Nee, dat zijn corpspikken.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:24 schreef Pixell het volgende:
Trouwens kk, ken je die lui op de foto ook of dat niet? (volgens mij heet die rechter kerel Koen, kan dat?)
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bier wokken lijkt me niet zo fantastisch eerlijk gezegd.
Zeker! Wel bruin bier gebruiken danquote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Al is bier wel echt baas om vlees mee te marineren.
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hier alleen maar wind en regen en kou en wind en kutweer
Nicequote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Woei xbox slim 250Gb erbij!
Enige nadeel is dat het overzetten van bestanden wel lang duurt!!!
Andere stuk?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Woei xbox slim 250Gb erbij!
Enige nadeel is dat het overzetten van bestanden wel lang duurt!!!
Een keer gedaan jaquote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Die kerel die bijna gestrekt in de modder pleurt ja
Bijna.quote:
Kan het me voorstellen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef Frankii het volgende:
Zometeen naar De Staat.
Helemaal geen zin in
Wie the fuck is die bassie nou? Ik snap het nietquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bijna.
Maar vandaag kots ik even op battlefield!!!!
Echt ik en bassie waren echt target van dice om gewoon geen kills te maken, van 20cm afstamd met een famas iemand in zijn rug maaien en niks NIKS!!!!
Daarna op afstandje schiet ik op iemand met een LMG, en met een famas weer dus ik begin te bursten. wat denk je, hij ziet me en na 4 burst van mij een single headshot!!!! VAN HEM!!!!
een gamer op xbox die met regelmaat bf3 doet.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wie the fuck is die bassie nou? Ik snap het niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een gamer op xbox die met regelmaat bf3 doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |