Wat ik heb gepost in de OP werkt gewoon. Of het nou slijpen, drogen, schoonmaken of wat dan ook is...quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:29 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Onzin, mesjes worden bot vanwege oxidatie van het water.
Je zou dus na elke scheerbeurt je mesje even weer 'droog' moeten blazen, dan gaan ze een stuk langer mee.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef Bonno het volgende:
[..]
Wat ik heb gepost in de OP werkt gewoon. Of het nou slijpen, drogen, schoonmaken of wat dan ook is...
Eerst deed ik drie weken met een mesje en nu zes maanden.
En ik ga 'm droogmaken na het scheren en dan voor het scheren over mijn spijkerbroek en arm halen om 'm te slijpen, schoonmaken en de bladen recht te zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]ok dan ga ik dat ook doen, SAMEN met mijn manier zal ik dan 12 maanden met 1 mesje kunnen doen en mensen kunnen neersteken
Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 18 december 2011 03:20 schreef Drinky het volgende:
Gewoon double-edged scheren.
Mesjes kosten mij 8 cent per stuk, dus die kun je gewoon weggooien na een paar keer scheren en je hebt zo altijd scherpe mesjes. De houder kost 20 euro ofzo, geen geld als je ziet hoeveel 4 fusion mesjes kosten
Gillette super speed( goede beginners DE )quote:
Wat is deze, ben je aan het trollen ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef Bonno het volgende:
Nou sorry, maar daar ga ik me toch echt niet mee scheren. Misschien iets voor je benen ofzo, maar baard en snor is toch echt iets heel anders.
Gewoon Gilette Mach3 oid en dan mijn manier aanhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |