Jaquote:
Heul niet. Oke, ligt eraan watquote:Op woensdag 14 december 2011 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar lieve Q, jij vindt al snel iets ingewikkeld![]()
Nou, de drogers die wij willen, energiezuinig en condens that is, is de goeikoopste 619 euro.quote:Het is vrij simpel, de gemiddelde droger (of droogcombi) ook niet erg duur volgens mij, en voor dingen die anders dagen moeten hangen (beddengoed, handdoeken, etc.) zeker een uitkomst.
Ik probeer eerst dat wel, en anders koop ik alsnog wel een drogerquote:Maar je moet het natuurlijk zelf weten, als je de ruimte hebt om je was gewoon ergens een week op te hangen en het staat niet in de weg; waarom niet
eens in de zoveel tijd je machine op 90 graden draaien is wel goed voor dat ding, en zn ingewandenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
90 graden doe ik nooit. Ik heb nog maar 1x op 90 gewassen. Maar nee, ik heb gewoon beddengoed
Ja, dat zou wel kunnen ja. Dan hoeft het iig niet 4 dagen en nachten te hangen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doet as mijn: spijkerbroeken op de minst-droge stand en dan nog een nachtje aan de lijn. No prob!
Het enige dat ik echt niet in de droger doe is fleece, want dat smelt. Ja, en natuurlijk wol en zijde niet, maar verder mag hier alles erin
Ik heb geen 95 graden, volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Handdoeken en vaatdoekjes op 95 graden
Wat is je hoogste wastemperatuur dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen 95 graden, volgens mij.
ik dacht 90.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is je hoogste wastemperatuur dan?
Jup. Maar aan leeg draaien doe ik dan weer niet, ik gooi er dan dus mijn beddengoed inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, apparaat leeg een keer op 90 graden schijnt ook goed te zijn
The tyranny of choicequote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen 95 graden, volgens mij.
Je mag best zeggen dat ik een kneusje ben hoor. Want je hebt ook gelijk. Zodra iets te ingewikkeld wordt of er teveel keuzes gemaakt moeten worden, haak ik afquote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja Q, je vindt iets niet perse ingewikkeld, maar keuzes nogal lastig
Kneusje!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat ik een kneusje ben hoor. Want je hebt ook gelijk. Zodra iets te ingewikkeld wordt of er teveel keuzes gemaakt moeten worden, haak ik af
Ja dat dusquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Maar het is toch goed voor je wasmachine om hem leeg op negentig graden te laten wassen? Dat doe ik ook één keer per jaar ofzo.
Die neiging heb ik ook vaakquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat ik een kneusje ben hoor. Want je hebt ook gelijk. Zodra iets te ingewikkeld wordt of er teveel keuzes gemaakt moeten worden, haak ik af
Nou nee, dat bedoel ik echt niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |