SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
hohoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel moeite met Gordon. Kan hem zo moeilijk serieus nemen. En dat terwijl hij zo graag serieus genomen wil worden. hoho
Maar dat LA the Voices nu, what the f
Da's fucked up, sterkte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
Mijn opa is ziek en is wsl. niet in staat om mee te gaan naar de Molukken.
![]()
.
Kut, hoe oud is hij nu?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
![]()
.
78 dacht ik.quote:
Jammer man. Hoop dat ie er weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
![]()
.
Dat kut, zonde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
![]()
.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer man. Hoop dat ie er weer bovenop komt.
Lijkt me wel maar 24 uur vliegen is niet te doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef Maisnon het volgende:
zou het hem juist niet goed doen om er dan toch naartoe te gaan
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer man. Hoop dat ie er weer bovenop komt.
Arm kind.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Uitglijden, met m'n gezicht tegen de deurklink vallen en een bak yoghurt over mezelf heengooien. Ik heb dit zojuist weten te presteren
Aw, jezelf niet ernstig bezeerd hoop ik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Uitglijden, met m'n gezicht tegen de deurklink vallen en een bak yoghurt over mezelf heengooien. Ik heb dit zojuist weten te presteren
Nou nou, poe poequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook net yoghurt op zonder het eerst over me heen te gooien, met banaan.
Echt een dikke vreetkick vanavond
En niet eens props geven, is goed. Ik ken jouquote:
Time of the month or what?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Plus 4 plakken kerstol, M&Ms en nog wat nadat ik diner op had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |