Dat doe ik al een jaar of 6, maar ik sta om 10 uur opquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb het al 3 weken ofzo.4/half 5 tukken, 1 uur eruit.
Sorry MauMau, maar dat vind ik echt kinderachtig...quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
De vriendinnen van die tettenchick waren net op de vereniging, ze waren binnen een uur weer weg gejaagd.Elke gast vragen of zij ook ff hun tieten wilden laten zien.
Ik heb echt zo hard gelachen.
Probeer een avondje oranjeboom, dan ga je heineken wel waarderenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:42 schreef Tauchmeister het volgende:
heineken wat een schijtbier, waarom krijg je daar altijd koppijn van
Een echte ventquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat doe ik al een jaar of 6, maar ik sta om 10 uur op
Haha, na wel 8 hele minuten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 04:36 schreef KoningStoma het volgende:
Hitmarkers![]()
Battlefield tijd
[ afbeelding ]
Welcome to the darkside...quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Die level 80 halen in MW3 is echt een lijdensweg geworden. Speel al 2 dagen met een k/d van 0.5. Lijkt wel alsof na de update geen assault rifle meer werkt. Ik ben nu genoodzaakt om ook te rushen met een smg of striker en dat vind ik echt heel hard zuigen.
Wat een kutspel
Met kerst BF3
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welcome to the darkside...
[ afbeelding ]
We have cookies!
Jupiler, dat gaat er in als ranjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Probeer een avondje oranjeboom, dan ga je heineken wel waarderen
Of gewoon Jupiler, da's altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |