IJs- en ijskoud water als ik misselijk benquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ik misselijk ben
Het zwengelt de vertering aan. Dus alleen een appel staat garant voor een snelle gammele bloedsuikerspiegel.
Water, ook zoiets
Ja dat krijg ik dus ook, alleen dan wel met overgeven en gigantisch diarree. De keren dat ik de afgelopen maand met een bakje naar de wc ben gerend om vervolgens trillend de wc schoon te maken, pfff. En dan een half uur later wéér.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb perioden dat ik steeds 's nachts strontmisselijk wakker word. Kotsen doe ik nooit, maar ik krijg dan van die vreselijke klappertand-koortsaanvallen en kan letterlijk niet meer op mijn benen staan. Dan neem ik er gewoon voor de zekerheid eentje een kwartiertje voor het eten en dan heb ik nergens last van (hooguit van honger, maar dat vind ik dan weer een stúk minder erg).
Ik heb ze ooit (vroeger, oma vertelt) van mijn huisarts precies daarvoor voorgeschreven gekregen
Whahahahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
IJs- en ijskoud water als ik misselijk benheerlijk.
Ik kreeg afgelopen donderdag een spuit corticosteroïden in mijn pols, dus gelijk gigantisch misselijk en duizelig, twee bekertjes ijskoud water erin en ik kon weer door
ijs werkt ook vaak. Maar ik ben vreemd, is mij gezegd
Oh gadver, dat zou bij mij echt een drama wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik dus ook, alleen dan wel met overgeven en gigantisch diarree. De keren dat ik de afgelopen maand met een bakje naar de wc ben gerend om vervolgens trillend de wc schoon te maken, pfff. En dan een half uur later wéér.
Ow kind, vreselijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja dat krijg ik dus ook, alleen dan wel met overgeven en gigantisch diarree. De keren dat ik de afgelopen maand met een bakje naar de wc ben gerend om vervolgens trillend de wc schoon te maken, pfff. En dan een half uur later wéér.
Ditoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gadver, dat zou bij mij echt een drama worden
Als ik al es misselijk ben, zit ik idd ook half rechtop in bed te trillen en zweten en raken m'n darmen van slag door de angst te moeten kotsen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow kind, vreselijk
Bij mij beperkt het zich tot zweet all over, schudden en trillend overeind proberen te blijven en hopen dat het snel afzakt. Die diarree volgt soms, maar meestal pas de volgende dag.
Goed verhaal
Kotsen heb ik inmiddels al 28 jaar niet meer gedaan (en dat wilde ik dus graag zo houden)
Compleet met huilen en hyperventileren?quote:
Most defquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Compleet met huilen en hyperventileren?
quote:
Ja, is het ook. En ik heb zomaar het idee dat het over is als ik eens een keer flink van dattum. Ik heb jarenlang heel erg mijn best gedaan dat tegen te houden. De laatste jaren doe ik mijn best juist wél te kotsen. Maar het lukt tot nu toe niet...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh het is maar goed dat ik geen kots-fobie heb, ik moet zovaak overgeven![]()
maar ja, je leert wel dingen die helpen. En ijs/koude dingen helpt, tenzij ik dus echt misselijk ben van buikgriep oid.
Maar het lijkt me echt naar zo'n fobie zeg, bah.
Huuuuuquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh het is maar goed dat ik geen kots-fobie heb, ik moet zovaak overgeven![]()
maar ja, je leert wel dingen die helpen. En ijs/koude dingen helpt, tenzij ik dus echt misselijk ben van buikgriep oid.
Maar het lijkt me echt naar zo'n fobie zeg, bah.
Ow, ik heb het toch zeker wel eens in de twee maanden. Ik ben raak niet meer eindeloos over de zeik, maar leuk is anders. Hell; toevallig gisteren nogquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik echt misselijk was en bang te moeten kotsen is alweer een jaar of 8 geleden.
Toen ging ik rechtstreeks uit bed naar de verjaardag van het buurjongetje, alwaar me direct een groot glas wijn werd voorgeschoteld....en daarna nog 1.
Uiteindelijk ben ik half zittend op bed in slaap gevallen en toen ik een uurtje later wakker werd was het over
Vreselijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik heb het toch zeker wel eens in de twee maanden. Ik ben raak niet meer eindeloos over de zeik, maar leuk is anders. Hell; toevallig gisteren nog
Ach normale mensen zijn ook maar zo saai, tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, is het ook. En ik heb zomaar het idee dat het over is als ik eens een keer flink van dattum. Ik heb jarenlang heel erg mijn best gedaan dat tegen te houden. De laatste jaren doe ik mijn best juist wél te kotsen. Maar het lukt tot nu toe niet...
Ach ja, elke gek zijn gebrek. Dit is een van de mijne
Gelukkig ben ik daar niet echt bevattelijk voor. Maar ik snap je dilemmaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Vreselijk!![]()
Vorige week hebben al m'n collega's een 2daagse buikgriepaanval gehad en ook heel veel patienten hadden het.
Ik was echt zoooo bang het te krijgen, dat ik zelfs heb overwogen thuis te blijven.
Maar dat vond ik wat lullig, aangezien de rest al ziek/halfziek was![]()
Thank god heeft het mij overgeslagen!
Alles went ook, denk ik. Maar dit is zo typisch iets waar je niet echt makkelijk aan kúnt wennen. Tenzij je een manier vindt om misselijk te worden en het omgekeerde eten uit te lokkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ach normale mensen zijn ook maar zo saai, toch
ik heb voornamelijk zoiets van gvd flikker nou op stom lijf![]()
maar ja na 20 operaties waarvan je na het grootste deel misselijk bent is het voor mij ook makkelijker om te accepteren, zeg maar, het 'hoort' er nou eenmaal bij hoe kut het is.
(daarom was ik ook boos op mijn maatschappelijk werker van de week, maar das weer een heel ander verhaal)
Ik had 'm hoorquote:oh ja en dis dus niet een wat maf dat jullie daar fobisch voor zijn post, maar meer een nja, bij mij hoort het er helaas bij dus thank god dat ik niet fobisch ben post.
Ik ga het vee naar de nachtverblijven werpen, voederen kunnen ze verder zelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kotsfobisten zijn best slim
Ik ga het vee voederen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |