Wisselgeld ook terug gevonden ?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef Kutstudent het volgende:
De beste avonden zijn die avonden waarin je gaat vergaderen met je bestuur, vervolgens het plan opvat om toch nog maar even 1 pintje te doen aan de bar en het vervolgens volledig escaleert en je vervolgens wakker wordt, ff aan je reet krabt en naar de wc loopt om een glas water te halen.![]()
Volgens mij waren beste avonden maar zoiets als dat je naar een feest toe gaat, je het ontzettend goed naar je zin hebt en 's ochtends in een bed wakker wordt tussen twee naakte schoone deernes.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef Kutstudent het volgende:
De beste avonden zijn die avonden waarin je gaat vergaderen met je bestuur, vervolgens het plan opvat om toch nog maar even 1 pintje te doen aan de bar en het vervolgens volledig escaleert en je vervolgens wakker wordt, ff aan je reet krabt en naar de wc loopt om een glas water te halen.![]()
Misschien had ik een verschil moeten maken tussen regelavonden en zuipavonden. Dan zijn ze beiden zeer goed ja. Dat van jou als regelavond, dat van mij als zuipavond.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij waren beste avonden maar zoiets als dat je naar een feest toe gaat, je het ontzettend goed naar je zin hebt en 's ochtends in een bed wakker wordt tussen twee naakte schoone deernes.
Wat nou onderscheidquote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien had ik een verschil moeten maken tussen regelavonden en zuipavonden. Dan zijn ze beiden zeer goed ja. Dat van jou als regelavond, dat van mij als zuipavond.
Als je na een vergadering gaat zuipen is het echt een no go om te gaan regelen hoor. Ik weet niet hoe dat bij jou zat vroeger.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat nou onderscheidEn wat nou regelavonden
Maak je echt onderscheid in de avonden?! Regelen deed ik wel vroeg op de avond, na 23.00 ging het niet meerquote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je na een vergadering gaat zuipen is het echt een no go om te gaan regelen hoor. Ik weet niet hoe dat bij jou zat vroeger.
"Officieel" niet, maar het is meer een soort van ongeschreven regel binnen onze vriendengroep, en iedereen voelt vantevoren wel aan wat voor avond het is. En als je na een bepaald uur shit gaat proberen, dan is het echt wel prima hoor, dat is alleen maar grappiger voor de rest.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maak je echt onderscheid in de avonden?! Regelen deed ik wel vroeg op de avond, na 23.00 ging het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |