die van mij niet hoor!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarom kotsen katten altijd óp je schoenen en er nooit naast?
die jurken zijn alleen helaas zo vaak marktkwaliteit....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net 2 feestjurken besteld!Bij wehkamp. Nu afwachten of ze goed zijn. Gelukkig is Wehkamp altijd razend snel met leveren
Mijn kat heeft een "ik ga kotsen"mauw. Dan gooi ik haar snel in de badkamerquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarom kotsen katten altijd óp je schoenen en er nooit naast?
Daar ben ik bij de H&M ook altijd zo bang voorquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef megamandy het volgende:
Ik had ook een zwart jurkje heb de H&M besteld in de hoop dat ik het met kerstmis zou kunnen dragen. Staat er levering tussen 19-23 decemberIk hoop voor die suckers dat ik het op tijd krijg
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een "ik ga kotsen"mauw. Dan gooi ik haar snel in de badkamer
Daar ging ik ook voor, aangezien ik ze maar 1 x draag. Wil er ook niet elke kerst/gelegenheid hetzelfde bijlopenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die jurken zijn alleen helaas zo vaak marktkwaliteit....
Maar goed, let's hope not
boeiend, je draagt ze hoogstens 2 avonden in het jaarquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die jurken zijn alleen helaas zo vaak marktkwaliteit....
Maar goed, let's hope not
Kijk, dan is het prima. Maar ikzelf vind dat altijd zo zonde.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boeiend, je draagt ze hoogstens 2 avonden in het jaar
ik heb vorig jaar twee cheapass jurkjes van c&a gekocht. met corrigerende onderboek en een bolerootje
Heel irritant! En in de winkel? Ik wilde perse een leren jasje van de Dragon Tattoo lijn hebben, sinds 00.00u om de paar minuten op refresh gekliktquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar ben ik bij de H&M ook altijd zo bang voorIk had een hele leuke gezien met pailletjes enzo. Maar die wasser al niet meer
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel irritant! En in de winkel? Ik wilde perse een leren jasje van de Dragon Tattoo lijn hebben, sinds 00.00u om de paar minuten op refresh geklikt
Dat had de kat van mijn opa vroeger ook, die riep dan een soort van "OLIOOOOOOO"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een "ik ga kotsen"mauw. Dan gooi ik haar snel in de badkamer
foto?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel irritant! En in de winkel? Ik wilde perse een leren jasje van de Dragon Tattoo lijn hebben, sinds 00.00u om de paar minuten op refresh geklikt
Dat jaquote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat had de kat van mijn opa vroeger ook, die riep dan een soort van "OLIOOOOOOO"![]()
En mijn vader kon dat heel goed nadoen, dus dat zorgde dan weer voor paniek in de tent als hij dat stiekem deed, whehehhee
Ik heb mijn pestkop-genen van mijn pa
De plaatjes kon ik niet kopieëren want iets met flash ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
hmm ik kijk morgen wel ff, mijn mobiel houdt niet van zulke sites
een dumbphone, I haz
Best leuk hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deez:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)ellingen&cmid=WEHPER
en deez:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)ellingen&cmid=WEHPER
Maar nu ik ze terug kijk vind ik de 2e niet meer zo leukAch ik zie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |