Ik oooooookquote:Op donderdag 15 december 2011 16:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!!
OMG!!![]()
![]()
Ik ben geschokt....
[SHJN SC] Show Hier Je Nagels: Speed Chat!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kan niet de hele TT zien.Zit mobiell. Oh en mijn hond is ziek. Ik denk dat ze buikpijn heeft. Ze loopt de hele tijd achteruit en loopt over tegenop te springen alsof ze gewoon niet weet waar ze het zoeken moet van de pijn.
i hate it.
Merci!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
[SHJN SC] Show Hier Je Nagels: Speed Chat!
Gras laten eten?
Poor dogsiequote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kan niet de hele TT zien.Zit mobiell. Oh en mijn hond is ziek. Ik denk dat ze buikpijn heeft. Ze loopt de hele tijd achteruit en loopt over tegenop te springen alsof ze gewoon niet weet waar ze het zoeken moet van de pijn.
i hate it.
Wordquote:
Anders even naar da hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Merci!
Ja meestal doet ze dat uit zichzelf als er iets niet lekker zit. Nu niet. En ze loopt ook de hele tijd te trillen als een rietje. Ze krijgt steeds van die aanvallen zegmaar. Ik ben nu onderweg naar tentamen dus kan dr ook niet in de gaten houden. Maar gelukkig is mijn zusje thuis.
ik heb dat ook heel sterk, erg lastigquote:Op donderdag 15 december 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Lin die fok smileys op facebook gebruikt; bij niet-fokkersZo kjoet
Ik betrap er mij ook op
Vergevenquote:
Ik was laatst een motivatiebrief aan het oefenen, en toen typte ik ':7' achter mijn vaardighedenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dat ook heel sterk, erg lastig
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik betrap er mij ook op
Epischquote:Op donderdag 15 december 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was laatst een motivatiebrief aan het oefenen, en toen typte ik ':7' achter mijn vaardigheden
like a bossquote:Op donderdag 15 december 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was laatst een motivatiebrief aan het oefenen, en toen typte ik ':7' achter mijn vaardigheden
ik gebruik altijd fok smylies ook bij anderequote:Op donderdag 15 december 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik betrap er mij ook op
Dat!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vergeven
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?
BOEE!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vergeven
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?
Dat.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Episch.
Ik heb steeds vaker dat ik 'goeden tip' wil zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |