SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vaseline_ op 13-12-2011 22:29:11 ]
Bakkeljauwquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt zelf een snoepkontje.
@ krioro, wat zat er nou bovenop? Bakkeljauw?
Ik snaai alleen hoestpastilles eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik hier de enige die nooit snoep eet? Vind die zoete troep niet eens lekker.
Nooit vind ik zo'n sterke termquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik hier de enige die nooit snoep eet? Vind die zoete troep niet eens lekker.
Me neither, smaakt alsof het 10x zo zoet is geworden. Hagelslag, jam, appeltaart, bah.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
kom niet op de voorgrond treden justin bieberquote:
Deze man kentquote:
Ben ook niet zo'n snoeperdquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En fernandes wel?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Met wiequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Er zijn niet eens leuke feesten met nieuwjaar. Gewoon om 00:30 naar bed.
BUSTED.quote:
Ik ook. Ik blijf gewoon dooreten totdat het op is, ook al ben ik misselijk as fuckquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Jajong het volgende:
Ik eet zoveel snoep. Echt te belachelijk.
Dat weet ze nog niet maar hij is iig zwart.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Er zijn niet eens leuke feesten met nieuwjaar. Gewoon om 00:30 naar bed.
Ik heb dat spul ook nog nooit gehad. Smaakt het naar Mountain Dew?quote:
Ow, dacht dat jij wel zou komen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet maar hij is iig zwart.
In je eentje? Blijf hier posten gek, ookal kauw je straks aan je eigen oren en lik je je elleboogquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die truffels gegetenFakkin ranzig mijn mond smaakt zurig :R
Spaanse ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HahahaDie provencaalse of spaanse kruiden-kip?
Of zelf ingelegd enzo?
Wtf doe je nu nog op FOK! dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die truffels gegetenFakkin ranzig mijn mond smaakt zurig :R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |