Die hapt nooitquote:Op donderdag 15 december 2011 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het al zo jammer dat Joysa nooit meer op Whoop reageert
Blijft grappiger dan die random berichtjes van haar overal tussendoorquote:
whoop moet gewoon eens even dit lezen:quote:
Nouja, je lag te zeuren over dat je maar 2eu ofzo per dag kon besteden, maar nu wel f hoppa 100eu uitgevenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef BGTes het volgende:
Waarom moet ik het slachtoffer zijn als ik niets fout doe?
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mijn stiletto's moest uitdoen voor autorijden vandaagquote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja man, echt goed voor den autorijden
Ik heb al gezegd dat ik al uit die periode wasquote:Op donderdag 15 december 2011 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nouja, je lag te zeuren over dat je maar 2eu ofzo per dag kon besteden, maar nu wel f hoppa 100eu uitgeven
laten we het er maar op houden dat je de geschiedenis niet kentquote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef BGTes het volgende:
Waarom moet ik het slachtoffer zijn als ik niets fout doe?
Den eckten nagellak historiieeeequote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat je de geschiedenis niet kent
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt een pareltjequote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Den eckten nagellak historiieeee
Laten we er een boek over schrijven
Aww I wanna know!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had maar 21k woorden en toen dacht ik 'fuck it, dit is lelijk!'quote:
Jij gaat door voor de wasmachine!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft die geschiedenis iets met een user met een M te maken?
Wat de neuk is dat?quote:
Likeaboss.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Rellen.
Ik heb geen geld, maar wel een auto.
swapdoosrel?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Swapdoosrel
geen cent te makken rel
Rellen
hij faaltquote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken de rellen terwijl ik er nog niet eens was in die tijd..
Maareh, ik vind dit wel een kutrel hoor...
Net betaald, mijn rekening is nu zielig.quote:
Mwheehe mijn ratten in de doosquote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
swapdoosrel?
is dat inclusief de huisdieren en vieze knuffels in doos rel?
JAWEL DOENquote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef Loqi het volgende:
Ik durf mn dagfaal niet meer te posten nu met alle gelduitgeef-rel en pump foto grapjes
En dan je geld terugvragenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook geen geld; maar wel een kerstboom van 55 euro's !!
OMG VERKOPEN OP EBAY VOOR 100 !!!!
Posten!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef Loqi het volgende:
Ik durf mn dagfaal niet meer te posten nu met alle gelduitgeef-rel en pump foto grapjes
ow datquote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
national novel writing month
VERTEL, die ken ik maar halfquote:Op donderdag 15 december 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
En vergeet de mirjammeetrel niet, toen de Grote Splitsing plaats vond!
En de 1 april rel
Welquote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef Loqi het volgende:
DIE 1 APRIL JAquote:Op donderdag 15 december 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
En de 1 april rel
Vertel vertel vertel!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
En de 1 april rel
Dat skjoe al dr lakjes ging verkopen?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
DIE 1 APRIL JAOMG wat heb ik gelachen
En mirjammeetrel? daar was ik niet
Ja die was ook leukquote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel!
Ik weet wel die van de meeting die nooit plaats vond
Ik had in mijn broek geplast toenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
DIE 1 APRIL JAOMG wat heb ik gelachen
En mirjammeetrel? daar was ik niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had in mijn broek geplast toen
Ik had m'n uggs aanquote:Op donderdag 15 december 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel
PumpsIk had ze vandaag weer aan en heb echt een shitload aan complimenten gehad !
De meeste van: wtfffff hoe loop je daarop ! Met daarna: Maar ze zijn echt heel erg gaaf!![]()
I love shooeeeees
Ja daaag, we zijn niet voor niks gestopt met titel nummeringquote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hallo, doe eens even topictitels!
Hoewel me wel iets bij staat van de rel rond 1 april, volgens mij hebben we het daar al eens over gehad
Maar hoe zit het dan met de meetingrel?
Een aantal vaste posters zeiden op het laatste moment af en vertrouweden mij toen via msn toe dat ze geen zin hadden in al die duffe wijvenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hallo, doe eens even topictitels!
Hoewel me wel iets bij staat van de rel rond 1 april, volgens mij hebben we het daar al eens over gehad
Maar hoe zit het dan met de meetingrel?
WUAHAHAHquote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een aantal vaste posters zeiden op het laatste moment af en vertrouweden mij toen via msn toe dat ze geen zin hadden in al die duffe wijven
wie wie wiequote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een aantal vaste posters zeiden op het laatste moment af en vertrouweden mij toen via msn toe dat ze geen zin hadden in al die duffe wijven
Ooooooh dat!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat heb jij gelijk verteld aan de rest?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Loqi goeden faal!
Duitsland geweest?
Maar het was zo'n mooie lookquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om bij Klau mijn nagemaakte-klau-look te posten (lila lippen FTW!!), vermaakt tot een 'ik-adoreer-je-gefeliciteerd-met-je-1-jarig-jubileum-kaart' Maar ik durf niet
DOE HET DOE HETquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om bij Klau mijn nagemaakte-klau-look te posten (lila lippen FTW!!), vermaakt tot een 'ik-adoreer-je-gefeliciteerd-met-je-1-jarig-jubileum-kaart' Maar ik durf niet
Doe eens ondertitelen, ik begrijp em nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind nog steeds dat het haar eigen schuld was eigenlijk
EPICquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Da's een andere meet.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind nog steeds dat het haar eigen schuld was eigenlijk
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... ik had mijn mandje al gevuld bij enchantra, tot ik bedacht: heb ik echt weer voor 20 euro aan lakjes nodig?? En het antwoord was: nee...
Ik ben trots op mezelf!
Mijn blog.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://idontwannablogstupidho.blogspot.com/
![]()
Die van MM had Skjoe het toch over; nie?quote:
O ja die had ik teruggelezenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
In dit topic schijnt de 1 april-rel te staan
Show hier je nagels #122
quote:http://i.fokzine.net/p/9s.gif[/img] Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Ik ben overigens niet zo heel erg vrolijk, want ik heb vanmorgen mijn hele financiele situatie eens door zitten nemen en het blijkt dat ik gewoon gigantisch in de shit zit. Het komt er op neer dat ik nu moet redden wat er te redden valt en al het geld bij elkaar moet schrapen waar mogelijk
Ik post dit hier omdat ik waarschijnlijk ook mijn nagellak zal moeten verkopen. En hier zijn genoeg junkies aan wie ik e.e.a. wel kwijt kan denk ik. Een lijst met al mijn nagellakjes kun je terug vinden onder het linkje in mijn signature.
Ik zit te denken aan een prijs van rond de drie euro per potje. Als je iets ziet waarvan je denkt "dat wil ik wel hebben" dan moet je het maar even laten weten.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wat kut zeg!
*knuffel*
als je je omg's wegdoet, let me know chick!![]()
Nee, die bij Mir.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van MM had Skjoe het toch over; nie?
Ja maar daar ging iedereen wel naar toe... Het was alleen wat... duf.. toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die bij Mir.De eerste meet.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DOE HET DOE HET
Maria Mos zal je dankbaar zijn
uuh, een of andere Duitschen winkel, ik weet de naam niet sorryquote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
OMG!! Loqi!! Die rode schoenen![]()
![]()
Waar?????? Need
(ik ben aan het bijlezen, jullie posten te snel door om bij te lezen...)
Buiten was het tof hoor. Alleen wat vochtig.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar daar ging iedereen wel naar toe... Het was alleen wat... duf.. toch?
Wat een anticlimaxquote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
uuh, een of andere Duitschen winkel, ik weet de naam niet sorryt zijn gewoon merkloze cheapass schoenen
Blijkbaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar is de rel nu weer voorbij?
Dat!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buiten was het tof hoor. Alleen wat vochtig.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een anticlimax
Ik vind ze iig heel geyl
Teleurstellendquote:
Zuupen.quote:
Is dat niet warm?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit met mijn aarsch op het blok van de laptopoplader omdat het konijn hem anders aanvreet 14.gif
Jawelquote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zuupen.
[..]
Is dat niet warm?
Ze zien er meestal uit alsof ze stront over hun gezicht hebben, die MUA's.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef BGTes het volgende:
Die MAC counter in Arnhem is trouwens erg mooi gewordenEn de MUA was echt een poepie
Ik ook blijkbaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
En weer bij!!![]()
Ik heb allen rellen meegemaakt![]()
SHJN-vanaf-het-begin-der-beginnen( nou ja... topic 3..)-poster
qft.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zien er meestal uit alsof ze stront over hun gezicht hebben, die MUA's.
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
En weer bij!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volgens mij ook, vanaf achter in de 30. Maar die splitsing? Zegt me niks.. En die mails naar SQ over duffe wijven ook nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
En weer bij!!![]()
Ja klopt. Vooral die in Utrechtquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zien er meestal uit alsof ze stront over hun gezicht hebben, die MUA's.
En maar met een 3-tal buiten gestaan toch? En 1 bobberquote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buiten was het tof hoor. Alleen wat vochtig.
I lived itzzzzzquote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En maar met een 3-tal buiten gestaan toch? En 1 bobber
Ha ! I know tze stories
SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 20:31:24 ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik klikteSPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Door die foto?quote:
Ik heb een sterke fantasie. Eten is daar onderdeel van. Ik zie eten: ik wil het. OMELET, NEEEEEED.quote:
Dat was echt epic!!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I lived itzzzzz
En die fles drank staat hier nog steeds.
Nee. Ondanks die foto.quote:
Je bent zelf een ei.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een sterke fantasie. Eten is daar onderdeel van. Ik zie eten: ik wil het. OMELET, NEEEEEED.
Maar ik heb geen geld voor eieren.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soooooo heeeeee, zij is vet beroemt! Zij is geweldich!!SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Spannendquote:Your comment is awaiting moderation.
Was ook echt een goeien plek voor Priem geweest. Boobies.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was echt epic!!
Ook met zatte harses terug met nuchtere Debs en Loqi
En maar foto's maken met flits en nog meer zuipen
En uiteraard: je eigen telefoon blokkeren, like a boos
En de volgende meeting weer je tel blokkeren![]()
ik chips, vlaai, koekjes, snoepjes.. alleeeeeesquote:
Ben bezig. Maar wees blij, ik heb m'n rooie pen nog niet nodig gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je bij het titelblad zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben bezig. Maar wees blij, ik heb m'n rooie pen nog niet nodig gehad.(En nee, ik ben niet lievv aan het doen.)
I know.. I saw the picsquote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ook echt een goeien plek voor Priem geweest. Boobies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
Zekerquote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ook echt een goeien plek voor Priem geweest. Boobies.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef Loqi het volgende:
goedmaakspoilert voor die van space
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMFG
OMFG
IT
IS
SO
FLUFFFYYYYY
Nee jonguh.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je bij het titelblad zeker?
Ik wil allemaal dingen hebben die jij post vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
They are sooo cute!!!!![]()
Episch was hetquote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was echt epic!!
Ook met zatte harses terug met nuchtere Debs en Loqi
En maar foto's maken met flits en nog meer zuipen
En uiteraard: je eigen telefoon blokkeren, like a boos
En de volgende meeting weer je tel blokkeren![]()
Goeden excuus om er een te nemen nu je zo vaak thuis bentquote:Op donderdag 15 december 2011 20:37 schreef Diconnected het volgende:
OMG SO FLUFFFYYYYY!
Ik wil ook katters!
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL EEN WAFELIJZERnopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Goeden herinneringenquote:
Mama wil het niet vanwege kattenbak en haren.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden excuus om er een te nemen nu je zo vaak thuis bent
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden herinneringen
En de dag erna naar de telefoonzaak: ik heb mijn telefoon geblokkeerd...
'Echt waar?? je hebt een pas een week??'
- Ik was zat
En toen keek ie, echt waar, zo:
Jij hebt ook veel tijd om op te ruimen en schoon te makenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mama wil het niet vanwege kattenbak en haren.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil allemaal dingen hebben die jij post vandaag![]()
They are sooo cute!!!!![]()
Al die bozen mensenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog eens teruglezen
Ja en dan alsnog kan m'n moeder nog 20 redenen geven waarom het niet gebeurdquote:Op donderdag 15 december 2011 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel tijd om op te ruimen en schoon te maken
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al die bozen mensen
Al die pm's die ik kreeg
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden herinneringen
En de dag erna naar de telefoonzaak: ik heb mijn telefoon geblokkeerd...
'Echt waar?? je hebt een pas een week??'
- Ik was zat
En toen keek ie, echt waar, zo:
2,5 al??quote:Op donderdag 15 december 2011 20:41 schreef Loqi het volgende:
ze zijn ook zo lieeeeeeeeeeeeeeef (als ze niet met 2,5 kilo, ja nu al, in je been hangen)
[..]
Die kreeg ik dinsdag op de VU. Studentenraad ging uitdelen.quote:
Gratis is nog lekkerderquote:Op donderdag 15 december 2011 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kreeg ik dinsdag op de VU. Studentenraad ging uitdelen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En daarna nog een keer doen
Maar toen had ik de code![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, lindy is een beetje dronken en heeft drie keer de verkeerden pincode ingevoerd...
Met lakbakken en de swapdoos naar den kroeg!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Komt ze me nog ophalen op het station 's nachts ook he, met mijn zatte kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met lakbakken en de swapdoos naar den kroeg!
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook zo'n liesDie is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nouja, de zwarte was de laatste keer dat we wogen 2300 gram ongeveer, de rode is nog een stuk lichterquote:Op donderdag 15 december 2011 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
2,5 al??
Goeden voer geef je ze
danke! oefenenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef milka82 het volgende:
djees, wat gaan jullie snel!
Mooie schoenen Loqi, dat je der op kunt lopen (ik ben echt zo'n kneus met dat soort schoenen, ga of plat op mijn bek of het schiet me in de rug).
Net mijn nagels tacky gelakt, gouden glitz it is. As zaterdag lekker op stap met vriendinnen, zal nog even een pakje holo peuken halen en dan kan ik helemaal los toch?
quote:
Holo peukenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef milka82 het volgende:
djees, wat gaan jullie snel!
Mooie schoenen Loqi, dat je der op kunt lopen (ik ben echt zo'n kneus met dat soort schoenen, ga of plat op mijn bek of het schiet me in de rug).
Net mijn nagels tacky gelakt, gouden glitz it is. As zaterdag lekker op stap met vriendinnen, zal nog even een pakje holo peuken halen en dan kan ik helemaal los toch?
Minimeet.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nog heul geen complete eckte meets meegemaakt
Halve meets though
Ik vind die zwarte echt een beetje een leeuw-achtig hoofd hebben!! Bril-jant!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
nouja, de zwarte was de laatste keer dat we wogen 2300 gram ongeveer, de rode is nog een stuk lichter
[..]
danke! oefenen
Ik heb jou gelukkig al vet vaak gemeetquote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nog heul geen complete eckte meets meegemaakt
Halve meets though
Neuh! En als je zo door gaat krijg je ook niksquote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je al iets voor kerst dan?
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh! En als je zo door gaat krijg je ook niks [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je poppetjes likken elkaars tong![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind die zwarte echt een beetje een leeuw-achtig hoofd hebben!! Bril-jant!
Maar die rode is ook zoooo cute.. I wantz them
Terugstampenquote:
Wanneer zijn die meetsquote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Terugstampen
Ja maar.... ik baal nog steeds dat ik niet bij skjoe's meet was...Zoveel tetters die gevoeld moesten worden
quote:
Truste chickiequote:Op donderdag 15 december 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
ER kijken in bed en nog een biertje er bij en dan lekker vroeg slapen![]()
Bye chicks!!
Zo schattig.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga stuk om wat iemand in het reltopic heeft gepost
Iets in de trant van: 'OMG ik ben net 2 dagen in het ziekenhuis geweest en nu moet ik 2,5 topic teruglezen'
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
trouwens !!! Nog niet verteld maar... afgelopen nacht heb ik mijn eerste trouwnachtmerrie gehad![]()
Op van die trouwfora (waar iedereen al honderd miljoen miljard jaar bezig is met voorbereidingen) schiet iedereen in de stress en droomt keivaak over hoe hun trouwerij faalt
Tot nu toe nog niet 1x gehad. Alleen maar happy thoughts (en nu ook al een paar maanden gewoon niet mee bezig want geen tijd). En nu... Out of nowhere droomde ik over mijn faalhuwelijk
Jurk die tig maten te klein was. Eten die bagger was.. Zaal die instorte...
Sloeg helemaal nergens op![]()
Ik werd echt wakker met een wtf is wrong with you woman-gevoel
Maar nu pas ik bij de hysterische trouw-wijvenquote:
Trouwens, WAIT WHUT?? Ga jij trouwen Priem?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar nu pas ik bij de hysterische trouw-wijven![]()
Wat kijkie?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef BGTes het volgende:
Reclame! Kan ik even een masker op mijn bakkes smeren
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trouwens, WAIT WHUT?? Ga jij trouwen Priem?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
En dan ben ik getrouwd en hoef ik me nooit meer te scheren en altijd joggings aan en en en en nooit geen seks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook geen tetten voelen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en ook geen tetten voelen!!
NOOEEEEZZZZ cancel the wedding !! Now!!!!!11!!!!!!einzzz!1!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* PriemGirl belt haar vriend meteen opNo buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOOEEEEZZZZ cancel the wedding !! Now!!!!!11!!!!!!einzzz!1!!!
* PriemGirl belt haar vriend meteen op
Shit, die wilde ik ook nog kijkenquote:
Hij is leukquote:Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Shit, die wilde ik ook nog kijkenNaja dan maar een x huren of downloaden.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga bankhangen. Alles van Ijs verbeterd en morgen nog een x lezen om zeker te weten dat het goed is.
Ijs![]()
![]()
Bwhehe worden jullie geen echte newly weds?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
ThihihiiNah.. Straks zijn we getrouwd en..... volgens mij gaan wij daar echt helemaal niks van merken
Mijn vriendin is getrouwd in juli en die is uber enthousiast en de 'verliefdheid' is terug; en nu is het huis ook deels van haar en happy happy joy joy.
Ik zie het niet.
Het is nuttigEn het wordt een uber tof super feest
En vet leuke jurk aan straks
Maar ik denk écht niet dat onze relatie ook maar iets 'anders' wordt
Voorbereidingen zijn wel tofMaar ik kan er me gewoon geen heel jaar mee bezig houden
In januari gaan we weer verder met regelen
En sowieso.. Lin gaat mijn make-up doen![]()
Die gaat me eerder in mijn jurk zien dan mijn vriend
!!
Haha jaaa geweldig he. Was die van Iceberg volgens mij dat vest. Van de Disney collectie. Mijn vriend viel het ook al op.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:31 schreef princess-a het volgende:
Loooooll bij 'het spijt me'! Echt zo'n tough daddy, dikke mot gehad met zn dochter, kale kop stoere kerel. Filmen ze hem van de achterkant, staat Mickey Mouse op zn vest
Whehehe
Haha echt te leuk jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha jaaa geweldig he. Was die van Iceberg volgens mij dat vest. Van de Disney collectie. Mijn vriend viel het ook al op.Volgens mij ging het die vader ook helemaal niet om die auto of het geld.
Naja wij wonen al 3 jaar samen. En alle financiën delen we.. Dus wat dat betreft; verandert er niks.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe worden jullie geen echte newly weds?En ga je ook op huwelijksreis? En wordt het een groot feest? En komen er nog meer fokkers? En, en, en
Wat leuk zo'n groot feest.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja wij wonen al 3 jaar samen. En alle financiën delen we.. Dus wat dat betreft; verandert er niks.En verliefd zijn we al lang niet meer; maar houden erg van elkaar en seks is nog steeds yummie theheheh... Dusjah.
Huwelijksreis: Weten we nog niet ! We hebben momenteel wat meer kosten waar we niet op gerekend hadden; waardoor we dus niet zeker weten of we nog genoeg hebben voor een reis. Kijken we dus in januari pas weer voor.
Het wordt een behoorlijk groot feestWe trouwen in ons dorp (trouwen niet voor de kerk) en gaan dan met de bus naar België om daar het feest te houden
Dicht van waar ik eigenlijk vandaan komt (en waar mijn familie dus woont)- 2,5u met de bus
En Lin doet puur visagieDus ze zal er 's morgens bij zijn en me zien vertrekken. That's it eigenlijk
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat leuk zo'n groot feest.en ook leuk dat jullie het deels hier en deels in België doen. Alleen jammer dat het zo'n pokke end is. Ik weet zeker dat je een hele mooie bruid bent
Oh en ff iets anders, ik vier oud en nieuw in België
In Luik!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wees gerust dat ik zat pics zal posten na 28 april
Tot jullie me zat zijn
En whaoooo wij vieren oud en nieuw net in NLNormaal vieren we het altijd in Bels
Waar ergens?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 december 2011 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ! Luik hmmm... doet mij weinig; maar geen idee hoe het oud en nieuw is !Hopelijk zat te doen
![]()
Wie gaat mij even het verhaal van de rellen vertellen? Dus die meet(s) en de nagellakkoffer?quote:
Het verhaal van de meet bij Mir is nieuw voor me. En ik denk dat het verhaal van de meet bij MM bekend is?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie gaat mij even het verhaal van de rellen vertellen? Dus die meet(s) en de nagellakkoffer?
Om welke user ging dat enzo ?![]()
Me wantz to know
Ja! De meet van april.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef Debsterr het volgende:
Mss, met MM bedoel je miss m toch?
Ik heb ook alles wel meegemaakt.
Het voorstel voor een SC werd niet door iedereen even goed ontvangen inderdaad. En moet je kijken waar het nu tot uitgegroeid isquote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Mss het volgende:
Misschien moeten we een wiki maken! En daarin kunnen we alle rellen zetten met een linkje naar het topic en natuurlijk alle mails, pm's en msnconversaties.
We hadden toch ook een soort van rel rondom het ontstaan van de SC. Dat het ineens een uitbarsting werd.
[..]
Het verhaal van de meet bij Mir is nieuw voor me. En ik denk dat het verhaal van de meet bij MM bekend is?
En dan de koffer, ik weet niet precies waar er nou op gedoeld is. Er was sowieso gedoe rond alle dieren in de koffer, en niet iedereen was even blij met de knuffels. Ook zijn er een aantal mensen geweest die niet even tof geruild hebben.
Even vanuit mijn warme zachte bed reagerenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef Debsterr het volgende:
Mss, met MM bedoel je miss m toch?
Ik heb ook alles wel meegemaakt.
Ineens was er zo'n uitbarsting in het 'oude' topic van allemaal mensen, ook wel een aantal mannen, die vonden dat er teveel offtopic geauwehoerd werd. En toen werden er een hele hoop namen genoemd van mensen die daardoor blijkbaar waren vertrokken.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Het voorstel voor een SC werd niet door iedereen even goed ontvangen inderdaad. En moet je kijken waar het nu tot uitgegroeid is
ja toen lurkte ik ook al
Namen plzquote:Op donderdag 15 december 2011 23:13 schreef Mirjam het volgende:
de meet bij Mir waar mensen niet kwamen omdat ze te goed waren, ook zo'n mooie
heel veel vrouwen op een kluitje gaat altijd ergens foutquote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt als teveel wijven bij elkaar die catfights doen
Maar tell me more of the good stuff![]()
Nu lekker slapen, morgen lekker teruglezen
Ik vind het hier reuze meevallen. Als je kijkt hoe makkelijk nieuwe posters hier in de groep opgenomen worden. We zijn echt niet moeilijk, maar ook niet van die wijven die overal ja en amen op zeggen. Als mij iets niet bevalt zeg ik dat ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heel veel vrouwen op een kluitje gaat altijd ergens fout![]()
Whoopquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het hier reuze meevallen. Als je kijkt hoe makkelijk nieuwe posters hier in de groep opgenomen worden. We zijn echt niet moeilijk, maar ook niet van die wijven die overal ja en amen op zeggen. Als mij iets niet bevalt zeg ik dat ook.
wij zijn heul lievquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het hier reuze meevallen. Als je kijkt hoe makkelijk nieuwe posters hier in de groep opgenomen worden. We zijn echt niet moeilijk, maar ook niet van die wijven die overal ja en amen op zeggen. Als mij iets niet bevalt zeg ik dat ook.
Nietquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Joysa het volgende:
En die gebruik je 1x en dan nooit meer
Nee, even serieus. Whoop is denk ik wel de enige uitzondering, omdat ze het er zelf naar maakt. Maar kijk eens naar al die nieuwe mensen van het afgelopen half jaar, die waren meteen van harte welkom. Als je dan normaal post zit je er zo tussen hoor.quote:
Ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 december 2011 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Whoop is denk ik wel de enige uitzondering, omdat ze het er zelf naar maakt. Maar kijk eens naar al die nieuwe mensen van het afgelopen half jaar, die waren meteen van harte welkom. Als je dan normaal post zit je er zo tussen hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:25 schreef Mss het volgende:
Whoop is gewoon omdat we altijd een afreageerpersoon nodig hebben
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Whoop is denk ik wel de enige uitzondering, omdat ze het er zelf naar maakt. Maar kijk eens naar al die nieuwe mensen van het afgelopen half jaar, die waren meteen van harte welkom. Als je dan normaal post zit je er zo tussen hoor.
als jij de swapkoffer hebt gehad kom je toch niet meer posten want daarom ging je mee postenquote:
Die ligt nog in het dichtgeknoopte zakje ergens op mn kamerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nikie, heb je de stinkparfum al opgemaakt?
Lekkorquote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die ligt nog in het dichtgeknoopte zakje ergens op mn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |