Koffie en poffertjesquote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk is er maar 1 ding waar je me 's ochtend wakker voor kan maken
Don't bother; ik ga je er niet voor wekkenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk is er maar 1 ding waar je me 's ochtend wakker voor kan maken
Serieus?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Mij mag je alleen wakker maken voor een bak Ben en Jerry's Cookie Dough.
Nee, voor wel meer dingen. Maar dat is een waslijst en ik heb geen zin zoveel te typenquote:
Lui wijfquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor wel meer dingen. Maar dat is een waslijst en ik heb geen zin zoveel te typen
Chunky Monkeyquote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Mij mag je alleen wakker maken voor een bak Ben en Jerry's Cookie Dough.
Eerste andere dingen, dan B&J, maar goed, je hebt foto's van mij gezien 's ochtends, dus ik denk dat het vooral veel B&J inslaan wordtquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor wel meer dingen. Maar dat is een waslijst en ik heb geen zin zoveel te typen
Ik ben hetquote:
Ik ook, maar ik kom er niet mee weg... what went wrongquote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het. Ach, ik kom ermee weg, ik heb tieten.
Ik maak je gewoon niet wakker, hoe klinkt datquote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerste andere dingen, dan B&J, maar goed, je hebt foto's van mij gezien 's ochtends, dus ik denk dat het vooral veel B&J inslaan wordt![]()
Evil!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak je gewoon niet wakker, hoe klinkt dat.
Misschien gebruik je ze verkeerd?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kom er niet mee weg... what went wrong
Vandaar dat ik altijd zo ijverig benquote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het. Ach, ik kom ermee weg, ik heb tieten.
Preciesquote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben nog wel zo'n lief ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |