SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 17-12-2011 02:45:16 ]full stops and exclamation marks
YEAAAAH TINYCHATTEN MET PHANTOMESJEquote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht, waar zijn de delen?
Tevens, wie komt tinychattenik wil jullie weleens op bewegend beeld zien.
Dude.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:15 schreef krioro het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1751327 NSFW
Zal ik 'm even fiksen?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
YEAAAAH TINYCHATTEN MET PHANTOMESJE
Ik ben er na 10 uur. Mocht iemand zin hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
YEAAAAH TINYCHATTEN MET PHANTOMESJE
Whehequote:
Je leeft nogquote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht, waar zijn de delen?
Tevens, wie komt tinychattenik wil jullie weleens op bewegend beeld zien.
Verandering in de OP, me no like.
Jaa hahaha, carlton!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe. Die onderste heeft 'ie het toch tegen Pharrell?
[ afbeelding ]
[..]
Je leeft nog!
[ afbeelding ]
Paar dagen met een vriendin doorgebracht in Amsterdam, ik wilde dat ik daar zou wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je weer 10 outfits passen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef krioro het volgende:
Phanny.
Ik ben ook pas laat ready for tc.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaa hahaha, carlton!Ik probeerde altijd dat dansje na te doen maar ik zie er dan alleen uit als een retard
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Paar dagen met een vriendin doorgebracht in Amsterdam, ik wilde dat ik daar zou wonen
Zonder mij details te geven over whereaboutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat jaren niks van je gehoordquote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
Waarom zijn jullie zo verbaasd dat ik nog leef?
We zijn in café Duvel geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Zonder mij details te geven over whereabouts.
No girl, jullie wachten tot ik thuis ben ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Nah, phantomes fix 'm maar ff aangezien tli pas na 10 uur kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |