedJustice shall prevail.
Omdat ze verjaard zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na aanleiding van alle onderzoeken is er slechts één persoon gestraft voor zijn daden en dat was een gereformeerde koster
Of de dader is dood of het is niet te bewijzen.quote:
Dat is dan bejaard en niet verjaard.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of de dader is dood of het is niet te bewijzen.
Het maakt mij verder niet uit of het een rooms katholiek of een gereformeerd iemand is hoor. Gewoon straffen die handel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na aanleiding van alle onderzoeken is er slechts één persoon gestraft voor zijn daden en dat was een gereformeerde koster
Wat ben je toch heerlijk sexy geil koorknaapje van me! Als je zo lekker boos doetquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet uit of het een rooms katholiek of een gereformeerd iemand is hoor. Gewoon straffen die handel.
En met justice bedoel ik niet letterlijk de wet en dus straffen. Ik bedoel dat de aanhang van die instanties drastisch terugloopt. Dat vind ik ook al justice. Niet genoeg in mijn ogen, maar wel een VORM van justice.
Omdat de kans om iemand eerlijk te beoordelen afneemt naarmate de periode verder in het verleden komt te liggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus! Verjaren van een misdrijf. Waarom?
Ja inderdaad. Alsof je geen verkrachter meer bent als je het 40 jaar geleden gedaan hebt maar nooit gepakt bentquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus! Verjaren van een misdrijf. Waarom?
Hij komt altijd over als een koorknaapje dat graag het kruis aanbeden had, maar nooit de kans heeft gekregen en daarom is ie verbitterd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk sexy geil koorknaapje van me! Als je zo lekker boos doet
Het zal allemaal. Je lult uit je nek is het laatste wat ik er over zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Zie verder rapport van de commissie.
[..]
O
Dan veroordelen we hem niet. En niet geheel waar met de nieuwe technieken die er bij zijn gekomen. Of geheel niet waar. We kunnen nu met DNA onderzoek wat in het verleden nooit mogelijk was.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat de kans om iemand eerlijk te beoordelen afneemt naarmate de periode verder in het verleden komt te liggen.
Doe je de deur dan dicht als je gaat. Dag babs.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zal allemaal. Je lult uit je nek is het laatste wat ik er over zeg.
Daar zijn ze nu mee bezig, maar DNA is geen bewijs in dergelijke zaken. Het is niet alsof de materie die drager ervan kan zijn in de afgelopen veertig jaar nu nog bruikbare sporen kan opleveren. Of ze moeten vlak na het gebeuren zorgvuldig opgeslagen zijn en dat is zelden het geval. (wel in strafzaken waarbij het bewijs na gebruik zorgvuldig is bewaard).quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan veroordelen we hem niet. En niet geheel waar met de nieuwe technieken die er bij zijn gekomen. Of geheel niet waar. We kunnen nu met DNA onderzoek wat in het verleden nooit mogelijk was.
De mogelijkheid om een rechtmatige dader te straffen moet je nooit afsluiten en misschien nog wel belangrijker in sommige gevallen de mogelijkheid om een onterecht veroordeelde van alle blaam te zuiveren mag je nooit afsluiten.
Ja leuk dat je op het DNA gedeelte wil inzoomen. Voor de rest niet relevant en onderwerp ontwijkend. Het was slechts 1 voorbeeld van velen dat je de mogelijkheid niet moet uitsluiten omdat je nietw eet wat de toekomst brengt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu mee bezig, maar DNA is geen bewijs in dergelijke zaken. Het is niet alsof de materie die drager ervan kan zijn in de afgelopen veertig jaar nu nog bruikbare sporen kan opleveren. Of ze moeten vlak na het gebeuren zorgvuldig opgeslagen zijn en dat is zelden het geval. (wel in strafzaken waarbij het bewijs na gebruik zorgvuldig is bewaard).
Ik ben niet boos, ik ben heul vrolijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk sexy geil koorknaapje van me! Als je zo lekker boos doet
Je was gewoon jaloers!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
En een koorknaapje ben ik nooit geweest. Wel doop, communie en vormsel gedaan (nou ja, laten doen). Ik vond koorknaapjes stom en eng
Groot gedeelte ligt er ook in dat bepaalde zaken niet langer dan zoveel jaar bewaard worden in archieven, dat het menselijk geheugen feilbaar is en dit progressief is naarmate de tijd vordert. Verder heb ik die richtlijnen ook niet opgesteld dus ik heb geen idee hoe die precies tot stand gekomen zijn. Enerzijds zo dat de eiser nog reële kans heeft zijn recht te halen anderzijds een onschuldig persoon voldoende middelen te geven zijn onschuld te bewijzen. Probeer jij maar eens te bewijzen waar je 30 jaar geleden was als je geen beroep meer kan doen op gegevens van je werk, je telefonische gegevens, je pinpas et cetera.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja leuk dat je op het DNA gedeelte wil inzoomen. Voor de rest niet relevant en onderwerp ontwijkend. Het was slechts 1 voorbeeld van velen dat je de mogelijkheid niet moet uitsluiten omdat je nietw eet wat de toekomst brengt.
Kwam je niet door de ballotage commissie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben heul vrolijk
En een koorknaapje ben ik nooit geweest. Wel doop, communie en vormsel gedaan (nou ja, laten doen). Ik vond koorknaapjes stom en eng
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij komt altijd over als een koorknaapje dat graag het kruis aanbeden had, maar nooit de kans heeft gekregen en daarom is ie verbitterd.
Leuk en aardig maar het is nog steeds geen argument. Allemaal zaken die een rechter mee zal wegen. Je sluit iets uit wat je niet moet uit sluiten vanwege eerder genoemde redenen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Groot gedeelte ligt er ook in dat bepaalde zaken niet langer dan zoveel jaar bewaard worden in archieven, dat het menselijk geheugen feilbaar is en dit progressief is naarmate de tijd vordert. Verder heb ik die richtlijnen ook niet opgesteld dus ik heb geen idee hoe die precies tot stand gekomen zijn. Enerzijds zo dat de eiser nog reële kans heeft zijn recht te halen anderzijds een onschuldig persoon voldoende middelen te geven zijn onschuld te bewijzen. Probeer jij maar eens te bewijzen waar je 30 jaar geleden was als je geen beroep meer kan doen op gegevens van je werk, je telefonische gegevens, je pinpas et cetera.
Wraak nemen en die hele kerk platbrandenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja. Dat zal het zijn.
Ik ben kwaad omdat ik de paaskaars nooit heb mogen aansteken
Ik kon toen nog niet zo goed pijpen. Bovendien wilde ik hetero's en daar zijn er maar weinig van bij de kerkelike instantie. Echte mannen worden geen pastoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kwam je niet door de ballotage commissie?
Nee types Tijn idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon toen nog niet zo goed pijpen. Bovendien wilde ik hetero's en daar zijn er maar weinig van bij de kerkelike instantie. Echte mannen worden geen pastoor.
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wraak nemen en die hele kerk platbranden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
De instantie mag plat. De gebouwen niet!
Ik vind kerken prachtig.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
De instantie mag plat. De gebouwen niet!
Ik vind kerken prachtig.
Ik sluit niets uit, het is niet aan mij om de regels van het juridische spel te bepalen. Zo moeilijk is dat toch niet te beseffen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar het is nog steeds geen argument. Allemaal zaken die een rechter mee zal wegen. Je sluit iets uit wat je niet moet uit sluiten vanwege eerder genoemde redenen.
Dat zijn toch allemaal flikkers net zoals Bodar? God heeft minder tegen pedoseksuelen dan tegen flikkers als je de Bijbel en de Koran er op naast houdt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon toen nog niet zo goed pijpen. Bovendien wilde ik hetero's en daar zijn er maar weinig van bij de kerkelike instantie. Echte mannen worden geen pastoor.
Voor!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dan gewoon 1 voor 1 elke geestelijke omleggen.
Omdat de term pedoseksualiteit nog niet bestond in de tijd dat de Bijbel werd verzonnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat zijn toch allemaal flikkers net zoals Bodar? God heeft minder tegen pedoseksuelen dan tegen flikkers als je de Bijbel en de Koran er op naast houdt.
Ook niet toen de Koran op papier gezet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat de term pedoseksualiteit nog niet bestond in de tijd dat de Bijbel werd verzonnen.
Je hebt er wel een sterke mening over als het in je straatje past. Wordt het te heet onder je voeten en sta je met lege handen is het opeens niet aan jou.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, het is niet aan mij om de regels van het juridische spel te bepalen. Zo moeilijk is dat toch niet te beseffen?
Tja, ik vind ook dat strafrecht niet zou moeten verjaren, maar dan nog. Doet dat er toe. Alsof ik dat voor het zeggen heb.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt er wel een sterke mening over als het in je straatje past. Wordt het te heet onder je voeten en sta je met lege handen is het opeens niet aan jou.
Ik was ook niet van mening dat ik met de minister van justitie aan het praten was of zelfs maar officier van justitie. Maar zelfs een een uitkeringstrekker heeft een mening en kan een discussie gefundeerd aangaan hoor.
Maar ik zal het opschrijven alleen te praten over zaken waar je over gaat...... dat is wel verdomde weinig. .......
Natuurlijk doet ie de deur dicht. Hij is toch niet in de kerk geboren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe je de deur dan dicht als je gaat. Dag babs.
Ik zou niet weten waar Babs geboren werd. Ik heb hem wel eens gezien dus een stal net als Jezus had me ook niet verbaasd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ie de deur dicht. Hij is toch niet in de kerk geboren?
De oude danquote:
Gefeliciteerd, stating the obviousquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook niet toen de Koran op papier gezet.
http://www.fluminalis.nl/quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De oude dan
Die rooms katholieke prullaria, daar waar het grove geld zit dus.
Ziekenhuisquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ie de deur dicht. Hij is toch niet in de kerk geboren?
Nee de schrijvers van de Bijbel en Koran en de mensen die hem interpreteren hadden minder tegen pedoseksuelen dan tegen flikkers als je de Bijbel en de Koran er op naast houdt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat zijn toch allemaal flikkers net zoals Bodar? God heeft minder tegen pedoseksuelen dan tegen flikkers als je de Bijbel en de Koran er op naast houdt.
Volgens mij valt er sowieso niet zoveel te interpreteren aan de Koran en Mohammed zijn bruid was ook niet echt volwassen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de schrijvers van de Bijbel en Koran en de mensen die hem interpreteren hadden minder tegen pedoseksuelen dan tegen flikkers als je de Bijbel en de Koran er op naast houdt.
Het was een uitdrukking.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar Babs geboren werd.
Hoe oud was Maria...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij valt er sowieso niet zoveel te interpreteren aan de Koran en Mohammed zijn bruid was ook niet echt volwassen.
Sarcasme, zoekt het eens op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een uitdrukking.
"Je bent toch zeker niet in de kerk geboren?" roep je tegen iemand die de deur openlaat als ie weggaat of binnenkomt.
Maria was een slet.quote:
Onbekend.quote:
Wat dat betreft dus niets slechter dan de Bijbel bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij valt er sowieso niet zoveel te interpreteren aan de Koran en Mohammed zijn bruid was ook niet echt volwassen.
Aangezien Jezus broers en zussen had was ze in ieder geval geen maagd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maria was een slet.
Die heeft dat halve dorp afgewerkt en dan tegen die Jozef het verhaal ophangen dat het de zoon van God is.
En die eikel trapt er nog in ook
Ik heb echt geen idee waar ik dat op moet zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sarcasme, zoekt het eens op.
Geen idee, het eerste gedeelte handelt over de Joodse geschriften en bij gedeelte omtrent Christus wordt de leeftijd van Maria nergens vermeld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft dus niets slechter dan de Bijbel bedoel je?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een uitdrukking.
"Je bent toch zeker niet in de kerk geboren?" roep je tegen iemand die de deur openlaat als ie weggaat of binnenkomt.
Nee het andere ware boek. Van Dale.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar ik dat op moet zoeken.
Staat dat in het enige ware boek, de Bijbel?
Maar het zal zeer ws. rond de normale leeftijd van huwelijk liggen van die tijd. Die lag bij de Romeinen op 12, bij de Joden zal het niet veel anders zijn geweest. Maria was alleen nog maar uigehuwelijkt. Laten we zeggen ergens rond de 11~14 jaar oud.quote:
Dat staat allemaal nergens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het zal zeer ws. rond de normale leeftijd van huwelijk liggen van die tijd. Die lag bij de Romeinen op 12, bij de Joden zal het niet veel anders zijn geweest. Maria was alleen nog maar uigehuwelijkt. Laten we zeggen ergens rond de 11~14 jaar oud.
Mohammed mag dan wel een pedo genoemd worden, maar volgens die logica is God het ook.
OPKNOPEN DIE GOD!
Ja ik had hem onderschat. Op zich toch best begrijpelijk?quote:
Zelfs een retard kan wel eens gevat uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had hem onderschat. Op zich toch best begrijpelijk?
Volgens mij is het sterftecijfer altijd 100%. Je bedoelt waarschijnlijk een lagere levensverwachting?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat staat allemaal nergens.![]()
In vroege culturen of culturen met een hoog sterftecijfer trouwt men per definitie eerder.
Volgens de kerkelijke katholieke dogma kan een christen per definitie niet uitgehuwelijkt worden
Nee sterftecijfer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is het sterftecijfer altijd 100%. Je bedoelt waarschijnlijk een lagere levensverwachting?
Nee. Eigenlijk niet nee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar jullie zijn nog steeds allemaal single dus?
Sorry Godt, ik had het gewoon niet verwachtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs een retard kan wel eens gevat uit de hoek komen.
Officieel nog wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk niet? Het is zwart of wit. Je kan ook niet half zwanger zijnquote:
en on-officieel?quote:
Net als Angel al. Zal ik jullie maar even een voor een afvinken of durft iemand de vraag of ie nu wel of niet single is niet eens te beantwoorden?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
on-officieel lijkt het er verdacht veel op van niet
PS3? Leeft dat nog? Ik zie alleen die XBOX voorbij komen en de WII.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
OehVriendje heeft voor kerst een PS3 + Move starter set besteld!
Yaaaaaaay! Om de oren slaan met een knuppeltje!
Beetje onnodig, want ik heb al een PS3, maar goed. Meneer wil er zelf eentje.
Kan ik op 't ene scherm Final Fantasy spelen, mag hij Gran Turismo 5 daarnaast doen
Jawqel hoor. Onbevlekt ontvangeen vind ik maar half zwanger.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk niet? Het is zwart of wit. Je kan ook niet half zwanger zijn
Dan kijk je in de verkeerde topics en in de verkeerde boekjes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
PS3? Leeft dat nog? Ik zie alleen die XBOX voorbij komen en de WII.
Onbevlekt ontvangen is gewoon volledig zwanger. Jij bent eindigt wss bevlekt ontvangen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawqel hoor. Onbevlekt ontvangeen vind ik maar half zwanger.
En eigenlijk is niet altijd een aanduiding van iets halfs. Het kan ook gebruikt worden zoals het engelse "As a matter of fact". Dus als een "Nee, eigenlijk niet nee, eigenlijk ben ik GEEN single meer nee, zoals je wellicht zou verwachten!".
Toch niet altijd onderschat dus.
Dat van Mohammed ook niet, dat is het punt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat staat allemaal nergens.![]()
In vroege culturen of culturen met een hoog sterftecijfer trouwt men per definitie eerder.
Volgens de kerkelijke katholieke dogma kan een christen per definitie niet uitgehuwelijkt worden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
Ik heb net uncharted besteld
Maar bij play.com dus die is er ongeveer in maart
Ik ben niet single nee, maar voor verbeteringen sta ik altijd open.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net als Angel al. Zal ik jullie maar even een voor een afvinken of durft iemand de vraag of ie nu wel of niet single is niet eens te beantwoorden?
Waar was ik owned dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net als Angel al. Zal ik jullie maar even een voor een afvinken of durft iemand de vraag of ie nu wel of niet single is niet eens te beantwoorden?
aan t datenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is de slecht verkopende console blijkbaar dat zegt ook wat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kijk je in de verkeerde topics en in de verkeerde boekjes.
[26] In de zesde maand werd de engel Gabriël door God gezonden naar een stad in Galilea, met de naam Nazaret, [27] naar een maagd die verloofd was met een man genaamd Jozef, die uit het huis van David stamde; haar naam was Maria.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat van Mohammed ook niet, dat is het punt.
Maria was geen Christen, het was een Jood.
Overigens:
Lucas-1-26 In de zesde maand zond God de engel Gabriël naar de stad Nazaret in Galilea, 27 naar een meisje dat was uitgehuwelijkt aan een man die Jozef heette, een afstammeling van David. Het meisje heette Maria.
Jij bent eindigt wss bevlekt ontvangen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onbevlekt ontvangen is gewoon volledig zwanger. Jij bent eindigt wss bevlekt ontvangen.
Jezus keert dagelijks terug op aarde tijdens zonsopkomst...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar was ik owned dan?
De dag dat jij mij zal ownen is de dag dat Jezus Christus himself terug zal keeren op aarde. Nooit dus.
Ligt eraan wat het doel is.quote:
Ik ben te oud voor de discussie wiens spelconsole of piemeltje de beste is. Ik vind de PS3 fijn. En de spellen leuker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is de slecht verkopende console blijkbaar dat zegt ook wat.
Het aansteken van m'n open haard...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor de discuissie wiens spelconsole of piemeltje de beste is. Ik vind de PS3 fijn. En de spellen leuker.
Het maakt het sprookje wel iets makkelijker leesbaar, dus ik heb en de oude en de nieuwe. En een Spaanse trouwens ook, maar die is voor de sier.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het aansteken van m'n open haard...Dat doe ik ook altijd daarmee. Ze zijn gratis dus dat scheeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wakker bij nerds nooit de PS3 - Xbox - Wii discussie aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
PS3 verkoopt toch niet slecht? Hij is niet bepaald winstgevend voor Sony geloof ik, maar dat is wat anders. De verkoop van de Wii is volgens mij keihard op z'n bek gegaan.
De Wii is niks voor nerds, maar voor Nintendo fanboysquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wakker bij nerds nooit de PS3 - Xbox - Wii discussie aan.
Dat is zoiets als iPhone - Android etc. Onbegonnen werk.
92 miljoen stuks van verkocht, de PS3 58,2 miljoen. Denk dat de markt ook wel verzadigd is qua Wii.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
PS3 verkoopt toch niet slecht? Hij is niet bepaald winstgevend voor Sony geloof ik, maar dat is wat anders. De verkoop van de Wii is volgens mij keihard op z'n bek gegaan.
Ik heb ze gewoon alle 3quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wakker bij nerds nooit de PS3 - Xbox - Wii discussie aan.
Dat is zoiets als iPhone - Android etc. Onbegonnen werk.
De Wii heeft een heel andere doelgroep waar de PS3 nu pas aan begint met de Move. En iedereen heeft nu wel een Wii / heeft hem alweer doorverkochtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
92 miljoen stuks van verkocht, de PS3 58,2 miljoen. Denk dat de markt ook wel verzadigd is qua Wii.
Komen trouwens niet in de buurt van de nummer 1: 150+ miljoen voor de DS.
En het feit dat tegenwoordig in een gezin elk kind zijn eigen ds moet hebben he.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Wii heeft een heel andere doelgroep waar de PS3 nu pas aan begint met de Move. En iedereen heeft nu wel een Wii / heeft hem alweer doorverkocht
En de DS is weer een heel ander genre, die spreekt nog meer mensen aan die niet eens weten dat de PS3 bestaat
M'n zus en moeder hebben zelfs een DS, moet je nagaan. Dat waren er dus al drie in één huishouden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het feit dat tegenwoordig in een gezin elk kind zijn eigen ds moet hebben he.
145 miljoen voor de PS2 komt toch aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
92 miljoen stuks van verkocht, de PS3 58,2 miljoen. Denk dat de markt ook wel verzadigd is qua Wii.
Komen trouwens niet in de buurt van de nummer 1: 150+ miljoen voor de DS.
Ik heb van de Nintendo reeks alleen de SNES. Ik vind de spellen die voor Nintendo uitkomen vaak iets te kinderlijk. Hou ik niet zo van. Plus Final fantasy was lange tijd PS exclusive, dus werd het PS voor mij.quote:
Daar leed Sony dan ook verlies op per verkochte consoles. Van alle bedrijven doet Nintendo het sowieso financieel het best. Sony/MS maakt verlies dat goed gemaakt wordt door andere componenten die wel winstgevend zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
145 miljoen voor de PS2 komt toch aardig in de buurt.
Xbox en PS3 net zoveel terwijl de PS3 anderhalfjaar minder de tijd had om dat te bereiken.
Dat is het model. En ze maakte geen verlies (alleen in het begin) en daarna rond break even. Soms wat winst soms wat verlies met al met al rond break even zoals gepland.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar leed Sony dan ook verlies op per verkochte consoles. Van alle bedrijven doet Nintendo het sowieso financieel het best. Sony/MS maakt verlies dat goed gemaakt wordt door andere componenten die wel winstgevend zijn.
Zeldaquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van de Nintendo reeks alleen de SNES. Ik vind de spellen die voor Nintendo uitkomen vaak iets te kinderlijk. Hou ik niet zo van. Plus Final fantasy was lange tijd PS exclusive, dus werd het PS voor mij.
Van de Xbox reeks heb ik alleen de eerste gehad, maar die is met de "scheiding" naar de ex gegaan en ik heb de PS2 gehouden. Die heb ik nu nog steeds onder de PS3 staan.
http://www.morningstar.com/ / / reuters.comquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het model. En ze maakte geen verlies (alleen in het begin) en daarna rond break even. Soms wat winst soms wat verlies met al met al rond break even zoals gepland.
Hetzelfde overigens voor Nintendo en MS.
Hetzelfde voor Gillete met hun apparaten en HP met zijn printers.
Ze verdienen respectievelijk op: Games, mesjes en inkt.
Leuk dat je met halve waarheden en incomplete informatie een discussie weer mank wil trekken trouwens. Houdt een beetje leven in het topic.
wetenschap gebruiken in een stuk over de bijbel... goedequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is de slecht verkopende console blijkbaar dat zegt ook wat.
[..]
[26] In de zesde maand werd de engel Gabriël door God gezonden naar een stad in Galilea, met de naam Nazaret, [27] naar een maagd die verloofd was met een man genaamd Jozef, die uit het huis van David stamde; haar naam was Maria.
Dat staat er in de wetenschappelijk kritische vertaling. Jij hebt waarschijnlijk de NBV gebruikt die afbreuk doet aan de tekst.
Ik vond Mario heel leuk jaquote:
Ik kan e rniet aan ontkomen die vraag met een lichte ondertoon te lezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.morningstar.com/ / / reuters.com
Kijk de gegevens er dan maar even zelf op na. Knap dat je dat allemaal weet. Ik moet daar toch serieus de gegevens op naslaan.
Ben jij eigenlijk nog single?
Nee al twee jaar niet meer, maar ik vroeg het Godtje. Is die nog wel single dan? Laatst was ik er en toen was niemand van de oud singles nog single.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan e rniet aan ontkomen die vraag met een lichte ondertoon te lezen.
Ben JIJ eigenlijk nog single?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |