ik vind het eerlijk gezegt geen camper naam, maarja, ik ken ook zo goed als geen campers. maarja, kzit beetje ideeloos anders, dan zou ik er nog wel even over denkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef SpecialK het volgende:
Echt waar? Vanessa zit wat mij betreft op hetzelfde niveau als Deborah en Priscilla. Allemaal camper aso namen.
Ik denk dat je nog eens goed moet nadenken voordat je je toelegt op z'n naam.
hoe moet ik het anders noemen? :$quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
Vraag hier niet om 'eigen meningen', formuleer het wat anders. Ik weet niet of dit serieus is of niet, sorry komt door alle troll topics hier op FOK!
dat van in de vakantie is inderdaag goed idee, zat ik al aan te denken van als ik 18 ben even jaartje pauze van school ( dan geen school verplichting meer) en dan doen, en als alles weer goed gaat naar hogere school, badankt van succes etc. !quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Vind het knap dat je al geprobeerd hebt met je moeder te praten, maar als het er niet uitkomt als je het wil zeggen, waarom schrijf je het dan niet op en geeft het aan haar als brief o.i.d.? Wat betreft ombouwen zou ik nog even wachten, ik weet er verder niks vanaf, maar ik denk dat de operatie beter gedaan kan worden als je lichaam volgroeid is. Pillen slikken zou wel kunnen denk ik al, maar opereren zou ik nog niet doen. Sowieso als je dat laat doen zou ik het in een zomervakantie doen van middelbare naar Uni bijv. omdat mensen dan niet weten dat je eerst een man was (scheelt een hoop gezeik). Heftig in ieder geval, dus succes!
Je mag er ook wel bij zeggen dat er een paar mensen zijn op FOK! die wel serieus zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
Vraag hier niet om 'eigen meningen', formuleer het wat anders. Ik weet niet of dit serieus is of niet, sorry komt door alle troll topics hier op FOK!
Je moet het schrijven zoals jij het voelt, niet laten afschrikken door FOK!ers die baggeren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef vanessa1230 het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegt geen camper naam, maarja, ik ken ook zo goed als geen campers. maarja, kzit beetje ideeloos anders, dan zou ik er nog wel even over denken
[..]
hoe moet ik het anders noemen? :$
ik weet niet, ik ben pas 15 en ben denk ik bang voor het gesprek wat volgt, of ze positief is of negatief etc.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Vind het knap dat je al geprobeerd hebt met je moeder te praten, maar als het er niet uitkomt als je het wil zeggen, waarom schrijf je het dan niet op en geeft het aan haar als brief o.i.d.?
Je weet er inderdaad niets vanaf. Hoe jonger je begint, hoe beter het resultaat. En zo'n proces duurt jaren, dat doe je niet even op 2 maanden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Vind het knap dat je al geprobeerd hebt met je moeder te praten, maar als het er niet uitkomt als je het wil zeggen, waarom schrijf je het dan niet op en geeft het aan haar als brief o.i.d.? Wat betreft ombouwen zou ik nog even wachten, ik weet er verder niks vanaf, maar ik denk dat de operatie beter gedaan kan worden als je lichaam volgroeid is. Pillen slikken zou wel kunnen denk ik al, maar opereren zou ik nog niet doen. Sowieso als je dat laat doen zou ik het in een zomervakantie doen van middelbare naar Uni bijv. omdat mensen dan niet weten dat je eerst een man was (scheelt een hoop gezeik). Heftig in ieder geval, dus succes!
ja dat kan idd waar zijn, maar hoe groot zouden de gevolgen zijn voor mijn sociale leven? ik weet niet of mijn (mannelijke) vrienden dan nog met me om willen gaan / accepteren.quote:Je weet er inderdaad niets vanaf. Hoe jonger je begint, hoe beter het resultaat. En zo'n proces duurt jaren, dat doe je niet even op 2 maanden.
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je moet het schrijven zoals jij het voelt, niet laten afschrikken door FOK!ers die baggeren.
Dan ben je ook niet jezelf.
De serieuze antwoorden komen meestal wel hoor
Als je het nooit zal proberen, zul je het ook nooit weten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef vanessa1230 het volgende:
[..]
ik weet niet, ik ben pas 15 en ben denk ik bang voor het gesprek wat volgt, of ze positief is of negatief etc.
Ik snap wel dat het jaren duurt met pillen slikken om die hormoonproductie om te zetten, maar een operatie ga je een kind van 15 toch niet laten doen? Ze zien hem komen met dubbel D die voorbereid is voor als hij 25 is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je weet er inderdaad niets vanaf. Hoe jonger je begint, hoe beter het resultaat. En zo'n proces duurt jaren, dat doe je niet even op 2 maanden.
Als het echte vrienden zijn geven ze er niet om.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef vanessa1230 het volgende:
[..]
ja dat kan idd waar zijn, maar hoe groot zouden de gevolgen zijn voor mijn sociale leven? ik weet niet of mijn (mannelijke) vrienden dan nog met me om willen gaan / accepteren.
ik heb geen idee wat rationeel betekent, sorryquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je het nooit zal proberen, zul je het ook nooit weten.
En het lijkt mij dat als je het nooit verteld je altijd met iets opgekropt blijft zitten.
Zijn je ouders rationeel ?
Ik ben geen baggeraarquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je moet het schrijven zoals jij het voelt, niet laten afschrikken door FOK!ers die baggeren.
Dan ben je ook niet jezelf.
De serieuze antwoorden komen meestal wel hoor
ja snap ik, maar ja, iemand die je al bijna je hele leven kent als jongen zie je dan ineens als meisje, lijkt me wel beetje raar in hun ogen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als het echte vrienden zijn geven ze er niet om.
Dat ze over dingen nadenken, dat ze niet voor alles gelijk een oordeel hebben, in die trant.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:23 schreef vanessa1230 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat rationeel betekent, sorry
Ik dacht al, hoe kan ik dit kort uitleggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ze over dingen nadenken, dat ze niet voor alles gelijk een oordeel hebben, in die trant.
Dat ligt aan je vriendenkring natuurlijk. Ikzelf heb er geen moeite mee als iemand als transseksueel uit de kast komt, toen ik 14 was kwam een nichtje van mijn moeder uit de kast als neefje. Ik had daar geen moeite mee. Maar ik was geen puber met doorsnee denkbeelden. Veel mensen in je omgeving zullen er op zijn minst heel hard van schrikken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef vanessa1230 het volgende:
[..]
ja dat kan idd waar zijn, maar hoe groot zouden de gevolgen zijn voor mijn sociale leven? ik weet niet of mijn (mannelijke) vrienden dan nog met me om willen gaan / accepteren.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ze over dingen nadenken, dat ze niet voor alles gelijk een oordeel hebben, in die trant.
haha, eum, mijn vader meestal niet en mijn moeder denk ik welquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe kan ik dit kort uitleggen.
Bijna al de wiki even voor hem/haar geplaatst.
Als nog dan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rationaliteit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |