Dat zijn altijd leuke pops, als ze net in een andere vergelijking komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:19 schreef YUR het volgende:
De gemiddelde transfervergelijking van een speler van 21 met BN positiespel en Uitstekend passen is ongeveer 2,8 M.
De gemiddelde transfervergelijking van een speler van 21 met BN positiespel en Formidabel passen is ongeveer 3,5 M.
Daar kom ik achter doordat een nieuwe mid van mij na 1 week van uitstekend naar formi passen is gegaan. En ik had hem gekocht voor 2,5M
De vergelijkingen zijn aangepast he...wist je dat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke pops, als ze net in een andere vergelijking komen.
Ik ga hem er gewoon eens op zetten voor 3,4M. Zou een leuke winst zijn voor 75 minuten meedoenquote:
Laten we dan maar niet hopen dat het echt werkt, want dan heb je wat te doen elke ma/di/woquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga hem er gewoon eens op zetten voor 3,4M. Zou een leuke winst zijn voor 75 minuten meedoen
Mwa, ik had nu natuurlijk de mazzel dat ie echt direct popte hequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet hopen dat het echt werkt, want dan heb je wat te doen elke ma/di/wo
Daarom moet yur gaan spelen in Argentinië. Dan kun je zelfs nog op Donderdag zoeken naar spelers.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet hopen dat het echt werkt, want dan heb je wat te doen elke ma/di/wo
Uiteraard, maar ik weet zeker dat je dan elke week opzoek gaat naar dat soort spelersquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwa, ik had nu natuurlijk de mazzel dat ie echt direct popte he
Ik zou niet weten hoe ik het sublevel van een bijskill moet uitrekenenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik weet zeker dat je dan elke week opzoek gaat naar dat soort spelers
Kijk, daar ga je alquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik het sublevel van een bijskill moet uitrekenen
Edit - maar ik kan natuurlijk wel zien of een speler sinds zijn 21ste verjaardag is getraind op positiespel en dus niet direct na een passen-pop op de lijst is gezet
Daar gaat mn vrije tijdquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je alZeker als je straks wat kan vergelijken met TSI/Loon?
Dat wist ik, maar bij vooral multiskillers waar er weinig van zijn wil het verschil als ie in een andere range komt nogal eens verschillen. Mijn keeper is na zijn volgende pop verdedigen en twee levels SH in eens 1,7M meer waard in de TV.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
De vergelijkingen zijn aangepast he...wist je dat?
Ah zo...maar dat geldt voor deze skills niet zo. Hij zoekt gewoon netjes op de juiste leeftijd, pm-skill en passen-skillquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar bij vooral multiskillers waar er weinig van zijn wil het verschil als ie in een andere range komt nogal eens verschillen. Mijn keeper is na zijn volgende pop verdedigen en twee levels SH in eens 1,7M meer waard in de TV.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:18 schreef MrMoon het volgende:
hmm.. het lijkt erop dat ik weer wat meer toekomstperspectief heb met mn ploegje.. na vanavond heb ik hopelijk 6 jonge trainees voor op het middenveld (Reinder loopt af rond 20:30).. mn stadion is bijna klaar met de uitbreiding naar 45k.. en ik heb weer wat geld op mn bankrekening staan..
ja ik had nooit verdedigers moeten gaan trainen, ik denk dat dat een hele grote fout is geweest..quote:
klinkt goedquote:Ik heb nu 6 basisspelers te koop staan
Ja, maar niemand kon vantevoren weten dat die markt helemaal in zou storten....quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik had nooit verdedigers moeten gaan trainen, ik denk dat dat een hele grote fout is geweest..
[..]
klinkt goed
heb je openingsboden nodig?
dat is ook wel weer waar.. hopelijk gaat die van middenvelders nu niet instorten..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar niemand kon vantevoren weten dat die markt helemaal in zou storten....
ga je ondertussen nog nieuwe spelers kopen of heb je dat ook niet nodig?quote:Openingsboden mogen natuurlijk altijd! Het hoeft niet per sé, maar bieden staat geheel vrij.
De wedstrijd van aanstaande zondag kan ik compleet spelen. Nouja, op 1 middenvelder na. Volgende week moet ik alles hebben vervangen. Helaas zal ik met 1 vroeg bod geen vervangers op voorhand kunnen kopen denk ik. Zou wel willenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar.. hopelijk gaat die van middenvelders nu niet instorten..
[..]
ga je ondertussen nog nieuwe spelers kopen of heb je dat ook niet nodig?
als je een half uurtje kunt wachten kan ik ongeveer 3 mil bieden verspreidt over enkele spelers.. ik weet niet of dat helpt..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:58 schreef YUR het volgende:
[..]
De wedstrijd van aanstaande zondag kan ik compleet spelen. Nouja, op 1 middenvelder na. Volgende week moet ik alles hebben vervangen. Helaas zal ik met 1 vroeg bod geen vervangers op voorhand kunnen kopen denk ik. Zou wel willen
Cool, thanksquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je een half uurtje kunt wachten kan ik ongeveer 3 mil bieden verspreidt over enkele spelers.. ik weet niet of dat helpt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |