Ook niet volgens mij. Echt enkel 100% katoen dacht ik.quote:
als je dan steeds 1 lijntje ertussen vrij houd, worden ze sneller droog is mijn ervaringquote:Op woensdag 14 december 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het hangt op een wasrek. Ik heb geen lijn
Heb je niet een slaapkamer over ofzo? waar je het gewoon neer kan zetten met bv. een bovenlichtje op een kiertje, of waar de verwarming zo af en toe aanstaat?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het hoerige is dus, dat het zolderraam niet open kan. Ja, dat kan wel.. op een kiertje hebben we gedaan, 4x en toen ging het regenen en was heel de zolder nat
a) ik heb niet zoeen grote verwarming want de bank staat er deels voor en b) het huis wordt dan zo klamquote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de winter gooi ik alles op de verwarmingen in de woonkamer. Is het in een avond droog of anders de volgende ochtend door de nawarmte.
Maar ik gooi echt VEUL in de droger en merk nauwelijks dat het ervan lijdt.
In de zomer gaat uiteraard ook alles op de lijn.
Sommige wel, sommige niet, lastig te zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook niet volgens mij. Echt enkel 100% katoen dacht ik.
Maar ik zat nog es te denken. Mo heeft t-shirts met opdruk. Die kunnen ook niet in de droger zeker? Want dat smelt?
verwarming op de gang aan, en deur open naar de zolder?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het hoerige is dus, dat het zolderraam niet open kan. Ja, dat kan wel.. op een kiertje hebben we gedaan, 4x en toen ging het regenen en was heel de zolder nat
Ja, dat wel ja. Dat zou idd wel handig zijn. Met het luikje open!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je niet een slaapkamer over ofzo? waar je het gewoon neer kan zetten met bv. een bovenlichtje op een kiertje, of waar de verwarming zo af en toe aanstaat?
Oh dat vind ik bahquote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de winter gooi ik alles op de verwarmingen in de woonkamer. Is het in een avond droog of anders de volgende ochtend door de nawarmte.
Maar ik gooi echt VEUL in de droger en merk nauwelijks dat het ervan lijdt.
In de zomer gaat uiteraard ook alles op de lijn.
Geen gang, geen verwarming, deur dicht want loeikoud en dat trekt dan door naar benee.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
verwarming op de gang aan, en deur open naar de zolder?
maar t is logisch dat als er geen luchtstromen kunnen zijn, geen ventilatie dat het lang vochtig blijftquote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen gang, geen verwarming, deur dicht want loeikoud en dat trekt dan door naar benee.
Ja, dat zeg ik ook niet. Tuurlijk is dat logisch. Vandaar dat ik ook een droger wilde.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar t is logisch dat als er geen luchtstromen kunnen zijn, geen ventilatie dat het lang vochtig blijft
Ik vind de geur van versgewassen spul heerlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik bahals je het dan te lang laat liggen wordt het zo hard dan?
Mijn handdoeken zijn nooit hardquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind een droger niet zaligmakend. Voor handdoeken ed is het super (harde handdoeken *ril*) maar vaak is het ook zonde om een kledingstuk in de droger te doen, vind ik.
Harde handdoeken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind een droger niet zaligmakend. Voor handdoeken ed is het super (harde handdoeken *ril*) maar vaak is het ook zonde om een kledingstuk in de droger te doen, vind ik.
ABBAquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
I can chat with you, baby
Flirt a little, maybe
Does your mother know that you're out
Voor beddengoed bv is het gewellllllldigquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
jaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker zacht juist. Maar ik vind ze juist uit de droger zacht
Ja preciesquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor beddengoed bv is het gewellllllldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |