![4bl1S.jpg]()
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed HardcoreAdmins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4
NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ersFOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon SPOILER: Fok! spelers
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Jeff89
Conquer All
mijn god, eindelijk
misschien handig om de nieuwe maps op te nemen in de map rotation van de bof servers? (met name #2 eigenlijk

)
Heeft iedereen het op gegeven voor vandaag? had eigenlijk wel verwacht dat mensen nu weer zouden joinen.
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Re.active het volgende:Server 4 heeft maar 100 tickets. Kan dat veranderd worden. speeltijd van anderhalve minuut en dan een halve minuut wachten voor de volgende ronde . lijkt modern warfare wel

ik zal het zo snel mogelijk veranderen
ik zal het denk ik morgen ochtend doen want nu zit hij nog aardig vol
Waarom krijgt US alle vlaggen? #4 B2K
quote:
Omdat het Conquest assault is. Je moet dus aanvallen.
maar met 100 ticket start is het eigenlijk geen doen op deze manier
Hij gaat wel heel snel..
Idanue
Polite as Fuck
Moguh!
Catch_me
Donateur Asielactie 2009
quote:
Op woensdag 14 december 2011 01:56 schreef CocaColaLight het volgende:Nog even zitten prutsen met die assignments, het mooiste is dat je niet op de karkand maps hoeft te spelen om ze te halen.
Even op een metro 64 server voor de assignments zitten spelen. En 3 zijn er echt simpel te halen.
Voor "It goes Boom!" kun je daar ook terecht vooral voor "50 AT rocket kills" want je hoeft niet op vehicles te schieten. Gewoon spammen met je rpg en die kills tellen ook.
De sniper assignments zijn ook relatief simpel te halen als je beneden start. Gewoon naar de laatste trappen en daar op de rails gaan liggen en snipen maar. Nog 27 headshots te gaan en teveel spot assists.
Voor mijn idee hadden de assignments wel wat moeilijker gemogen.
L85A2 assigntment, win 5 squad DM potjes

Heb er gisteravond 3 van de 5 kunnen winnen, maar wat een bagger gamemode zeg

Snap niet waarom dice mensen forceert een game mode te spelen die bijna niemand leuk vind. Geforceerd ja, want ten slotte wil je wel alle wapens unlocken.
Op elke fokker past een bril.
quote:
Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Catch_me het volgende:[..]

Snap niet waarom dice mensen forceert een game mode te spelen die bijna niemand leuk vind. Geforceerd ja, want ten slotte wil je wel alle wapens unlocken.
Dat SQDM speel ik nooit dus dat wapen gaat er ook pas laat komen.
JK
In for a penny, in for a pound
quote:
Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Catch_me het volgende:[..]

Of 10 MCOM's armen. Ik haat rush. Of 50 AT rocket kills maken, RPG's spammen in een Metro map (want kan ook buiten BTK las ik). Waarom, Dice? Dan had ik wel COD gekocht. Co-op vind ik ook niet leuk, maar wilde wel wat wapens hebben.
Je kan dus de komende tijd veel raketten om je oren verwachten in elke map, op elke server (behalve #4 uiteraard

)
quote:
Op woensdag 14 december 2011 01:56 schreef CocaColaLight het volgende:Nog even zitten prutsen met die assignments, het mooiste is dat je niet op de karkand maps hoeft te spelen om ze te halen.
Even op een metro 64 server voor de assignments zitten spelen. En 3 zijn er echt simpel te halen.
Voor "It goes Boom!" kun je daar ook terecht vooral voor "50 AT rocket kills" want je hoeft niet op vehicles te schieten. Gewoon spammen met je rpg en die kills tellen ook.
De sniper assignments zijn ook relatief simpel te halen als je beneden start. Gewoon naar de laatste trappen en daar op de rails gaan liggen en snipen maar. Nog 27 headshots te gaan en teveel spot assists.
Voor mijn idee hadden de assignments wel wat moeilijker gemogen.
Zoals snipen vanaf een heuvel en at kills op vehicle infantry en niet infrantry only.
Je kan het je zo moeilijk maken als je zelf wilt. Ik had gister gewoon geluk met die torch. Bij mij gaan die objectives wel ff duren want ik ga er niet op azen. Ik weet namelijk een klein beetje wat je er voor moet doen, het werd gister op TS besproken maar ik zou niet weten wat die andere 9 objectives zijn en ik wil het ook niet weten. Laat mij die dingen maar overkomen, vind ik veel leuker dan alles maximaal hebben zitten boosten direct na release
quote:
Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef JK het volgende:[..]
Of 10 MCOM's armen. Ik haat rush. Of 50 AT rocket kills maken, RPG's spammen in een Metro map (want kan ook buiten BTK las ik).
Waarom, Dice? Dan had ik wel COD gekocht. Co-op vind ik ook niet leuk, maar wilde wel wat wapens hebben.
Je kan dus de komende tijd veel raketten om je oren verwachten in elke map, op elke server (behalve #4 uiteraard

)
Waarom, gamers?
Ik zeg het misschien voor de tig-ste keer. waarom al die objectives binnen no time halen en dan ook nog op de makkelijkste manier, wat dus een soort van cheaten is. (het is geen cheaten, maar je doet het niet op de manier zoals DICE het op de tekentafel bedacht heeft)
[ Bericht 18% gewijzigd door Re.active op 14-12-2011 09:50:09 ]
quote:
Op woensdag 14 december 2011 09:40 schreef Re.active het volgende:[..]
Zoals snipen vanaf een heuvel en at kills op vehicle infantry en niet infrantry only.
Je kan het je zo moeilijk maken als je zelf wilt. Ik had gister gewoon geluk met die torch. Bij mij gaan die objectives wel ff duren want ik ga er niet op azen.
[..]
Waarom, gamers?
Ik zeg het misschien voor de tig-ste keer. waarom al die objectives binnen no time halen en dan ook nog op de makkelijkste manier, wat dus een soort van cheaten is. (het is geen cheaten, maar je doet het niet op de manier zoals DICE het op de tekentafel bedacht heeft)
Vind het onnodig die assigntments
Had het liever per rang gezet ofzo.
Nu lijken ze echt op COD en daarom doen sommige gamers het zo makkelijk denk ik
Echt kut dat ik nu 15 euro moet neertellen voor wat extra mappen. Vind het echt nergens op slaan.
History became legend, legend became myth.
quote:
Op woensdag 14 december 2011 09:49 schreef dennis3d het volgende:[..]
Vind het onnodig die assigntments
Had het liever per rang gezet ofzo.
Nu lijken ze echt op COD en daarom doen sommige gamers het zo makkelijk denk ik

argument van niks.
Misschien kijk ik er wel heel anders tegen aan, maar die objectives zijn extras. Die wapens zijn niet essentieel voor de gameplay dus het is niet nodig om te gaan zitten farmen om ze snel te unlocken. Maar goed. Wil je binnen 24 uur de nieuwigheid van de game er af hebben moet je lekker op die manier spelen.
Ik weet dat ik de komende weken nog verast ga worden door unlocks. terwijl jullie al weten wat en wanneer je het gaat krijgen
quote:
Ja echt kut dat een knaller van game als dit maar ¤15,- kost
Suckers bij DICE