Optie is niet mogelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef SpermaDonor het volgende:
Morgen ben ik helaas genoodzaakt om met de bus naar mijn werk te moeten.
Echter ik heb geen OV-Chipkaart en kan die ook nergens halen hier op dit moment.
Nu was ik mijn reis aan het plannen en ging op zoek naar prijzen van Losse Ritkaarten, echter staan die nergens vermeld.
Heeft iemand een idee wat een los kaartje kost in de bus/tram ( Nieuwegein naar Utrecht inclusief 1 overstap) ?
wtfquote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef leeell het volgende:
tram was in utrecht 3.50 of 4.50, en die is een uur geldig
tja, die prijzen weet ik allemaal niet meer zo goed omdat ik ov kaart hebquote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wtf
daarna nog de bus en dan weer terug.
Tering zooi allemaal man
dan kan mijn baas morgen gewoon de tyfus krijgen die bloedhont
En dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef leeell het volgende:
kan je beter anonieme ovchipkaart ff kopen/opladen op het station, is stuk goedkoper dan losse kaartjes
Lees je alleen posts van anderen ofzo?quote:
Sinds wanneer gaan stationsautomaten dicht?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Lees je alleen posts van anderen ofzo?
Ik zeg toch dat de verkooppunten dicht zijn!?
Nieuwegein is geen station lieffiequote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan stationsautomaten dicht?
Thnxquote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef Coldplay1993 het volgende:
enkele rit zonder overstappen is 3,00
Dat is dan voor mij 12 euro voor een stukje van 24 km.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef WatskeZegt het volgende:
Inderdaad, je hebt alleen nog maar Ritkaartjes, die zijn 3 euro per rit. Dus heen en terug zonder overstappen is dan 6 euro. Bij elke overstap betaal je opnieuw 3 euro. Afzetterij!
Op alle treinstations kan je een anonieme OV-chipkaart aanschaffen, 24/7quote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nieuwegein is geen station lieffie
edit:
uit een automaat kan je toch ook geen nieuwe OV-Chipkaart kopen?
Jawel, Utrecht CS is het dichtstbij zijnde station vanaf Nieuwegeinquote:Op woensdag 14 december 2011 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Op alle treinstations kan je een anonieme OV-chipkaart aanschaffen, 24/7. Dus je hoeft niet helemaal naar Utrecht Centraal te gaan.
Laat je daarheen brengen, koop die kaart en laad er 10 euro saldo op. Dan ben je in alle noodituaties veel goedkoper uit, geloof me. Apart kaartjes kopen per reis is van de zotte.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jawel, Utrecht CS is het dichtstbij zijnde station vanaf Nieuwegein
Dan kan ik me net zo goed naar de einbestemming laten brengen is net zo verquote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Laat je daarheen brengen, koop die kaart en laad er 10 euro saldo op. Dan ben je in alle noodituaties veel goedkoper uit, geloof me. Apart kaartjes kopen per reis is van de zotte.
Ik heb het over nu.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan kan ik me net zo goed naar de einbestemming laten brengen is net zo ver
Maar goed, ik weet dat die kut kaart nu dus echt kut is
Owquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Ga anders morgen voor je terugreis die chipkaart met saldokopen om je behoeden voor topics als deze :p.
Doe niet zo triest man.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Bitlord het volgende:
Uhh jij bereidt je niet voor... Een beetje klagen over het systeem terwijl jij de zaakjes niet op orde hebt. Als je zonodig voor een redelijk tarief wilt reizen had je maar een kaart moeten aanschaffen. Als ik over vier uur in een auto wil rijden betaal ik ook de hoofdprijs bij Avis/Hertz. En anders ga je lekker met de taxi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |