Let niet op t fiets dat je tot je bekken op de grond hangt...quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:45 schreef Bakfiets. het volgende:
Let trouwens vooral niet op m'n knieën.
Ik zie t.quote:
als je niet eens een poging doet.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef LizzyAdam het volgende:
maar... ik kan niet painten :-( ik zal nooit vergeven worden :-( ARME IK!
Lolquote:
ja. eensch."Paint van Bakkes" staat er dan bij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kan zo in het Museum of Contemporary Art in LA.
Tussen 6 en 9.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef lezzer het volgende:
200 scheef bedrukte relatiegeschenken. Kan er nou nooit iemand iets goed doen eigenlijk?
Ja, fakking ziek word ik er vanquote:
Ja, ik ben al in overleg hoorquote:
nee,quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat die dingen ook allemaal per stuk verpakt zijn?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat die dingen ook allemaal per stuk verpakt zijn?
Peter pan! Oooh dat heb ik al best lang niet gehadquote:
Nee hoor ik ben over de grens. Inter-EU flirten is niet opgenomen in de verdragen.quote:
Al zijn er wel wat complicaties in Paragraaf 5.12 met betrekking tot liefde voor elandjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben over de grens. Inter-EU flirten is niet opgenomen in de verdragen.
dit is post 60... en ik ben nog niet thuis.....quote:
tijd om terug te gaan naar je oude werk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah, oude leidinggevende net aan de telefoon, binnen 10 seconden in een deuk. pijnlijk duidelijk wat een grafhekel ik aan die graftak hier heb :1
We gaan binnenkort eten
Maar misschien kan ie netwerkgewijs nog wat voor je doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neuh, dat was in mn vorige leven
En ik ging daar ook niet voor niets weg.
Weet ik niet. Ik heb er gewoon veel zin in hem weer te zienquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar misschien kan ie netwerkgewijs nog wat voor je doen?
Trololololquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:49 schreef LizzyAdam het volgende:
die nieuwe reclame van HEMA. geniaal!
quote:
Ze zullen het weten als ze jou straks nodig hebben. Piemelkastanjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Was vergeten vrij te vragen voor deze zaterdag en niemand wil me vervangen. Kuteikels
Dat vroeg je ze gister?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Was vergeten vrij te vragen voor deze zaterdag en niemand wil me vervangen. Kuteikels
Als je het niet leuk vindt, kun je er vast wat aan doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Laks is my middle name.Of ik het nou leuk vind of niet.
In München? In één dag?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Zaterdag zou ik naar de kerstmarkt gaan in Munchen.
Ja, ik ken het wel hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 08:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo werkt het op één of andere manier niet. Hoe vaak ik me ook voorneem om het de dag daarop anders te gaan doen, het blijft toch laatste minutenwerk.
Pfff laat haar maar praten.quote:Op woensdag 14 december 2011 06:07 schreef LizzyAdam het volgende:
Gelukkig maar, gestretchte oorlellen zijn toch niet mooi (vind ik) ik kende ooit een man die ze weer aan elkaar had laten groeien, leek net offie een nieuwe anus aan zn hoofd had, aan beide kanten. Was een beetje bah. But hey, das mijn mening.
How groot wil je ze ennywee?
Het is 6 uur, ik moet over 7 uur afrijden... Ik ben misselijk en ik kan niet slapen. Mijn rijinstuctrice zij gister namelijk dat ze denkt dat ik het niet ga halen :-(
Oh ja, dat wilde ik nog posten -> wat een domme geit zeg...Dat zeg je toch nietquote:Op woensdag 14 december 2011 06:07 schreef LizzyAdam het volgende:
Mijn rijinstuctrice zij gister namelijk dat ze denkt dat ik het niet ga halen :-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ongelofelijke dikke geluksvogel dat je dr bent. Stommerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:04 schreef Bakfiets. het volgende:
De liefste 16 jarige smurf heeft me zojuist opgebeld dat ie toch wel voor me kon werken. Mijn held
Uiteraardquote:
Zo dan, welke troefkaart heb jij in gezet?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:04 schreef Bakfiets. het volgende:
De liefste 16 jarige smurf heeft me zojuist opgebeld dat ie toch wel voor me kon werken. Mijn held
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo dan, welke troefkaart heb jij in gezet?
Nee maar ja, je snapt het welquote:Op woensdag 14 december 2011 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de regen buiten lopen blijft kut hoor
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihiuhih
Maar kwoumaarzeggenhe je moet niet denken dat lenzen bijvoirbeeld zo magistraal als tampons zijn ifzo, waarmee je ineens kunt duiken en paardrijden en joggen terwijl je dat zonder lenzen niet kunt ofzo..
Ja, en?quote:
Is niet zo groot inderdaad, maar ik vind het wel mooi.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef LizzyAdam het volgende:
en 7-8 mm is nog wel te doen, vind ik. dan vind ik het niet zo lelijk. denk ik.
Scheelt het nog of het zachte of harde lenzen zijn? Dit zijn zachte. En ik doe braaf wat die mevrouw van de winkel zegt hèquote:Op woensdag 14 december 2011 13:07 schreef LizzyAdam het volgende:
je merkt het vanzelf wel als je die lenzen te lang inhoud![]()
Ik ken iemand die heeft -9, die moet echt op de tast als ze haar bril niet op heeft/quote:ik heb -6. ik ben blind.
3e pas? Dat vind ik braafquote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef LizzyAdam het volgende:
nog 1 uur *trilt* *rookt d'r 3e sigaret voor vandaag*
Misschien bij de buren. Die tyfushoeren van de Wehkamp waren er om 21.45 nog niet met mijn Wii, maar online staat dan lekker dat we niet thuis waren. Rukkers.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Succes lezzer! Ik kon er niet aan wennen
Issie er nu al V?
QFTquote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef lezzer het volgende:
Heb jij nou zo'n slechte rij instructrice? Of lijkt dat maar?
Vele, maar geen luxe dus ws niks voor jou. Wij deden Bali relatief lowbudget.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef lezzer het volgende:
Hey V, had jij nou nog een fijne Bali-tip?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een kutdag, kolere. Nu heb ik wijn.
Misschien qua streek?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vele, maar geen luxe dus ws niks voor jou. Wij deden Bali relatief lowbudget.
Dat sowieso, ik ga niet zelf rijden op Bali.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
Weet niet of dat kan. Maar dan doe je een auto met chauffeur
Heel verstandigquote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ga niet zelf rijden op Bali.
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heel verstandig
Faithz & ikke 10 jaar samen vandaag
zo'n busje. Of heet dat niet zo?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heel verstandig
Faithz & ikke 10 jaar samen vandaag
Ik had ze echt bijna aan de kant gegooid.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef LizzyAdam het volgende:
Nig ff oefenen lezzer. Het eordt vanzelf makkelijker
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef LizzyAdam het volgende:
Yay voor zwanger worden!
Oh zo een. Waar ze te veel mensen en (pluim) vee mee vervoeren.. Altijd gezellig toch? Nig ff oefenen lezzer. Het eordt vanzelf makkelijker
ben je toch thuis voor het einde van het topic, en daarmee klopt de TT weer. yay!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:10 schreef Nizno het volgende:
Ontbeten met heeeeerlijke flensjes en jam....
En nu het laatste uur uitzitten.....
Fijne dag iedereen en tot later maar weer![]()
He sucks the fat right off your back?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:59 schreef Nirak het volgende:
[..]voor borstvoeding
![]()
En het wordt idd makkelijker lezzer, echt waarknijp je je oog dicht? Of wat is het probleem?
Ja, net voordat ie moet plakken knijp ik m'n oog dicht.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:59 schreef Nirak het volgende:
knijp je je oog dicht? Of wat is het probleem?
Had ik ook in beginquote:Op donderdag 15 december 2011 13:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, net voordat ie moet plakken knijp ik m'n oog dicht.
En ook, dat dat dat ding niet loslaat van m'n vinger
jou had ik nog niet gezien, maar nu ik op de pc lees gaat het makkelijkerquote:Op donderdag 15 december 2011 12:10 schreef Nizno het volgende:
Ontbeten met heeeeerlijke flensjes en jam....
En nu het laatste uur uitzitten.....
Fijne dag iedereen en tot later maar weer![]()
Zeg dat tegen mijn 10 plakkilo's.quote:
Nog drie te schrijven, maar die zijn maar 600 woorden per stuk. Komt goedquote:
10 maar? Ik moet er geloof ik nog 20 kwijt voordat ik op een enigszins gezond gewicht zit.. Of in ieder geval minder ongezond gewichtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn 10 plakkilo's.
De Wii vindt me ook al dik
Jij was toch al lichter dan voor je zwanger werd?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
10 maar? Ik moet er geloof ik nog 20 kwijt voordat ik op een enigszins gezond gewicht zit.. Of in ieder geval minder ongezond gewicht
Zonder BV zou ik waarschijnlijk ook niet meer afvallen.. Maar wandelen is goed voor de lijn. 30 minuten per dag goed doorpassen
Hey ik ook!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Weer in het gat in the middle of nowhere
Meestal wel. Dit is overigens de schuld van niet-OV. Sneltreinen gebotst op een trailer met diepvrieskalkoenen.quote:
Ben nog niet oud, maar werk al 10 jaar (nu 30), en daarvoor tijdens studie part time bij het bedrijf (semi overheid met cao gemeenten) waar ik stage had gelopen. Dus toen ik full time begon had ik al werkervaring. In 10 jaar tijd door 3 schalen heen gefietst, 2 keer andere werkgever en bij deze zit ik inmiddels 7,5 jaar en in 2e functie. Als ik nu door wil groeien moet ik intern gaan solliciteren, maar zou ik in ander werkveld terecht komen en weet niet of ik dat wil.. Dus ik kijk nog even aan wat deze reorganisatie met de functies in ons team doet..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Ben jij al zo oud? Die gemeenschapschalen hebben best veel treden (als die van jullie net zo werken als de onze).
http://lovegodsway.org/GayBandstwitter:Pink twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 08:02:09I never win anything!!! I am SO MUCH GAYER than Lil Wayne!!!!!! http://t.co/iURp74Tu reageer retweet
Waar kan ik me aanmelden?quote:You can lead a life of fulfillment and happiness, just as God intended. A life far better than the Gays can offer.
Uhuquote:
Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Ga ik godverdomme eens 'n keer naar de kerstmarkt in Duitsland, heb ik de hele dag bloedneuzen.Tyfusdetyfus. Maar wel allemaal kerstdecoratie gekocht en heul veul gegeten.
Kan liggen aan m'n verkouden zijn deze week, of het feit dat er een grote bus deo van hoge hoogte op m'n neus viel dinsdag.quote:
Gelukkig hield het binnen een half uurtje wel weer opquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:08 schreef Nirak het volgende:
En lezzer, ff aanbellen en vragen of het wat minder mag? En anders een koptelefoon cadeau doen met kerst
QFTquote:Op zondag 18 december 2011 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw moet eens wat minder werken vinnik.
Ja, vinnik ook, majaa...quote:
Dat is hier toch helemaal niet pop, hier wonen katholieken. Die gaan op zaterdagavond naar de gezinsmis, zodat ze op zondag uit kunnen slapen, waarna ze naar het café gaan om zichzelf vol te laten lopen en vreten enzo.quote:Op zondag 18 december 2011 11:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. Plus heel veel zwarte kousen kopen en veel bidden enzeau.
Hee, dat is veel leuker!quote:Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef lezzer het volgende:
Dat is hier toch helemaal niet pop, hier wonen katholieken. Die gaan op zaterdagavond naar de gezinsmis, zodat ze op zondag uit kunnen slapen, waarna ze naar het café gaan om zichzelf vol te laten lopen en vreten enzo.
Ja, ik zeg dat altijd hè, je kunt beter katholieken hebben, die zijn allemaal niet zo vreselijk streng in de leer. Maar, dat idee heb ik alleen maar hoor. Dat het allemaal iets minder rechtlijnig is.quote:
Gezinsmis? Dat was in mijn dorp niet hoor. Daar vierde je gewoon je communie voor de cadeaus en liet het daarbij.quote:Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, vinnik ook, majaa...
[..]
Dat is hier toch helemaal niet pop, hier wonen katholieken. Die gaan op zaterdagavond naar de gezinsmis, zodat ze op zondag uit kunnen slapen, waarna ze naar het café gaan om zichzelf vol te laten lopen en vreten enzo.
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 18 december 2011 11:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gezinsmis? Dat was in mijn dorp niet hoor. Daar vierde je gewoon je communie voor de cadeaus en liet het daarbij.
Net of jullie dat willen zienquote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef Bakfiets. het volgende:
En daar nodig je Lesbeau niet eens voor uit?![]()
Jij begrijpt mij fiets. Ik hou van je.quote:
Pfoe! Alsof wij niet van badkamerarchitectuur houden.quote:
Nou, niet van onze badkamer gok ikquote:Op zondag 18 december 2011 13:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Pfoe! Alsof wij niet van badkamerarchitectuur houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef lezzer het volgende:
?
Ik verveel me
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Kindje toch.quote:Op zondag 18 december 2011 15:39 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wel. Mijn oma niet meer
Dus ik vlieg naar huis morgen.
Hoe wat waar? Ik ga morgen naar NL, dan vrijdag weer naar Swe, en na kerst kom ik weer naar NL, dat was al geboekt. En dan weer terug naar hier.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je niet op en neer gaat nog dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |