Lang doorgaan, te; v(m) -you're doing itquote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
grap de; v(m) -pen iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de ~ zeggen; dat is een dure ~ is heel duur
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lang doorgaan, te; v(m) -you're doing it
[..]
stupiditeit stu - pi - di` teit («Frans) de -woord (vrouwelijk) 1 domheid, botheid, stompheid; 2 stupiditeiten domme streekquote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
grap de; v(m) -pen iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de ~ zeggen; dat is een dure ~ is heel duur
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stupiditeit stu - pi - di` teit («Frans) de -woord (vrouwelijk) 1 domheid, botheid, stompheid; 2 stupiditeiten domme streek
verhullen Uitspraak: vərˈhʏlə(n) (verhulde, heeft verhuld) Werkwoord niet openlijk zeggen of tonen
[..]
oh nee wat vervelend nouquote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef bigbird het volgende:
Sow... wat een pech, het hele groepje ging snacken
Je login op Photobucketquote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh gaan we de inboedels verdelen, just in case?
Je weet maar nooit met dat vuurwerk straks enzo. Duidelijkheid kent geen tijd.
Wat willen jullie van mij?
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Ynske het volgende:
mn vinger klopt
hooghouden tijdens typen is lastig
Je nieuwe roze foonquote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh gaan we de inboedels verdelen, just in case?
Je weet maar nooit met dat vuurwerk straks enzo. Duidelijkheid kent geen tijd.
Wat willen jullie van mij?
http://www.nu.nl/internet(...)en-terugdringen.htmlquote:[b]Op woensdag 14 december 2011 12:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Dan moet je er ook niet in snijden, emo.
Ik moest heel hard lachenquote:
Mijn nieuwe roze foon is zwart, helaasquote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je nieuwe roze foon
(ow, en graag je staatslot als het niet teveel moeite is)
Nah, saai wijfquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
f_r; feli met je nichtje....raar dubbel zeg![]()
Croli, van harte met je birfdeej![]()
En nee, jullie gaan niet als strandballen verkleed in m'n decolledinges duiken en foto's maken EliesisVies en GreysBeesT
Jezus christus, ik zit hier heel oncharmant hardop te hinnikenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, saai wijf
Trouwens, we gaan keigoed verkleed, dus je hebt het toch niet in de gaten
Greesje gaat als TL-balk boven in het kleedhokje hangen
Beter nu dan als je in het kleedhokje hangt, want dan heeft Ing het natuurlijk direct doorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Greys het volgende:
Jezus christus, ik zit hier heel oncharmant hardop te hinniken
Oh jee, dat gaat niet opvallen natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, saai wijf
Lig ik dan; geplet onder een hinnikende TL-balkquote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beter nu dan als je in het kleedhokje hangt, want dan heeft Ing het natuurlijk direct door
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, saai wijf
WTF, wat een ziek wijfquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Barbaaf het volgende:
Dames, jullie kunnen toch veilig door het Bergse Bos lopen:
www.telegraaf.nl/binnenla(...)_.html?sn=binnenland
Heb je wel de dag van je leven kan ik je meldenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lig ik dan; geplet onder een hinnikende TL-balk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |