Droevig is het weerquote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef StijnDa het volgende:
Die Toivonen raakt ook niets vandaag hè
Zag het, deel 1 was nog niet gereekst.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehm gewoon 'nieuw deel openen'?
Oefenwedstrijdquote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
niet de uitslag in de titel voor de mensen die samenvattingen willen zien?
Had ik hem kunnen reeksen dan? Zo ja, hoe.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zag het, deel 1 was nog niet gereekst.
Nee, had ik moeten danquote:Op donderdag 15 december 2011 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had ik hem kunnen reeksen dan? Zo ja, hoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Onder de spoiler staat info over andere wedstrijden.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef kanslooz het volgende:
Da's wel lelijk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Onder de spoiler staat info over andere wedstrijden.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ja, hij gaat als een zak aardappelen naar de hoek.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef FL_Freak het volgende:
Echt die Zweed mag van mij in de winterstop weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |