quote:Ilan Ben-Yitzhak (263200279)
24 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 02-04-2012
Vorm: rampzalig Conditie: uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Clubtrouw: mythisch
Eigenaar: Team "The Never Winning Story" (sinds 03-04-2011)
Total Skill Index (TSI): 3 410
Loon: 2 964 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Waarom kopieer je nou het belangrijkste niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, een redelijke bidwar, kan me alleen niet voorstellen waarom ??
[..]
Mythisch clubtrouw, dat is al zeker 250kquote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom kopieer je nou het belangrijkste niet?
Het belangrijkste ?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom kopieer je nou het belangrijkste niet?
Stats?....quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef DutchieBre het volgende:
Zijn vorm is rampzalig, vandaar dat ik het niet snap... Uiteindelijk voor bijna 500 k de deur uitgewandeld .. Schalom. !
Nice, daar heb ik er ook een paar van rondlopenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef DutchieBre het volgende:
Hij had uitmuntend positiespel en goed passen .. verder geen skills
vorm vond/vind ik niet zo belangrijk.. dat trekt wel weer bij..quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef DutchieBre het volgende:
Zijn vorm is rampzalig, vandaar dat ik het niet snap... Uiteindelijk voor bijna 500 k de deur uitgewandeld .. Schalom !
Yupquote:
Hangt er ook een beetje af hoe intensief je er mee bezig wilt zijn en wat precies je budget is. Multiskillers worden altijd wat waard, daar zou je best wat mee kunnen doen. Bijvoorbeeld spelers met PM op wing trainen of omgekeerd.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:53 schreef vanpers het volgende:
Iemand zin om mij advies te geven wat ik aan moet schaffen om toch wat te verdienen op spelers te trainen? Geld genoeg en sta open voor elke trainingsvorm.
Alleen counter zegt niet alles. Is zijn verdediging bijvoorbeeld ook bruut veel sterker dan jouw aanval? Zoveel mogelijk middenveld en een competitieve aanval ten opzichte van zijn verdediging is de beste remedie. Kijk daarbij ook wat zijn zwakste verdedigingskant is en speel daar op in.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef OmniRocket het volgende:
Ik moet zondag tegen een team waarvan ik moet winnen om kansen te houden op behoud in de 7e klasse. Die gast speelt waarschijnlijk op de counter. Wat kan ik het beste hier tegen doen?
Je moet ook geen ruzie maken met de mevrouw achter de barquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef NelisZ het volgende:
Zo, weer terug na een ongelukje in de sportschool welke resulteerde in 5 á 6 hechtingen in de kin, een kapotte lip en een missend stukje tand. Gelukkig is nu alles weer ongeveer gerepareerd, en kan ik me weer met hattrick bezig houden
Touwtjespringen is ook levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef NelisZ het volgende:
Zo, weer terug na een ongelukje in de sportschool welke resulteerde in 5 á 6 hechtingen in de kin, een kapotte lip en een missend stukje tand. Gelukkig is nu alles weer ongeveer gerepareerd, en kan ik me weer met hattrick bezig houden
Nee joh, ik struikelde over de drempel bij het binnenkomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Touwtjespringen is ook levensgevaarlijk.
Gewoon HT, sport je al genoegquote:Op donderdag 15 december 2011 18:13 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee joh, ik struikelde over de drempel bij het binnenkomen.
Ik kom er ook nooit weer, veel te gevaarlijk dat sporten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |