Hoe één regeltje een wereld van pijn kan beschrijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je katten het niet door willen slikken, pilletje in de bek gooien en dan een slok water erachteraan spuiten.
Jij kent mijn katten en pillen niet merk ikquote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je katten het niet door willen slikken, pilletje in de bek gooien en dan een slok water erachteraan spuiten.
Dan krijgen we hier een waterballet denk ikquote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zo werkt het hier het bestequote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe één regeltje een wereld van pijn kan beschrijven
Nee, maar ik denk niet dat ze erger zijn dan Luna isquote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij kent mijn katten en pillen niet merk ik, maar ze schijnen lekker te smaken dus ik zal het tzt proberen
Dan zal ik ze zeggen dat ze de pil heel moeten doorslikkenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef Oognip het volgende:
Nog even: Indaha, ze smaken lekker zolang ze nog heel zijn zeg maarals hey pilletje door midden is eten die van mij het niet meer op.
waaaaat?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik vrij was kwam ik meteen
ok Qquote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je een mac hebt, moet je hem gebruiken! Must!
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Nog 9 minuten en dan ga ik bij Zusje de kast plunderen![]()
Ik heb echt een rammelmaagje nu
Dat maakt niet uit, ik ben dol op dramatische kaartjesquote:Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef Barbaaf het volgende:
Dramatisch kaartje voor vrijdag:
[ afbeelding ]
Er staat alleen niet bij wat wat betekent
IS IT?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
IS IT?!?voor mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nuttig geweest vandaag en nu zit ik lekker op de bank met het vooruitzicht van voetbal vanavond
♥ scars make us who we are ♥
Ik ben ook nuttig geweest maar ik moet nogquote:Op woensdag 14 december 2011 16:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
voor mij wel
ik ben nuttig geweest vandaag en nu zit ik lekker op de bank met het vooruitzicht van voetbal vanavond
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben ook nuttig geweest maar ik moet nog
Er moet een verslag af.
Mwaaahhhh een beetje.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Go Muis, Go Muis
dat helpt vast niet hè
energydrink?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwaaahhhh een beetje.
Maar ik ben gaar dus het schiet niet op
He bah neequote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
energydrink?ik heb nog een halve tray staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |