SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.For great justice!
Hahaha. Dus niet alleen mannen doen dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
"Hey, ik kom alleen even kijken"
"Je kan mij het best omschrijven als een woelige zee met verborgen dieptes"
"haha het is best moeilijk om wat over jezelf neer te zetten dus waarom vraag je niet gewoon wat dingen aan mij hihi"
Haha, vooral die laatste. "Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij, ik vind het eigenlijk iets voor kanslozen, maar aangezien ik al jaren geen aandacht van kerels meer krijg hoor ik daar kennelijk ook bij"quote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ook allergisch ben ik voor profielen die beginnen met:
"Tsja wat kun je hier nou neerzetten"
"Poeh jezelf omschrijven is best lastig"
"Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij"
etc.
Ik had er eerst bij staan "geen overgewicht".quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha, vooral die laatste. "Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij, ik vind het eigenlijk iets voor kanslozen, maar aangezien ik al jaren geen aandacht van kerels meer krijg hoor ik daar kennelijk ook bij"
Wat betreft die "geen marrokanen" of "ECHT geen mensen boven die 35" teksten: ik vind ze aan de ene kant ook van weinig niveau getuigen, maar ik snap gezien de reacties die vrouwen krijgen aan de andere kant ook weer wel.
Jaaaaaa deze!!! Ik zou er bijna betalend lid van worden om dit soort mannen even de waarheid te vertellen!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef dyna18 het volgende:
"Ik ben eigenlijk niet op zoek"
Waarom heb je dan een profiel aangemaakt?
Ja positief werkt veel beter. Al die negativiteit in een profiel doet je alleen maar overkomen als een bittere bitchquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik had er eerst bij staan "geen overgewicht".
Toch maar weggehaald, blijkt toch niet te werken helaas.
Nu staat er maar dat ik op zoek ben naar iemand die sportief is.
+1quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha. Dus niet alleen mannen doen dat.
Ja die laatste is ook verschrikkelijk. Dan kun je nog zo lekker zijn maar als je profieltekst luidt: "Als je meer wil weten vraag maar" dan hoef ik je passieve kont niet.
Je kunt beter kijken naar de verhouding lengte / gewicht. Een meisje dat redelijk slank is, zit vaak kwa gewicht 'tien kilo' onder haar lengte min een meter. Dus een meid van 1m75 zal als ze slank is ongeveer 65kg wegen. Grofweg. Als een meid bij 1m75 dus 75kg weegt, is ze of flink gespierd of wat chubby rond de middel. Als een meid van 1m75 85 kg weegt, is ze flink te zwaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
Idd. En dan op een vrijdagavond "hey, zullen we een hapje gaan eten en een filmpje pakken" beantwoorden met "ja leuk maar we kunnen ook een pizza in de oven gooien en fijn Sex in the City gaan kijken".quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:
Ohja, wat ook irritant is. Vrouwen die zo doen:
"Ik ben super impulsief.Zo kunnen we op vrijdagmiddag besluiten om naar Parijs te gaan, dan pakken we de auto en dan gaan we ook!
![]()
"
Ik ben zo eerlijk om bij lichaamsbouw "een paar pondjes extra" te hebben gekozen i.p.v. "normaal". Daardoor zal ik vast wat reacties mislopen, maar het zij zo. Nog 4 kilo er af trainen en dan zet ik er normaal neerquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben ondernemend en avontuurlijk, hou van reizen, stedentrips, weekendjes weg met vrienden etc"quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
Of vrouwen die hun hele profiel alleen maar volkalken over waar ze naartoe zijn geweest op vakantie, hoe reislustig ze wel niet zijn en elke fucking foto is een vakantiefoto.
Pretentieuze drollen. In de praktijk gaan ze gewoon één keer per jaar op vakantie en de rest van de tijd zitten ze gewoon thuis Ik Hou Van Holland te kijken. Als je niks meer te vertellen hebt dan je vakantiebestemmingen dan ben je niet interessant.
Tevens mensen met als motto Carpe Diemquote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik kan niet zo goed tegen al die engelse one-liners in zo'n profiel. Het klinkt niet interessant en het is ook niet hip. Zelfs niet als je toevallig een jaartje in het buitenland hebt gewerkt.
Je kunt het eens proberen met "Life's a bitch and then you marry one". Kijken hoe dat uitpakt?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tevens mensen met als motto Carpe Diem
Klopt, maar dat kan ik natuurlijk niet in mijn eigen profiel neerzetten bij wat ik zoek.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt beter kijken naar de verhouding lengte / gewicht. Een meisje dat redelijk slank is, zit vaak kwa gewicht 'tien kilo' onder haar lengte min een meter. Dus een meid van 1m75 zal als ze slank is ongeveer 65kg wegen. Grofweg. Als een meid bij 1m75 dus 75kg weegt, is ze of flink gespierd of wat chubby rond de middel. Als een meid van 1m75 85 kg weegt, is ze flink te zwaar.
Ze liegen nl. allemaal over hun gewicht. Ik had destijds de matchcriteria van m'n matches op "normaal" staan maar kennelijk vinden een hoop dames 10-20kg overgewicht 'normaal'. En dan nog heb je kamerlolifantjes die 'perongeluk' slank invullen. Wie denk je voor de gek te houden?
Uberhaupt oneliners.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik kan niet zo goed tegen al die engelse one-liners in zo'n profiel. Het klinkt niet interessant en het is ook niet hip. Zelfs niet als je toevallig een jaartje in het buitenland hebt gewerkt.
Ik vind mannen die hihi zeggen wel geilquote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef foreverman het volgende:
Als er ergens in het profiel van de dame 'hihi' staat krijg ik al overal jeuk. Ook als ze het in de mail gebruikt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |