Wat, zoenen? Da's wel de bedoeling ja. Da's voor mij een beetje de test of ze me leuk genoeg vindt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
Doen jullie dat altijd aan het eind van de avond?
Idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
ik heb een date ook weleens halverwege de date al gezoend. ligt er gewoon aan, moet je een beetje aanvoelen, etc.
Inderdaad, al anderhalve maand geen "eerste" dates meer. Jij ook al vijf jaar niet toch? En toen uh drie dates?quote:
Ach wie date er nou in godsnaam voor "vriendschap". Dan is ze echt niet helemaal 100.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet dat hij dat lettelijk zo moest vragen/zeggen, maar een beetje aftasten waar ze nou heen wil met de dates naar iets meer of toch naar een vriendschap.
Nee? Dat waren m'n eerste en laatste datingsite ervaringen, ik heb sindsdien geen datingsite meer gebruikt maar nog wel dates geregeld? Ik geloof niet dat het zoenen op dates afhankelijk is van of je die persoon via een datingsite kent toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:05 schreef macondo het volgende:
Inderdaad, al anderhalve maand geen "eerste" dates meer. Jij ook al vijf jaar niet toch? En toen uh drie dates?
Volgens mij is dat gewoon iemand die niet eerlijk durft te zeggen dat ze je niet leuk genoeg vond. Heb ook wel eens een date gehad met een meid, aan het eind van de avond mee gezoend, en toen kwam ze met dat ze eigenlijk vooral vrienden wou zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ach wie date er nou in godsnaam voor "vriendschap". Dan is ze echt niet helemaal 100.
Met andere woorden, je dwong jezelf op aan haarquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Aan de andere kant, date jij natuurlijk ook niet verder met meiden die wel gewoon op de eerste date willen zoenen. Want je date helemaal niet..
overigens, met mijn chick had ik het gisteren over onze eerste date. Ik dacht dat het zoenen toen volkomen in de lijn van de avond lag, zij bleek verrast te zijn geweest vertelde ze.
Lijkt me nogal logisch dat de kerel initiatief neemt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
Met andere woorden, je dwong jezelf op aan haar
Juist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb een date ook weleens halverwege de date al gezoend. ligt er gewoon aan, moet je een beetje aanvoelen, etc.
Oooh. Heb het er wel eens met vriendinnen over gehad. Conclusie: er is niks verschrikkelijkers dan een man die aan het einde van de date nog ff wanhopig en geforceerd je probeert te zoenen terwijl dit totaal niet in de lijn van de avond lag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat, zoenen? Da's wel de bedoeling ja. Da's voor mij een beetje de test of ze me leuk genoeg vindt.
Als ik duidelijk het gevoel heb dat 't niks wordt doe ik dat ook niet natuurlijk. Over 't algemeen kan je dat wel aanvoelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
Oooh. Heb het er wel eens met vriendinnen over gehad. Conclusie: er is niks verschrikkelijkers dan een man die aan het einde van de date nog ff wanhopig en geforceerd je probeert te zoenen terwijl dit totaal niet in de lijn van de avond lag.
Why so seriousquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat de kerel initiatief neemt...
Dat ik m'n post niet volplemp met smileys betekent niet dat ik niet snap dat je een geintje maakte hoor, maar ik haakte in omdat ik in andere topics vaak lees over kerels die heel erg afwachtend gaan lopen doenquote:
True.....zelf pin ik mij niet vast op zoenen op de eerste of tweede date...het is gebeurd bij de eerste date, maar soms ook pas bij de derde date...en soms ook helemaal niet, en dan blijft het platonisch....quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat ik m'n post niet volplemp met smileys betekent niet dat ik niet snap dat je een geintje maakte hoor, maar ik haakte in omdat ik in andere topics vaak lees over kerels die heel erg afwachtend gaan lopen doen
O dat van die "ik doe het altijd op de 1e date, als test om te kijken of ze me leuk genoeg vindt" klinkt namelijk geforceerd en niet-aanvoelend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik duidelijk het gevoel heb dat 't niks wordt doe ik dat ook niet natuurlijk. Over 't algemeen kan je dat wel aanvoelen.
hoe zag hij dat voor zich? Speciaal iemands nummer vragen om af te kunnen wijzen!?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik had mijn date tijdens onze ontmoeting maar om zijn nummer gevraagd (ontmoet in de kroeg). Later bleek dat hij dacht dat het was om hem af te poeieren. Was nogal verrast dat ie 2 dagen later wat van me hoorde
En zoenen op de eerste date of niet. Tja dat ligt echt aan de mensen en de omstandigheden. Als het klikt waarom niet. Of gewoon een zoen/kus op de mond aan het einde en pas bij de tweede date. Ik zie het altijd wel
Ook weleens gedaan. Nummer vragen zodat je er niet meer mee hoeft te praten. Mannen en ego's enzo, beetje voorzichtig mee zijn. Directheid kunnen ze niet hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
hoe zag hij dat voor zich? Speciaal iemands nummer vragen om af te kunnen wijzen!?
hij krijgt dan niet de mijne, dus kan hij me niet bellen (ben ik er vanaf)quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
hoe zag hij dat voor zich? Speciaal iemands nummer vragen om af te kunnen wijzen!?
Lol...vrouwenego's en dealen met directheid is ook niet altijd een succesvolle combinatiequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ook weleens gedaan. Nummer vragen zodat je er niet meer mee hoeft te praten. Mannen en ego's enzo, beetje voorzichtig mee zijn. Directheid kunnen ze niet hebben
(want dan ben je een kankerhoer)
Nee? O mijn ervaring is echt compleet het tegenovergestelde. Met vrouwen kun je echt heerlijk direct zijn zonder dat moeilijke ego's ertussen komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Lol...vrouwenego's en dealen met directheid is ook niet altijd een succesvolle combinatie
Wellicht dat dat het is...ik vind vrouwen soms ook wel erg snel op de teentjes/ego getrapt...en dan ben ik echt niet van de boeren-botheid-directheidquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee? O mijn ervaring is echt compleet het tegenovergestelde. Met vrouwen kun je echt heerlijk direct zijn zonder dat moeilijke ego's ertussen komen.
Misschien verschil omdat ik zelf een vrouw ben?
Waarom noem je ze dan ook kankerhoeren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het is...ik vind vrouwen soms ook wel erg snel op de teentjes/ego getrapt...en dan ben ik echt niet van de boeren-botheid-directheid
Is dat niet goed dan ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom noem je ze dan ook kankerhoeren?
ik kan hem daar dus vanaf nu de schuld van gaan geven?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat vrouwen pittige rode kapsels nemen
Daar zijn mannen niet de schuldige van. Dat willen die vrouwen zelfquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat vrouwen pittige rode kapsels nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |