als ik vrij was kwam ik meteenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, ik heb nog maar een half broodje en ik moet nog tot 16 uur.
En ik heb hongerrrrr![]()
Wie komt me een Macje brengen?
Sterkte Q,quote:Op woensdag 14 december 2011 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een oxy genomen, wensen jullie me even sterkte?
Als ik jou was zou ik milbemax (bij de dierenarts verkrijgbaar) geven aan alle katten anders blijven ze elkaar besmetten. Als je dat geeft weet je zeker dat alle wormen en eitjes gedood zijn. Ik neem aan dat je nu stronghold geeft? Die pakt helaas niet alle wormen aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef indaha het volgende:
Even een vraagje , onze kater van 8 jaar heeft gespuugd en daar zat een spoelworm bij, ik heb hem zo'n wormenpipetje van de Da gegeven, maar ik vond het gek dat hij de worm overgaf ipv in de ontlasting.
Moet ik verder hier nog iets mee behalve in de gaten houden of hij nog meer wormen spuugt?
Ja. En ik neem echt niet graag oxy of tramadol.. want ik word er best vaag van en ik word er kotsmisselijk vanquote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Sterkte Q,heb je zo'n last van je rug nog steeds
?
Stronghold!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik milbemax (bij de dierenarts verkrijgbaar) geven aan alle katten anders blijven ze elkaar besmetten. Als je dat geeft weet je zeker dat alle wormen en eitjes gedood zijn. Ik neem aan dat je nu stronghold geeft? Die pakt helaas niet alle wormen aan.
Verder hoef je er niks mee te doen en waarom het in zijn braaksel zat ipv in zijn ontlasting weet ik ook niet.
HEB JE MIJN MSTAND GEZIEN?!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik milbemax (bij de dierenarts verkrijgbaar) geven aan alle katten anders blijven ze elkaar besmetten. Als je dat geeft weet je zeker dat alle wormen en eitjes gedood zijn. Ik neem aan dat je nu stronghold geeft? Die pakt helaas niet alle wormen aan.
Verder hoef je er niks mee te doen en waarom het in zijn braaksel zat ipv in zijn ontlasting weet ik ook niet.
Ik wel, mooooooooooiquote:
Hebbuh jij een Imac?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel, mooooooooooi
Binnenkort mn imac maar eens afstoffen
2 zelfs eigenlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hebbuh jij een Imac?
Je blijft me verrassen
Oh dat ken ik niet. Hopelijk gaan de wormen gauw weer weg als alle katten ontwormd zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef indaha het volgende:
Nee was Profender van de Da kost 7,50 of zoiets, zal dadelijk nog even kijken .
Is voor ring , lint en spoelwormen .
De kittens hebben gisteren hun wormen vlooending gehad en ik zal de ander katten ook deze nog geven.
Maar ik vond het vreemd dat de worm bij de kots zat en niets bij de ontlasting.
Ik loop er serieus een beetje van te kwijlen. Die afwerkingquote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
JA! Heftig hoorHet is echt wat voor een nerd
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 zelfs eigenlijk
Maar een hele oude en een iets minder oude
(en die minder oude is soort van leen-mac van tante maar die hoeft hem niet terug denkt mn moeder)
Dat weet ik niet, volgens mij niet. Maar die pillen zijn best lekker hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef indaha het volgende:
Trouwens dat Milbemax hebben ze dat ook in pipetjes want tabletten trappen ze hier niet echt in, want dan haal ik dat alsnog als voorraad
Thanksquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij niet. Maar die pillen zijn best lekker hoorOp Muis na eten alle katten het zo weg, ook kittens.
Stage
Nee, de oudste is niet ZO oudquote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]welk? Dat lampje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2?
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, de oudste is niet ZO oud
dit is de jongste:
[ afbeelding ]
Dat is de minst oude hequote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat valt idd nog wel mee
Waarom gebruik je hem niet?
De katten in het asiel krijgen ook Milbemax, werkt als een tietquote:Op woensdag 14 december 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
O gelukkig niets raars dus, ik zal morgen dan toch die milbemax halen ,dan heb ik het in ieder geval in huis voor de volgende keer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De katten in het asiel krijgen ook Milbemax, werkt als een tiet. Spoelwormen komen ook voor in de maag, dus dat de kat een worm uit heeft gespuugd is niet zo gek
.
Als je katten het niet door willen slikken, pilletje in de bek gooien en dan een slok water erachteraan spuitenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef indaha het volgende:
[..]
O gelukkig niets raars dus, ik zal morgen dan toch die milbemax halen ,dan heb ik het in ieder geval in huis voor de volgende keer.
Als je een mac hebt, moet je hem gebruiken! Must!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is de minst oude heDie oudere is zelfde vorm maar kleiner en zonder dvdbrander en zonder webcam
En sinds de verhuizing minder gebruikt want niet aangesloten enzo dus moet ff de tijd voor nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |