die van mij niet hoor!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarom kotsen katten altijd óp je schoenen en er nooit naast?
die jurken zijn alleen helaas zo vaak marktkwaliteit....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net 2 feestjurken besteld!Bij wehkamp. Nu afwachten of ze goed zijn. Gelukkig is Wehkamp altijd razend snel met leveren
Mijn kat heeft een "ik ga kotsen"mauw. Dan gooi ik haar snel in de badkamerquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarom kotsen katten altijd óp je schoenen en er nooit naast?
Daar ben ik bij de H&M ook altijd zo bang voorquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef megamandy het volgende:
Ik had ook een zwart jurkje heb de H&M besteld in de hoop dat ik het met kerstmis zou kunnen dragen. Staat er levering tussen 19-23 decemberIk hoop voor die suckers dat ik het op tijd krijg
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een "ik ga kotsen"mauw. Dan gooi ik haar snel in de badkamer
Daar ging ik ook voor, aangezien ik ze maar 1 x draag. Wil er ook niet elke kerst/gelegenheid hetzelfde bijlopenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die jurken zijn alleen helaas zo vaak marktkwaliteit....
Maar goed, let's hope not
boeiend, je draagt ze hoogstens 2 avonden in het jaarquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die jurken zijn alleen helaas zo vaak marktkwaliteit....
Maar goed, let's hope not
Kijk, dan is het prima. Maar ikzelf vind dat altijd zo zonde.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boeiend, je draagt ze hoogstens 2 avonden in het jaar
ik heb vorig jaar twee cheapass jurkjes van c&a gekocht. met corrigerende onderboek en een bolerootje
Heel irritant! En in de winkel? Ik wilde perse een leren jasje van de Dragon Tattoo lijn hebben, sinds 00.00u om de paar minuten op refresh gekliktquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar ben ik bij de H&M ook altijd zo bang voorIk had een hele leuke gezien met pailletjes enzo. Maar die wasser al niet meer
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel irritant! En in de winkel? Ik wilde perse een leren jasje van de Dragon Tattoo lijn hebben, sinds 00.00u om de paar minuten op refresh geklikt
Dat had de kat van mijn opa vroeger ook, die riep dan een soort van "OLIOOOOOOO"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een "ik ga kotsen"mauw. Dan gooi ik haar snel in de badkamer
foto?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel irritant! En in de winkel? Ik wilde perse een leren jasje van de Dragon Tattoo lijn hebben, sinds 00.00u om de paar minuten op refresh geklikt
Dat jaquote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat had de kat van mijn opa vroeger ook, die riep dan een soort van "OLIOOOOOOO"![]()
En mijn vader kon dat heel goed nadoen, dus dat zorgde dan weer voor paniek in de tent als hij dat stiekem deed, whehehhee
Ik heb mijn pestkop-genen van mijn pa
De plaatjes kon ik niet kopieëren want iets met flash ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
hmm ik kijk morgen wel ff, mijn mobiel houdt niet van zulke sites
een dumbphone, I haz
Best leuk hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deez:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)ellingen&cmid=WEHPER
en deez:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)ellingen&cmid=WEHPER
Maar nu ik ze terug kijk vind ik de 2e niet meer zo leukAch ik zie wel
Mja, ik dacht eigenlijk dat ze 25¤ warenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Best leuk hoor
Alleen beetje te duur voor 2 x dragen vind ik, maar goed, dat doet er niet toe wat ik vind
helemaal uitgevreten plek in je houten vloer dan als je thuis komt???quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten beginnen gewoon uit het niets keihard te kokken en dan denk je dat ze doodgaan, en dan komt er zo'n lullig schuimplasje uit
den eersten!!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De plaatjes kon ik niet kopieëren want iets met flash ofzo.
Edit: oh wait
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het nietquote:
Ja met de kostuumontwerpster van de hollywoodversie die ergens binnenkort uitkomtquote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
foto?
Is dat van het boek/de film?
Ja hequote:
's moet met kleine squote:
gaten tot aan china jonge!!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
helemaal uitgevreten plek in je houten vloer dan als je thuis komt???
Jeetje wat ergquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
's moet met kleine s
O van 's O moet grote O zijn
En als je dat niet doet koekt het zo lekker aanquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaten tot aan china jonge!!
Nee, poets je er zo af gelukkig
Leuke dingenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja met de kostuumontwerpster van de hollywoodversie die ergens binnenkort uitkomt
link
[ afbeelding ]
Dit vest + jas, want leren jassen zijn altijd net te kort of potloodventerlengteOok in die kleuren
[ afbeelding ]
En deze tregging van nepleer om uit te proberen
de taalnazi in mij huiltquote:
wat is een tregging?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik las het woord tregging en ik kreeg spontaan jeukend eczeem
Zo'n leggingspijkerbroekquote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is een tregging?
Combi van trui en legging???
oh, ik ben wel eens in de vensterbank van de studeerkamer een weken oude berg kattenkots tegengekomen. Dat maakt ook zo lekker schoonquote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je dat niet doet koekt het zo lekker aan
Da's mooiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaten tot aan china jonge!!
Nee, poets je er zo af gelukkig
Trousers ft legging!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is een tregging?
Niccccccccccccccccccccccccccequote:
Trouser en leggingquote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is een tregging?
Een bregging dus? (broek + leggingquote:Op woensdag 14 december 2011 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trousers ft legging!![]()
Denk ik
Goed zo, anders had ik je weer gekwetst enzoquote:Op woensdag 14 december 2011 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Trouser en leggingen je hebt ook jegging, jeans en legging
En ik ben een mager scharminkel dus dat komt goed uit
Exactly!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een bregging dus? (broek + legging)
Ik kan er toch ook niets aan doen dat het zo een stomme namen heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee das een jegging
tregging = trousers-legging
nee want legging is ook engels.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een bregging dus? (broek + legging)
Bij magere scharminkels kan dat ook prima, alleen trekken vaak dikke padden dat soort kledij aanquote:Op woensdag 14 december 2011 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niets aan doen dat het zo een stomme namen heeftVoor mij is het gewoon altijd een goedkope vervanging voor broeken. Bij de pieces had ik laatst eentje voor ¤7,-
Dunglishquote:Op woensdag 14 december 2011 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want legging is ook engels.
Dan zou het een been-ing zijn...
Dan helpt een skinny jeans ook nietquote:Op woensdag 14 december 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij magere scharminkels kan dat ook prima, alleen trekken vaak dikke padden dat soort kledij aan
Skinny jeans zijn dan ook bedoeld voor skinny mensen, niet voor mensen die meer skinny willen lijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan helpt een skinny jeans ook niet
Ik weet precies wat je bedoeld, en ik zorg dat mijn truitje wat ik erbij draag altijd sowieso tot halverwege mijn kont valt zodat alles er nog een beetje normaal uitziet als een broek. Maar zulke mensen dragen ook nog meestal een normaal kort truitje bovenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij magere scharminkels kan dat ook prima, alleen trekken vaak dikke padden dat soort kledij aan
Ik hou daar wel van, wat jij beschrijftquote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld, en ik zorg dat mijn truitje wat ik erbij draag altijd sowieso tot halverwege mijn kont valt zodat alles er nog een beetje normaal uitziet als een broek. Maar zulke mensen dragen ook nog meestal een normaal kort truitje boven
Daar kan ik echt niet winkelenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leggings, treggings, jeggingsI haz them all.
Nog van de tijd dat ik 50% korting kreeg bij de NewYorker, dat kost al niks, dus met die korting al helemaal niet. En als je maar genoeg af te wisselen hebt gaan de spullen nog best lang mee
Ja dat is het voordeel als je het zelf labelt en in de winkel moet hangenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet winkelenZo een rotzooi
je kunt er echt wel leuke spullen tussen vinden maar in Maastricht lijkt het qua opstelling echt een soort van Wibra
Ik trek als fatty gewoon een legging aan hoor. Wel met een rok of jurk, niet met een tuniekquote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van, wat jij beschrijft
Ikzelf ben er veel te vet voor, ook te vet voor leggings, dus ik er er geen
dat zag ik op facebook, kennelijk klasgenoten geweest vroegerquote:Op donderdag 15 december 2011 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Dames
Hoezo kent Petje jouw achterbuuv Skjoe?
En die t shirts zijn leuk! Ik vind deze wel leuk maar die twee kruizen gaan prcies ter hoogte van mijn tepels zitten. Dus doe maar niet![]()
[ afbeelding ]
Ik las kotstquote:Op donderdag 15 december 2011 08:39 schreef milka82 het volgende:
Mornings! Rot nacht gehad (kinderen? Niet doen!), echt waar, jongste kost mij in 1 nacht tien jaar van mijn leven
Telepateer alle goeden antwoorden aub!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik fijn 1 lokaal naast jou, in 114
Zal ik doenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Telepateer alle goeden antwoorden aub!
Ik heb hier staan:quote:Op donderdag 15 december 2011 09:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun jij mij operationaliseren uitleggen?
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:09 schreef princess-a het volgende:
Puckzie go home!Kun je lekker beppen met mij want ik ben ook ziek, zoals ziek ooit bedoeld was
Dankjewel schatquote:
Oh, ja, dat is dan idd wel weer een voordeelquote:Op donderdag 15 december 2011 09:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dankjewel schat
Voordeel: ik kan dit topic weer eens een beetje in de gaten houden en de foto's van de meubels van Sjaan zien
Beterschapquote:Op donderdag 15 december 2011 09:09 schreef princess-a het volgende:
Puckzie go home!Kun je lekker beppen met mij want ik ben ook ziek, zoals ziek ooit bedoeld was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:20 schreef Lindytje het volgende:
Spees:DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whut??? Dat kan nooit in anderhalf uur verteld zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom hebben sommige colleges 251 slides?
Voor 1 college?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom hebben sommige colleges 251 slides?
Oh allemaal met effectjes, dus 5x hetzelfde maar steeds een regeltje meer LOLquote:Op donderdag 15 december 2011 09:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut??? Dat kan nooit in anderhalf uur verteld zijn
Bwhehehehe, faalhazenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh allemaal met effectjes, dus 5x hetzelfde maar steeds een regeltje meer LOL
Zinloosquote:Op donderdag 15 december 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh allemaal met effectjes, dus 5x hetzelfde maar steeds een regeltje meer LOL
Goeden idee!!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
rondje blogroll: 4 aankondigingen van de hunger games collectie en drie aankondigingen van finger paints flakies
kan er niet 1 centrale persberichtenblog komen?
Waarom bel je in godsnaam een helpdesk in Kuala Lumpur?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
de helpdesk in kuala lumpur denkt dat ik een man ben
Spenks!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en toitoitoi voor alle tentamenmakers vandaag!
ik kan er toch niks aan doen dat alles ge-outsourced wordtquote:Op donderdag 15 december 2011 09:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom bel je in godsnaam een helpdesk in Kuala Lumpur?
Haha! Ik lollerde!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er toch niks aan doen dat alles ge-outsourced wordt
Er is alleen maar een helpdesk in kuala lumpur
LOLquote:Op donderdag 15 december 2011 09:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha! Ik lollerde!
In Kuala Lumpur off all places ook
zeg het maar eens twinting keer achter elkaar hardopquote:Op donderdag 15 december 2011 09:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha! Ik lollerde!
In Kuala Lumpur off all places ook
Dan wordt het een loemphoerquote:Op donderdag 15 december 2011 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg het maar eens twinting keer achter elkaar hardop![]()
Ook beterschap danquote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Meld nog een ziekeeven de hoognodige dingen doen en ik ga weer plat.
beterschapquote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Meld nog een ziekeeven de hoognodige dingen doen en ik ga weer plat.
Je kan ook 'eenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
bubsel ook beterschap
anyone else?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:30 schreef Diconnected het volgende:
Kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft![]()
Wat ontzettend lief van je!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:30 schreef Diconnected het volgende:
Kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft![]()
Me me!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
bubsel ook beterschap
anyone else?
Dat klinkt niet echt gezond nee..quote:Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik hoop maar dat ik er snel vanaf ben, ik kan namelijk wordfeuten met mijn vitaminetekorten
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Me me!
Ik heb straks tentamen belastingrecht. En de thermometer geeft 38.5 aan.bwuh.
Spelletje spelen, altijd de beste optiequote:Op donderdag 15 december 2011 10:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wat aan het huishouden ga doen of een spelletje ga spelen
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Me me!
Ik heb straks tentamen belastingrecht. En de thermometer geeft 38.5 aan.bwuh.
Okie!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spelletje spelen, altijd de beste optie
jij wilde toch weten hoe de wear van die moodpolish was?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Allemaal pausen, ze zijn vermoeiend.
Check...ik zit nu lekker onder mijn dekbedje op de bankquote:Op donderdag 15 december 2011 09:09 schreef princess-a het volgende:
Ah, net die van Claire's dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij wilde toch weten hoe de wear van die moodpolish was?
It's horrible
het chipt als een malle!
Goedzoquote:Op donderdag 15 december 2011 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Check...ik zit nu lekker onder mijn dekbedje op de bank
Ff bijlezen...
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand in de buurt van Rijswijk woont en beyu 209 zoekt? Ik zag er net een in de Douglas' in de boogaard. Inci 31 wel
Succes met je tentamen!!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nog een pafke en dan naar school
Goezo!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Check...ik zit nu lekker onder mijn dekbedje op de bank
Ff bijlezen...
Succes! Deze gaat vast beter!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nog een pafke en dan naar school
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ja succes alle tentameners!![]()
Oh en mijn Moddols zijn er!! Kan ze morgen pas ophalen, maar ze zijn er!!![]()
![]()
Glaasje water, ben te lui om thee te zetten maarbga het zo wel ff doen denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 11:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Goezo!
Lekker met een kopje thee er bij??
yay, eindelijk!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ja succes alle tentameners!![]()
Oh en mijn Moddols zijn er!! Kan ze morgen pas ophalen, maar ze zijn er!!![]()
![]()
Oh kut is dat he als ze er al staanquote:Op donderdag 15 december 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
What the............ Kerstpakketten zijn binnen.. Ze zijn een meter hoog en 30cm breed ongeveer. Wat is het !!!Staan mooi in de hoek te 'blinken'.
I have no patience
En succes diegene die vandaag tentamen hebben
Iedereen een buttplug?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
What the............ Kerstpakketten zijn binnen.. Ze zijn een meter hoog en 30cm breed ongeveer. Wat is het !!!Staan mooi in de hoek te 'blinken'.
I have no patience
En succes diegene die vandaag tentamen hebben
het idee is wel acceptabel, maar de reclames zijn echtquote:Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Haat aan die eDarling reclames!! Wat een achterlijk idee plus reclame
heeeel frustrerendquote:Op donderdag 15 december 2011 11:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh kut is dat he als ze er al staan
1 meter grote buttplugquote:
een vaas!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heeeel frustrerendNog een week wachten... En ze blijven daar dus staan.. Grom.
Enige wat we weten is dat het breekbaar is (met het vermoeder dat er al 1 stuk is) en dat het dit jaar een 'nuttig' cadeau is.
![]()
Goed ga me nog maar wat concentreren op mijn werk.. kuch...
[..]
1 meter grote buttplug![]()
Dan moet het toch nat zijn onder die ene kapotte?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vaas!
Een tuinbeeld!
Een magnum zwaar bier!
Nee dit:quote:Op donderdag 15 december 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg echt koud kippenvel van appel-smak-slobber-crunch eetgeluiden![]()
Daar is niks nuttigs aan !!!quote:
het is heul niet zwaarquote:Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vaas!
Een tuinbeeld!
Een magnum zwaar bier!
Ik hoorde dat in het pakket van de reguliere AH make-up en dergelijke zat (leuk voor de heren!).quote:Op donderdag 15 december 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar is niks nuttigs aan !!!Wij doen alleen maar aan eckte !
[..]
het is heul niet zwaar(ja ik hem hem al gewogen
)
knusquote:Op donderdag 15 december 2011 12:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niemand. Maar kerkkoor in de kantine.
Ha trixjequote:Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Hoiik heb verplicht rust, maar voel me niet moe
En ohja, kerstpakket. Ik zal dit jaar wel worden overgeslagen, want ik ben er niet
Hoe is het met je?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Hoiik heb verplicht rust, maar voel me niet moe
En ohja, kerstpakket. Ik zal dit jaar wel worden overgeslagen, want ik ben er niet
Ohayquote:Op donderdag 15 december 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ha trixje
hoe lang krijg je verlof?
Wel redelijk, overdag gaat het doorgaans wel goed.. Zo lang ik mensen en afleiding om me heen heb. De avonden zijn pittig, dan zit ik alleen maar te huilen en mijn dikke buik te missen. Maar het is wel fijn dat ik niet in zo'n constante ellende zit, het zijn meer momenten die kut zijn, als ik teveel ga nadenken. Ohja, en gisteren kwam er ineens een heel heftig moment van de bevalling in de herhaling ofzo, dat was ook schrikken zeg maar..quote:
Heftig... Maar laat je ook niet te veel afleiden. Ik bedoel: Je moet er ook de tijd voor nemen om er over na te denken en te verwerken wat er allemaal is gebeurd. Je bent gewoon bevallen! En dat ís al intens. Het is nu alleen zo'n leegte; want het 'klopt' niet. Bevallen zijn en dan geen kindje om vast te houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel redelijk, overdag gaat het doorgaans wel goed.. Zo lang ik mensen en afleiding om me heen heb. De avonden zijn pittig, dan zit ik alleen maar te huilen en mijn dikke buik te missen. Maar het is wel fijn dat ik niet in zo'n constante ellende zit, het zijn meer momenten die kut zijn, als ik teveel ga nadenken. Ohja, en gisteren kwam er ineens een heel heftig moment van de bevalling in de herhaling ofzo, dat was ook schrikken zeg maar..
Hoest hier?
zwaar hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 12:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel redelijk, overdag gaat het doorgaans wel goed.. Zo lang ik mensen en afleiding om me heen heb. De avonden zijn pittig, dan zit ik alleen maar te huilen en mijn dikke buik te missen. Maar het is wel fijn dat ik niet in zo'n constante ellende zit, het zijn meer momenten die kut zijn, als ik teveel ga nadenken. Ohja, en gisteren kwam er ineens een heel heftig moment van de bevalling in de herhaling ofzo, dat was ook schrikken zeg maar..
Hoest hier?
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[TE KOOP] 2 roodharige irritante mormels
Te herkennen aan:
- Dikke vetkleppen
- Luisteren naar de naam vetzak en stinkerd
- Komen kattenspeeltjes in de douche brengen terwijl je er onder staat zodat alles zeiknat wordt
- Hangen graag in je kerstboom
- Trekken nog liever de lampjes die je er net netjes in hebt gehangen uit
- Eten ondertussen terwijl jij alles aan het herstellen bent de kaas tussen je krentebol uit
- Trekken altijd trollfaces erbij
gemeente geeft ook geen kerstpakketquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Mss het volgende:
Sterkte Inca.
Overigens krijg ik voor het eerst in 10 jaar ofzo geen kerstpakket. RAAR!
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Mss het volgende:
Sterkte Inca.
Overigens krijg ik voor het eerst in 10 jaar ofzo geen kerstpakket. RAAR!
Ik heb jarenlang bij de Blokker gewerkt en toen kreeg ik altijd wel een leuk pakket. Nu doe ik een semi-vrijwilligersfunctie en krijgen we niks. Hoewel, we zijn vorige maand een weekendje weg geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gemeente geeft ook geen kerstpakket
Mijn vader heeft ook altijd van die dingen, Mijn moeder is net ontslagen dus die zal ook wel niks krijgen. Overigens gaf ik altijd de helft van mijn kerstpakket weg. Het is vooral dat ik het leuk vind om zoiets uit te pakkenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bummer, mijn ouders krijgen altijd wel iets, maar dat is dan iets als 'een doosje met 2 bonbons' of 'je mag aangeven naar we goed doel wij namens jou ¤ x,= overmaken'
zo raar he, kerstpakketen zijn ooit in het leven gebracht voor de mensen die niets hebben, nu geven ze het wel aan de mensen die salaris krijgen maar vaak niet aan vrijwilligersquote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij de Blokker gewerkt en toen kreeg ik altijd wel een leuk pakket. Nu doe ik een semi-vrijwilligersfunctie en krijgen we niks. Hoewel, we zijn vorige maand een weekendje weg geweest.
Ja, maar ik heb ook geen leidinggevende he. Het is een bestuur, dus dat zit sowieso anders in elkaar. Je zou dan je eigen kerstpakket uitzoeken.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo raar he, kerstpakketen zijn ooit in het leven gebracht voor de mensen die niets hebben, nu geven ze het wel aan de mensen die salaris krijgen maar vaak niet aan vrijwilligersterwijl het juist een dankje is voor al het werk wat gedaan wordt!
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik ben net onderuit gegaan in de douchecabine tijdens het poetsen![]()
Nou ja... m'n hoofd gestoten.. En nek beetje gek bewogen, maar denk dat ik dat morgen pas ga voelen en dan niet meer weet hoe het komtquote:Op donderdag 15 december 2011 12:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen pijn gedaan? Enterug
Pfuh, en ik zou vandaag kraamzorg krijgen, maar ben nog steeds niet gebeld, ik snap het niet. Toch maar ff bellen denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uithelpen voor kerst, maar ik heb echt zwaar geld nodig, dus ik ben even heul blij
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:47 schreef Joysa het volgende:
[..]Nou zo erg is dat toch niet? En 't is maar voor een week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uithelpen voor kerst, maar ik heb echt zwaar geld nodig, dus ik ben even heul blij
Envoor geld
Waarschijnlijk morgen al beginnenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nou zo erg is dat toch niet? En 't is maar voor een week!
Envoor geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen al beginnen![]()
Ze belt zo terug..![]()
Sligro is heul niet zo slecht om te werkenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen al beginnen![]()
Ze belt zo terug..![]()
Dat is al fijn om te horenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sligro is heul niet zo slecht om te werken
Ik heb em ingesteld op 1 keer per weekquote:Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
Meer meisjes die elke dag de extra aanbieding van Kruidvat krijgen?
[ afbeelding ]
Geen stress! Grotemenszijn is best leukquote:Op donderdag 15 december 2011 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Wtf, door wat nieuwe inzichten blijkt het toch mogelijk om dit jaar klaar te zijn met m'n bachelor. Huuuuuuuu, grotemensenwereld komt dichtbij.![]()
Het was meer een "Wait, whut?!" moment. Aangezien ik me er al helemaal op ingesteld had om nu werk te gaan zoeken en volgend jaar de ontbrekende dingen doen. Maar dat hoeft dus niet. Wel fijn, kan ik in theorie in september m'n master gaan doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geen stress! Grotemenszijn is best leuk
Mwah... open vragen waren best te doen! (2x experiment 1e en laatste geloof ik), 1x survey en 1x kwalitatief, hedde gij da ok? Onafhankelijke was uhm... aantal films, afhankelijke: taalniveau en de rest weet ik al niet meer.. ohja, verschil tussen hypothese en theorie, eitjequote:
Wel heel gaaf!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Strikt genomen nog niet écht grotemensenwereld dus, maar het komt wel dichtbij.
Ja maar dan moet ik volwassen gaan doen ofzo?quote:
Ik faal niet voor niks op schoolquote:Op donderdag 15 december 2011 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik volwassen gaan doen ofzo?
Uiteraardquote:Op donderdag 15 december 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
bibber blauwbek ril
en toch stug doorroken
Like a boss.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
bibber blauwbek ril
en toch stug doorroken
Het vooruitzicht maakt me nu al moe trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik faal niet voor niks op school
Met die comment ging ik het ook kijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met die comment ging ik het ook kijken...
Goeien spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wazig filmpje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met die comment ging ik het ook kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loller
Don't come closer, I might hurt you
Whu..? Nee joh. Heb je de verhalen nog nooit gehoord waar ik in een doos word gestopt; in de kast word geduwd; schoenen word afgepakt; ondergekliederd word; op werk ??quote:Op donderdag 15 december 2011 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik volwassen gaan doen ofzo?
Dat had ik ook... niet kunnen opstaan zonder te hijgen van zuurstofgebrek, maar wel lekker paffenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
Zelfs ik rook nog stug door![]()
Alhoewel het wel wat moeilijker is....air I needz it....
Ik had idd ook zo die 1e open vraagquote:Op donderdag 15 december 2011 14:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mwah... open vragen waren best te doen! (2x experiment 1e en laatste geloof ik), 1x survey en 1x kwalitatief, hedde gij da ok? Onafhankelijke was uhm... aantal films, afhankelijke: taalniveau en de rest weet ik al niet meer.. ohja, verschil tussen hypothese en theorie, eitje)
Meerkeuze vond ik kutter...
Ik ga voor de 6
Geruststelling.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whu..? Nee joh. Heb je de verhalen nog nooit gehoord waar ik in een doos wordt gestopt; in de kast wordt geduwd; schoenen wordt afgepakt; ondergekliederd wordt; op werk ??
It's school all over again![]()
Ja, snap ikquote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het vooruitzicht maakt me nu al moe trouwens.
Survey over alcoholgebruikquote:Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had idd ook zo die 1e open vraag
Nog even 36 ECTS binnenharken in een half jaar.quote:
Ik heb mijn huispak ook alweer aanquote:Op donderdag 15 december 2011 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dikke koppijn
Zo chilloutfit aan doen en op de bank hangen met dekbedje
Toepasselijken survey.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Survey over alcoholgebruik![]()
En kwalitatief over verkiezingscampagnes ofzo... ?
Zeker, ik was zeer geamuseerd met de opgavequote:
Amateurquote:Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Hier al een week geen sigaret aangeraaktMaar ik ben dan ook een nepperd
You can do it!!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog even 36 ECTS binnenharken in een half jaar.![]()
(Wat overigens een heel normale hoeveelheid is, maar ik ben nogal lui aangelegd.)
I knowquote:Op donderdag 15 december 2011 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Amateur![]()
Ik wou gaan lakken, maar nu weet ik mijn moddols er zijn en dat ik dan toch morgen die ga lakken![]()
Maar wat ik nu op heb loop ik al sinds zondag mee
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En omdat ik al moe wordt van het vooruitzicht, ga ik de rest van de middag rustig aan doen.Goeden instelling!
Naja, twee stukjes die in januari ingeleverd moeten en volgende week twee tentamens en ergens een take home-tentamen tussendoor, dus vandaag en zaterdag kan ook wel. Van die 36 punten kan ik op dit moment toch nog niks doen.quote:
Ohhh, dan is het allemaal best te doen iddquote:Op donderdag 15 december 2011 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, twee stukjes die in januari ingeleverd moeten en volgende week twee tentamens en ergens een take home-tentamen tussendoor, dus vandaag en zaterdag kan ook wel. Van die 36 punten kan ik op dit moment toch nog niks doen.
Wanneer was jouw date nou?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga straks ook maar eens wat anders lakken, loop al 1,5 week met dezelfde lak
Geen ideequote:
Jullie hadden toch laatst een nieuwe datum geprikt, of is die ook niet doorgegaan? Maar leuk als het volgende week zou zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 15:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen ideemisschien ergens volgende week, meneer zou kijken offie kon schuiven in z'n agenda, maar ik zie het allemaal wel
Gatverquote:Op donderdag 15 december 2011 15:24 schreef Mss het volgende:
Mongolen hier. Lekker afval uit de flat gooien
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:24 schreef Mss het volgende:
iewlquote:Op donderdag 15 december 2011 15:24 schreef Mss het volgende:
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnomnomnom, warme rijstepap met suiker en kaneel![]()
Lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnomnomnom, warme rijstepap met suiker en kaneel![]()
Ik dacht hetzelfde! Normaal zou ik vast ook denken mmmm.. nu denk ik:quote:Op donderdag 15 december 2011 15:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lekkernormaal dan nu zal het wel niet smaken
Keilekker!!quote:
Heb je wel een beetje rustig aan gedaan vandaag?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lekkernormaal dan nu zal het wel niet smaken
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Keilekker!!
[..]
Heb je wel een beetje rustig aan gedaan vandaag?
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]ik ga nu ook weer naar mijn bankje heb Mike even geholpen met de bestellingen wegwerken.
Heb je al wel wat gegeten vandaag? Belangrijk, zeker als je ziek bent, je hebt veel energie nodigquote:Op donderdag 15 december 2011 15:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde! Normaal zou ik vast ook denken mmmm.. nu denk ik:
Maar nomse Lin!
Dat deden ze hier dus ook, en nu hebben we muizenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:24 schreef Mss het volgende:
Een broodjequote:Op donderdag 15 december 2011 15:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je al wel wat gegeten vandaag? Belangrijk, zeker als je ziek bent, je hebt veel energie nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |