SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bozz187 op 14-12-2011 20:18:36 ]
Iets groter plaatje pakken, hier staat de "I" er niet helemaal opquote:
De T wel dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets groter plaatje pakken, hier staat de "I" er niet helemaal op
Truequote:
Perfect.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Is inderdaad onduidelijk, heb het aangepast voor je:
[ afbeelding ]
Wordt wel weer eens tijd ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Watskeburt in Twente?
Godverdomme ik mis je Michhas wanneer gaan we weer eens gamen
Ik wil ook wel andere shit spelen maar geen BF of Skyrim heb ik geen tijd voor. Maar stuur maar keer een invite dat komt dat helemaal goedquote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens tijd ja!
Heb deze week MW3 weer een beetje opgepakt, vermaak me er wel mee als ik het niet teveel speelDus we kunnen deze week wel ff wat potjes doen
Dat roepen als je de achtergrond niet weetquote:
wouden sparen, rare hobbyquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat roepen als je de achtergrond niet weetkijk is naar die opstelling, er zijn er veel achter gebleven omdat ze die wouden sparen.
Dat wist ikquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat roepen als je de achtergrond niet weetkijk is naar die opstelling, er zijn er veel achter gebleven omdat ze die wouden sparen.
Zijn al door.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente hoeft toch niet minimaal gelijk te spelen om door te gaan of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |