doe het niet, ze zijn veel te leuk om te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb de hele week al niet de xbox aangehad, kutzooi. Hopelijk vanavond eindelijk eens nieuwe maps bf3 proberen.
Forza heb je toch ook gedaan?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
1. Crysis 2
2. Gears 3
3. BF3
4. ??
Misschien had ie last van tegenstanders met lag, of ging ze eigen auto niet snel genoegquote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Forza heb je toch ook gedaan?
Mischien, maar ben je ook PSV aan het kijken?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien had ie last van tegenstanders met lag, of ging ze eigen auto niet snel genoeg
Kut Turn10
Heb ik niet gespeeld, trouwens nog nooit een batman game.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City in zijn lijst heeft? Beetje gespeeld bij een maat van me en wat is die game fucking briljant!
Als je hem gevonden hebt en er mee klaar bent, neem ik hem graag van je overquote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City in zijn lijst heeft? Beetje gespeeld bij een maat van me en wat is die game fucking briljant!
Ja en ik snap eigenlijk niet waaromquote:Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien, maar ben je ook PSV aan het kijken?echt weer slappe hap.
Wat een saaie wedstrijd tot dat MANOLEV er in kwamquote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en ik snap eigenlijk niet waarom
Als Manolev moet scoren, dan weet je het wel
Begrijpelijk, maar wel irritant.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Na lang zoeken eindelijk het probleem opgelost dat MW2 niet opstart, duurt het eeuwig om spelers te vinden om mee te spelen
Jongen wat ga je nou? Met je "begrijpelijk"? Jezus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wel irritant.
Zo een jaar later het probleem gevonden? Nou lekker spelen hequote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Na lang zoeken eindelijk het probleem opgelost dat MW2 niet opstart, duurt het eeuwig om spelers te vinden om mee te spelen
Nee niet een jaar later.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo een jaar later het probleem gevonden? Nou lekker spelen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |