Dat jaquote:
ja, maar jij hebt tieten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ja
Damn, ik krijg geen kerstpakket...
Truestoryquote:
en ik heb liever een stel leuke tieten dan een blik erwtensoep en een pakje roggebrood...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb liever een stel leuke tieten dan een blik erwtensoep en een pakje roggebrood...
Als je maar genoeg eet dan kan iedereen tieten krijgen hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb liever een stel leuke tieten dan een blik erwtensoep en een pakje roggebrood...
Oh nou zelfs ik wel eigenlijk, voor mezelf dan hequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik prefereer tieten waar een leuke dame aan vast zitquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef alors het volgende:
[..]
Als je maar genoeg eet dan kan iedereen tieten krijgen hoor!
Vraag een bril aan de kerstman mopquote:
dat gifjequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Hebben we het nou alweer over tieten?
[ afbeelding ]
eindelijk een medestander wat betreft deze plaatquote:
drugsverslaving en longkanker. lekker positiefquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het een heerlijk vrolijk liedje
Ja nou boeie, het klinkt gewoon lekker en om die tekst moet ik lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
drugsverslaving en longkanker. lekker positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |