SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bozz187 op 14-12-2011 20:18:36 ]
Iets groter plaatje pakken, hier staat de "I" er niet helemaal opquote:
De T wel dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets groter plaatje pakken, hier staat de "I" er niet helemaal op
Truequote:
Perfect.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Is inderdaad onduidelijk, heb het aangepast voor je:
[ afbeelding ]
Wordt wel weer eens tijd ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Watskeburt in Twente?
Godverdomme ik mis je Michhas wanneer gaan we weer eens gamen
Ik wil ook wel andere shit spelen maar geen BF of Skyrim heb ik geen tijd voor. Maar stuur maar keer een invite dat komt dat helemaal goedquote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens tijd ja!
Heb deze week MW3 weer een beetje opgepakt, vermaak me er wel mee als ik het niet teveel speelDus we kunnen deze week wel ff wat potjes doen
Dat roepen als je de achtergrond niet weetquote:
wouden sparen, rare hobbyquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat roepen als je de achtergrond niet weetkijk is naar die opstelling, er zijn er veel achter gebleven omdat ze die wouden sparen.
Dat wist ikquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat roepen als je de achtergrond niet weetkijk is naar die opstelling, er zijn er veel achter gebleven omdat ze die wouden sparen.
Zijn al door.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente hoeft toch niet minimaal gelijk te spelen om door te gaan of wel?
Ze waren allang geplaatst en groepswinnaar, dus boeiendquote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente hoeft toch niet minimaal gelijk te spelen om door te gaan of wel?
Anti-autismequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh no shitquote:Op woensdag 14 december 2011 23:42 schreef KoningStoma het volgende:
Hij gebruikt de hoogte van de dingen waar hij op staat. Op de vloer zal hem dat niet lukken.
Wisselgeld ook terug gevonden ?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef Kutstudent het volgende:
De beste avonden zijn die avonden waarin je gaat vergaderen met je bestuur, vervolgens het plan opvat om toch nog maar even 1 pintje te doen aan de bar en het vervolgens volledig escaleert en je vervolgens wakker wordt, ff aan je reet krabt en naar de wc loopt om een glas water te halen.![]()
Volgens mij waren beste avonden maar zoiets als dat je naar een feest toe gaat, je het ontzettend goed naar je zin hebt en 's ochtends in een bed wakker wordt tussen twee naakte schoone deernes.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef Kutstudent het volgende:
De beste avonden zijn die avonden waarin je gaat vergaderen met je bestuur, vervolgens het plan opvat om toch nog maar even 1 pintje te doen aan de bar en het vervolgens volledig escaleert en je vervolgens wakker wordt, ff aan je reet krabt en naar de wc loopt om een glas water te halen.![]()
Misschien had ik een verschil moeten maken tussen regelavonden en zuipavonden. Dan zijn ze beiden zeer goed ja. Dat van jou als regelavond, dat van mij als zuipavond.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij waren beste avonden maar zoiets als dat je naar een feest toe gaat, je het ontzettend goed naar je zin hebt en 's ochtends in een bed wakker wordt tussen twee naakte schoone deernes.
Wat nou onderscheidquote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien had ik een verschil moeten maken tussen regelavonden en zuipavonden. Dan zijn ze beiden zeer goed ja. Dat van jou als regelavond, dat van mij als zuipavond.
Als je na een vergadering gaat zuipen is het echt een no go om te gaan regelen hoor. Ik weet niet hoe dat bij jou zat vroeger.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat nou onderscheidEn wat nou regelavonden
Maak je echt onderscheid in de avonden?! Regelen deed ik wel vroeg op de avond, na 23.00 ging het niet meerquote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je na een vergadering gaat zuipen is het echt een no go om te gaan regelen hoor. Ik weet niet hoe dat bij jou zat vroeger.
"Officieel" niet, maar het is meer een soort van ongeschreven regel binnen onze vriendengroep, en iedereen voelt vantevoren wel aan wat voor avond het is. En als je na een bepaald uur shit gaat proberen, dan is het echt wel prima hoor, dat is alleen maar grappiger voor de rest.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maak je echt onderscheid in de avonden?! Regelen deed ik wel vroeg op de avond, na 23.00 ging het niet meer
Hoe kan jij daar nou over meepraten? Je zei laatst zelf een keer dat je vroeger alleen met chicks uitging als ik het me goed herinner.quote:
Nou, zo komt het wel over als je dat verhaaltje wat ik net houd bullshit vindt.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef Rossdale het volgende:
Je denkt echt dat in de 14 jaar dat ik uitga, dat ik altijd alleen met meiden op stap ging?
ditquote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het onzin dat je aparte avonden moet hebben, en dat het niet gewaardeerd wordt als je op een meid afstapt omdat je een "zuipavond" hebt.
Sorry hoor, maar wat een bekrompen vrienden moet je dan hebben...
Jij bent zo sneu af en toe joh, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb echt schijt aan die studie pikken die dit soort shit doen, maar ik snap het wel.
Scheelt weer een avond een excuses zoeken waarom je alweer forever alone bent...
Och, het is meer geboren uit noodzaak, aangezien we er een 2 tussen hebben zitten die je anders heel de avond niet meer terug ziet vanaf het moment dat we in de kroeg zijn. Geloof me, het is echt geen bekrompenheid.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het onzin dat je aparte avonden moet hebben, en dat het niet gewaardeerd wordt als je op een meid afstapt omdat je een "zuipavond" hebt.
Sorry hoor, maar wat een bekrompen vrienden moet je dan hebben...
Sterkte!quote:
Aiquote:Op donderdag 15 december 2011 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb echt schijt aan die studie pikken die dit soort shit doen, maar ik snap het wel.
Scheelt weer een avond een excuses zoeken waarom je alweer forever alone bent...
Alsof jullie kunnen bepalen wanneer jullie wat regelen. Of zit er ghb in het spel?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent zo sneu af en toe joh, dat wil je niet weten.Ja, ik hap ja.
[..]
Och, het is meer geboren uit noodzaak, aangezien we er een 2 tussen hebben zitten die je anders heel de avond niet meer terug ziet vanaf het moment dat we in de kroeg zijn. Geloof me, het is echt geen bekrompenheid.
op kneus een reactie geven is altijd happenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent zo sneu af en toe joh, dat wil je niet weten.Ja, ik hap ja.
[..]
Och, het is meer geboren uit noodzaak, aangezien we er een 2 tussen hebben zitten die je anders heel de avond niet meer terug ziet vanaf het moment dat we in de kroeg zijn. Geloof me, het is echt geen bekrompenheid.
Tot zekere hoogte kan je dat dus wel bepalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Alsof jullie kunnen bepalen wanneer jullie wat regelen. Of zit er ghb in het spel?
GHB, niet cool man, niet coolquote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tot zekere hoogte kan je dat dus wel bepalen.
de meeste normale mensen zouden dat vindenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de meeste normale mensen zouden dat vinden
Lekker bezig Nick.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ik troll niet eens.
Ik vind die studenten pikkies gewoon zo mongool.
Als ik typ dat ik iets vind snap ik dat het verleidelijk is om dit als de absolute waarheid aan te nemen, maar dit is niet meteen noodzakelijk.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:57 schreef Pixell het volgende:
Éh boer kneuske, 'k mot toch m kwiet dat oe gwoon geliek hebt heur!
Laat oe niet gek moak'n!
Heanig an moat
Damn dan heb je me blauwe billenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Damn dan heb je me blauwe billen
bb kan niet dumpert afspelenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:08 schreef Pixell het volgende:
Bozz op de motor, of erachter..
http://www.dumpert.nl/med(...)napt_motor_niet.html
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:55 schreef Kutstudent het volgende:
Je hebt DM.
Ze heeft niet eens lekkere tieten vind ik. Maargoed.
quote:
droogquote:
Dat zijn flinke jognens waar ik wel aan zou willen zitten.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef Kutstudent het volgende:
Fuck it.
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)4576_983596038_n.jpg
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef Kutstudent het volgende:
Fuck it.
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)4576_983596038_n.jpg
Als een duivel komt ie ineens het toneel opquote:Op donderdag 15 december 2011 13:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zijn flinke jognens waar ik wel aan zou willen zitten.
Ik noem het goede timingquote:Op donderdag 15 december 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als een duivel komt ie ineens het toneel op
Hbeben we een naam en vereniging?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
Die chick heeft trouwens wel een kop als een draak, zie je niet zo goed op deze foto, maar geloof me maar.
Plork ftw!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
Die chick heeft trouwens wel een kop als een draak, zie je niet zo goed op deze foto, maar geloof me maar.
Waar kom jij vandaan?quote:
Vergelijkbaar met dit dacht ik toch:quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mainframes-country
[ afbeelding ]
Ofja, net zo noordelijk
of gewoon thuis :quote:Op donderdag 15 december 2011 13:41 schreef dreamzk het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer, tijd dat ik maar de bieb in ga om het wel te snappen
Je bier wokken lijkt me niet zo fantastisch eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond drie uur lang onbeperkt wokken met zeven man, hopen dat ze genoeg kip en bier hebben
Bier is per definitie fantastisch, your argument is invalid.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bier wokken lijkt me niet zo fantastisch eerlijk gezegd.
Nee, dat zijn corpspikken.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:24 schreef Pixell het volgende:
Trouwens kk, ken je die lui op de foto ook of dat niet? (volgens mij heet die rechter kerel Koen, kan dat?)
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bier wokken lijkt me niet zo fantastisch eerlijk gezegd.
Zeker! Wel bruin bier gebruiken danquote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Al is bier wel echt baas om vlees mee te marineren.
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hier alleen maar wind en regen en kou en wind en kutweer
Nicequote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Woei xbox slim 250Gb erbij!
Enige nadeel is dat het overzetten van bestanden wel lang duurt!!!
Andere stuk?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Woei xbox slim 250Gb erbij!
Enige nadeel is dat het overzetten van bestanden wel lang duurt!!!
Een keer gedaan jaquote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Die kerel die bijna gestrekt in de modder pleurt ja
Bijna.quote:
Kan het me voorstellen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef Frankii het volgende:
Zometeen naar De Staat.
Helemaal geen zin in
Wie the fuck is die bassie nou? Ik snap het nietquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bijna.
Maar vandaag kots ik even op battlefield!!!!
Echt ik en bassie waren echt target van dice om gewoon geen kills te maken, van 20cm afstamd met een famas iemand in zijn rug maaien en niks NIKS!!!!
Daarna op afstandje schiet ik op iemand met een LMG, en met een famas weer dus ik begin te bursten. wat denk je, hij ziet me en na 4 burst van mij een single headshot!!!! VAN HEM!!!!
een gamer op xbox die met regelmaat bf3 doet.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wie the fuck is die bassie nou? Ik snap het niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een gamer op xbox die met regelmaat bf3 doet.
doe het niet, ze zijn veel te leuk om te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb de hele week al niet de xbox aangehad, kutzooi. Hopelijk vanavond eindelijk eens nieuwe maps bf3 proberen.
Forza heb je toch ook gedaan?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
1. Crysis 2
2. Gears 3
3. BF3
4. ??
Misschien had ie last van tegenstanders met lag, of ging ze eigen auto niet snel genoegquote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Forza heb je toch ook gedaan?
Mischien, maar ben je ook PSV aan het kijken?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien had ie last van tegenstanders met lag, of ging ze eigen auto niet snel genoeg
Kut Turn10
Heb ik niet gespeeld, trouwens nog nooit een batman game.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City in zijn lijst heeft? Beetje gespeeld bij een maat van me en wat is die game fucking briljant!
Als je hem gevonden hebt en er mee klaar bent, neem ik hem graag van je overquote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City in zijn lijst heeft? Beetje gespeeld bij een maat van me en wat is die game fucking briljant!
Ja en ik snap eigenlijk niet waaromquote:Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien, maar ben je ook PSV aan het kijken?echt weer slappe hap.
Wat een saaie wedstrijd tot dat MANOLEV er in kwamquote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en ik snap eigenlijk niet waarom
Als Manolev moet scoren, dan weet je het wel
Begrijpelijk, maar wel irritant.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Na lang zoeken eindelijk het probleem opgelost dat MW2 niet opstart, duurt het eeuwig om spelers te vinden om mee te spelen
Jongen wat ga je nou? Met je "begrijpelijk"? Jezus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wel irritant.
Zo een jaar later het probleem gevonden? Nou lekker spelen hequote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Na lang zoeken eindelijk het probleem opgelost dat MW2 niet opstart, duurt het eeuwig om spelers te vinden om mee te spelen
Nee niet een jaar later.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo een jaar later het probleem gevonden? Nou lekker spelen he
Oke! Veel plezier alvastquote:
Ja, het liefst in je bek..maar in dit topic is ook goed.quote:
Aaaaawww sheeeeittttttttquote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, het liefst in je bek..maar in dit topic is ook goed.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je er zó eentje was.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jezus, wat lekker! Niet normaalquote:Op donderdag 15 december 2011 23:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wou net zeggen, maar al gezien(stoer).
vriendin is paar dagen weg voor haar werk, dussssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ik wil ook die pakjes met die vleugels. Kuthoeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Victoria Secret fashion show.
Die pakjes.
Geen hoeren, ANGELS!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook die pakjes met die vleugels. Kuthoeren.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:49 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar Lilly en Adriana
[ afbeelding ]
Fuck no!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm ze heeft zo'n raar gezicht.
Ze is mooi, maar die lijnen van haar gezicht. Net een trollface.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is mooi, maar die lijnen van haar gezicht. Net een trollface.
[ afbeelding ]
Was toch beter dan ik had verwacht. Sterker nog, het was best vet.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef Frankii het volgende:
Zometeen naar De Staat.
Helemaal geen zin in
Cool story enzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
De vriendinnen van die tettenchick waren net op de vereniging, ze waren binnen een uur weer weg gejaagd.Elke gast vragen of zij ook ff hun tieten wilden laten zien.
Ik heb echt zo hard gelachen.
Dat komt omdat ik zwaar cool en intens awesome ben. Wen er maar vast aan.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
vriendin is paar dagen weg voor haar werk, dussssssssEn puddingbuks in de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Erg tof idd! Nja ben eigenlijk benieuwd naar de DLC! Want dat kan wel heel tof gaan worden, mits flinke uitbreidingenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou bijna een sicke pc gaan aanschaffen hiervoor.
Zij zijn echt stoer. Was ik maar zo stoer!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
De vriendinnen van die tettenchick waren net op de vereniging, ze waren binnen een uur weer weg gejaagd.Elke gast vragen of zij ook ff hun tieten wilden laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien bij de DWDD net, maar dat zal jij ook wel gemerkt hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Was toch beter dan ik had verwacht. Sterker nog, het was best vet.Ook al kende ik de nummers niet.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zij zijn echt stoer. Was ik maar zo stoer!Ze hebben het toch echt over zichzelf afgeroepen. Zij hebben ook de reputatie dat ze dat soort shit doen dusja. De reden dat ze het deed was trouwens dat ze er een doos flugel voor kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Wat die grietjes deden maakt in mijn ogen niets uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze hebben het toch echt over zichzelf afgeroepen. Zij hebben ook de reputatie dat ze dat soort shit doen dusja. De reden dat ze het deed was trouwens dat ze er een doos flugel voor kreeg._!
In principe kan jij er niet over oordelen want je kent ze niet dus hou je mond er maar gewoon over.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat die grietjes deden maakt in mijn ogen niets uit.
Of ik ze ken of niet maakt in mijn ogen niets uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In principe kan jij er niet over oordelen want je kent ze niet dus hou je mond er maar gewoon over.
Als jij maar niet te hard hapt bij sommige gevoelige dingen dan vind ik alles goed.quote:
Net of ik die smerige lul van je ooit in mijn bek ga nemen. Please.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als jij maar niet te hard hapt op sommige gevoelige dingen dan vind ik alles goed.
Elke dag goed gewassen hoor. Ik ben er zuinig op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of ik die smerige lul van je ooit in mijn bek ga nemen. Please.
Doe de moeite niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Elke dag goed gewassen hoor. Ik ben er zuinig op.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 03:38 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
=´
[ afbeelding ]
Dat doe ik al een jaar of 6, maar ik sta om 10 uur opquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb het al 3 weken ofzo.4/half 5 tukken, 1 uur eruit.
Sorry MauMau, maar dat vind ik echt kinderachtig...quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
Probeer een avondje oranjeboom, dan ga je heineken wel waarderenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:42 schreef Tauchmeister het volgende:
heineken wat een schijtbier, waarom krijg je daar altijd koppijn van
Een echte ventquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat doe ik al een jaar of 6, maar ik sta om 10 uur op
Haha, na wel 8 hele minuten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 04:36 schreef KoningStoma het volgende:
Hitmarkers![]()
Battlefield tijd
[ afbeelding ]
Welcome to the darkside...quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Die level 80 halen in MW3 is echt een lijdensweg geworden. Speel al 2 dagen met een k/d van 0.5. Lijkt wel alsof na de update geen assault rifle meer werkt. Ik ben nu genoodzaakt om ook te rushen met een smg of striker en dat vind ik echt heel hard zuigen.
Wat een kutspel
Met kerst BF3
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welcome to the darkside...
[ afbeelding ]
We have cookies!
Jupiler, dat gaat er in als ranjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Probeer een avondje oranjeboom, dan ga je heineken wel waarderen
Of gewoon Jupiler, da's altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |