Die hapt nooitquote:Op donderdag 15 december 2011 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het al zo jammer dat Joysa nooit meer op Whoop reageert
Blijft grappiger dan die random berichtjes van haar overal tussendoorquote:
whoop moet gewoon eens even dit lezen:quote:
Nouja, je lag te zeuren over dat je maar 2eu ofzo per dag kon besteden, maar nu wel f hoppa 100eu uitgevenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef BGTes het volgende:
Waarom moet ik het slachtoffer zijn als ik niets fout doe?
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mijn stiletto's moest uitdoen voor autorijden vandaagquote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja man, echt goed voor den autorijden
Ik heb al gezegd dat ik al uit die periode wasquote:Op donderdag 15 december 2011 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nouja, je lag te zeuren over dat je maar 2eu ofzo per dag kon besteden, maar nu wel f hoppa 100eu uitgeven
laten we het er maar op houden dat je de geschiedenis niet kentquote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef BGTes het volgende:
Waarom moet ik het slachtoffer zijn als ik niets fout doe?
Den eckten nagellak historiieeeequote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat je de geschiedenis niet kent
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt een pareltjequote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Den eckten nagellak historiieeee
Laten we er een boek over schrijven
Aww I wanna know!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had maar 21k woorden en toen dacht ik 'fuck it, dit is lelijk!'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |