abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2011 @ 13:38:17 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573459

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105573473
Ohai.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:39:13 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105573488
Prose before ho's. :{w
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105573506
"chronic nightmares" levert 56k resultaten op trouwens
pi_105573565
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Misschien droomcontrole? Heb het zelf eens geprobeerd, maar was al gestopt voor ik ze kon controleren, al onthield ik wel meer dromen...
Ik weet op zich wel dat ik droom, maar omdat het allemaal zo totaal niet lijkt op de normale wereld alsof mijn hele leven de droom was en de droom echt omdat ik me in mijn dromen meer mezelf voel dan overdag, het is heel vreemd. Minder vast aan alles wat mogelijk is en wat niet. Maar als er dan enge dingen in voor gaan komen staat dat garant voor een nachtmerrie.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:42:04 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573573
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Prose before ho's. :{w
Ik probeer het alleen maar Kerstig maken.
C'est la vie
  woensdag 14 december 2011 @ 13:43:53 #8
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573622
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet op zich wel dat ik droom, maar omdat het allemaal zo totaal niet lijkt op de normale wereld alsof mijn hele leven de droom was en de droom echt omdat ik me in mijn dromen meer mezelf voel dan overdag, het is heel vreemd. Minder vast aan alles wat mogelijk is en wat niet. Maar als er dan enge dingen in voor gaan komen staat dat garant voor een nachtmerrie.
Probeer een hele droomwereld te maken? Als je al bewust droomt zou dit mogelijk moeten zijn... Zal vanmiddag wel even een linkje opzoeken.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 14 december 2011 @ 13:45:06 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105573653
quote:
9s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik probeer het alleen maar Kerstig maken.
Alsjeblieft loefje. :*

pi_105573660
quote:
Ik denk niet dat doktersbezoek me gaat helpen. Ik heb deze nachtmerries vooral het afgelopen jaar omdat er nogal wat dingen veranderd zijn in mijn leven. Daarvoor was het vooral de wereld in mijn hoofd waarin ik me eigenlijk wel thuisvoelde. Ik hoop erop dat het vanzelf weer overgaat, als ik me eenmaal beter voel.
pi_105573705
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Probeer een hele droomwereld te maken? Als je al bewust droomt zou dit mogelijk moeten zijn... Zal vanmiddag wel even een linkje opzoeken.
Ik ben er wel nieuwsgierig naar, hoe je dat zou moeten doen.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:47:01 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573725
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben er wel nieuwsgierig naar, hoe je dat zou moeten doen.
Ik weet het ook niet precies, nu ben ik ook nieuwsgierig, ik zoek het gelijk wel even

Het heet iig lucide dromen
  woensdag 14 december 2011 @ 13:48:16 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573773
quote:
Bon Jovi :')
C'est la vie
  woensdag 14 december 2011 @ 13:49:31 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105573825
Lucide dromen is heerlijk. Aanrader voor iedereen.
pi_105573837
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lucide dromen is heerlijk. Aanrader voor iedereen.
Wat wil het precies zeggen?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:50:30 #16
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573858
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

http://www.ld4all.com/nl/guide.html#frames(content=ld4all_welcome.shtml)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:51:11 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105573884
quote:

[..]

Simpel gezegd is het dat je in je droom in de gaten hebt dat je droomt. Hierdoor kun je eigenlijk doen en laten wat je wilt na wat oefening en het gevoel dat daarmee gepaard gaat is intens.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:51:22 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573893
quote:

[..]

Zelf alles van je droom kunnen meemaken en controleren, dus je bepaalt zelf wat je droomt, als je wilt dromen over een grote appelflap dan kun je dat als je goed genoeg bent (kost wel een tijd training)
pi_105573946
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Simpel gezegd is het dat je in je droom in de gaten hebt dat je droomt. Hierdoor kun je eigenlijk doen en laten wat je wilt na wat oefening en het gevoel dat daarmee gepaard gaat is intens.
Hoe werkt dat oefenen dan precies? Ik heb nu het omgekeerde, soms als ik wakker word dan denk ik nog een paar minuten dat wat ik droomde waar was ;(
  woensdag 14 december 2011 @ 13:53:03 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573953
Koel, dan kan ik gewoon elke dag Gerrie uit elkaar trekken in mij dromen.
C'est la vie
pi_105573967
Ik kan het min of meer beïnvloeden wat er gebeurt. Maar op een gegeven moment zitten er altijd elementen in zo'n droom die me een naar gevoel geven en dan raak ik de controle erover kwijt.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:54:35 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105574018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe werkt dat oefenen dan precies? Ik heb nu het omgekeerde, soms als ik wakker word dan denk ik nog een paar minuten dat wat ik droomde waar was ;(
Er zijn verschillende klein dingetjes. Je kunt jezelf een paar keer per dag controleren of je wakker bent of slaapt. Dit wordt een automatisme, waardoor het makkelijker wordt om te herkennen.
Een ander iets dat ik me herinner is het bijhouden van een dromendagboek. Dat je iedere ochtend na het ontwaken opschrijft wat je het gedroomd, zo zorgvuldig mogelijk.
Verder is het te lang geleden, moet ik even voor je opzoeken.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:55:12 #23
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105574046
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn verschillende klein dingetjes. Je kunt jezelf een paar keer per dag controleren of je wakker bent of slaapt. Dit wordt een automatisme, waardoor het makkelijker wordt om te herkennen.
Een ander iets dat ik me herinner is het bijhouden van een dromendagboek. Dat je iedere ochtend na het ontwaken opschrijft wat je het gedroomd, zo zorgvuldig mogelijk.
Verder is het te lang geleden, moet ik even voor je opzoeken.
Kijk anders bij mijn linkje?
pi_105574079
Ik kan mezelf wekken als ik droom. Wel handig, ik word altijd wakker voor de wekker af gaat (normaal gesproken dan :') )
pi_105574083
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Kijk anders bij mijn linkje?
Ik kan niet scrollen op die site. Ligt vast aan Chrome.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')