Dat ziet er altijd zo schattig uit met dat pootjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, Baileys heeft ook weer last van niesaanvallen; net geteld wel 13 x achter elkaar.
En ondertussen maar met z'n pootje langs z'n snoetje
Je weet het hè? Baloe moet ook knuffels van mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Qwea het volgende:
Ik moet even mijn mattie aaien en knuffen.
Dat was het eerste dat ik zagquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar jij wel allemaal niet op letIk moest drie keer kijken en zag 'm nog niet
Hihihihquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
En waar ga je liggen als Pokkehontas een bedje voor je heeft gemaakt op de convectorput?
[ afbeelding ]
Psies; er naast
Ik heb hem extra gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Je weet het hè? Baloe moet ook knuffels van mij
50mb... gaat 'm niet wordenquote:
Ze hebben bij onze DA zoveel aandacht en zorg voor onze beessies, dat ik ervan overtuigd ben dat ze het vinden (als het tenminste te vinden is). Ik vaar blind op ze en heb er vertrouwen in. We komen er wel achterquote:Hij kijkt wel way cute. Wel fijn dat het beter gaat, maar het zou fijner zijn als je a) zou weten waar het door komt en b) over gaat en niet meer terug komt.
Holy fuckquote:
Ik ken datquote:Ze hebben bij onze DA zoveel aandacht en zorg voor onze beessies, dat ik ervan overtuigd ben dat ze het vinden (als het tenminste te vinden is). Ik vaar blind op ze en heb er vertrouwen in. We komen er wel achter
Het antwoord is afhankelijk van waar je woontquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Croli het volgende:
Is t oorlog ofzo? In t afgelopen half uur zijn er al 8x minimaal 2 straaljagers per keer overgevlogen (of 4x heen en weer kan natuurlijk ook)
Zijn aan het oefenen johquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Croli het volgende:
Is t oorlog ofzo? In t afgelopen half uur zijn er al 8x minimaal 2 straaljagers per keer overgevlogen (of 4x heen en weer kan natuurlijk ook)
Aaaah wat schattigquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
beer ging met zijn natte neus tegen mijn neus aanliggen
Zalig he, dat je dat gewoon kan hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Holy fuck
[..]
Ik ken datHeb ik bij Shirley ook
Flatzquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
beer ging met zijn natte neus tegen mijn neus aanliggen
Heeft u zoveel leedvermaak, leedvermaak, leedvermaakquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
Oeh ik kan morgen lekker uitslapen, late dienstheerlijk!
Morgen mag ik patienten ook een spuit geven
Flats, ja, been there, done that.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zalig he, dat je dat gewoon kan hebben
[..]
Flatz
[..]
Heeft u zoveel leedvermaak, leedvermaak, leedvermaak
Je geniet er nogal van
Nu alquote:
Bye byequote:
Nah het is gewoon gaaf om steeds meer dingen zelf te kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zalig he, dat je dat gewoon kan hebben
[..]
Flatz
[..]
Heeft u zoveel leedvermaak, leedvermaak, leedvermaak
Je geniet er nogal van
Ze moeten ook leren in donker vliegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Croli het volgende:
Woon in zwolle.
Maar vind t nogal vreemd dat ze savonds oefenen, dat lijkt mij niet heel gebruikelijk.
Sorry dat ik niet quote, maar zit ff op de mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |