CL, jij moet gewoon méér rijden, dan glijden al die "issues" 1 voor 1 van je rug af.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de hellingproef nog niet zo goed
Had je maar antwoord moeten gevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Dit vind ik een gemeen kuttopic Cue, en jij bent ook even niet tof
Zegt meer over de auto's waar je in hebt gereden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb nog niet in een auto met automaat gereden die me heeft overtuigd om over te stappen.
Tja, ik vind een automaat maar 'vreemd' rijden. Ik hou wel van aktief autorijden, dus inclusief schakelen. En ik kan alles tegelijk in m'n wagen, sturen, gassen, remmen, koppelen en schakelen, sigaret roken, temperatuur instellen, met de radio kloten, mezelf scheren, eten, drinken, m'n wenkbrauwen epileren... het is voor mij een 2e natuur geworden. Maar ik heb 'vroegah' dan ook redelijk wat kilometers gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn zuiniger, je wordt niet 'afgeleid', ze zijn sneller.
Afgezien van sentimentele waarde is er niks beters aan een handbak.
Kwestie van gewenning. Ze zijn gewoon gevoeliger. That's all.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Het kutte aan een automaat vind ik dat je regelmatig bij 100+ de rem volledig intrapt, en dat je neus dan zeer doet
Wat een opoffering zeg!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
CL kan ws. best pijpen. Zal ik dat even testen?
Ik denk dan de koppeling in te trappen, en dat gaat altijd direct tot aan de vloer. Blijkt er geen koppeling te zitten daar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning. Ze zijn gewoon gevoeliger. That's all.
Kijk, toch een beetje liefde voor de planeet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
doe ik gewoon even voor CL en het topic
Ik ga je aandragen voor een medaille!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
doe ik gewoon even voor CL en het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |